ارتباطات با موضوع تحلیل گفتمان دیپلماسی عمومی و رسانه ای ... |
2-7-تعریف دیپلماسی اقتصادی ………………………………………………………………………………………………………….. 45
2-8 –مولفه های کاربردی دیپلماسی عمومی در سیاست خارجی …………………………………………………………. 46
2-9 -دیپلماسی عمومی ایران و سیاست خارجی …………………………………………………………………………………. 47
2-10 – اقدامات ایران در بخش دیپلماسی رسانه ای……………………………………………………………………………….. 50
2-11 – دیپلماسی عمومی آمریکا………………………………………………………………………………………………………….. 54
فصل سوم : روش تحقیق
3-1 – روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………….. 62
3-2- تاریخجه گفتمان…… ……………………………………………………………………………………………. 63
یک مطلب دیگر :
3-3- مبانی نظری گفتمان …………………………………………………………………………………………… 63
3-3- 1- نظریه گفتمان در زبان شناسی …………………………………………………………………………… 63
3-3-2- ساختارگرائی و زبان……………………………………………………………………………….. ……… 62
3-3-3- پسا ساختارگرائی و گفتمان ……………………………………………………………………………… 63
3-4- نظریه های تحلیل گفتمان ……………………………………………………………………………………. 64
3-4-1- نظریه تحلیل گفتمان میشل فوکو ………………………………………………………………………… 65
3-4-2- دریدا و پساساختارگرائی………………………………………………………………………………….. 65
3-4-3- نظریه گفتمان لاکلاو موفه…………………………………………………………………………………………………………….. 65
3-5- اجزاء تشکیل دهنده گفتمان ………………………………………………………………………………… 66
3-6- چگونگی تکوین گفتمان از دیدگاه لاکلاو و موفه ………………………………………………………………. 68
3-6-1- غیریت سازی ………………………………………………………………………………………………. 68
3-6-2- قابلیت دسترسی ………………………………………………………………………………………….. 69
3-6-3- قابلیت اعتبار……………………………………………………………………………………………….. 69
3-6-4- هژمونی ……………………………………………………………………………………………………… 70
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1399-08-09] [ 12:20:00 ب.ظ ]
|