بررسی رابطه برخی عوامل فرهنگی- اجتماعی با افت تحصیلی دانشجویان ایثارگر |
![]() |
| فهرست مطالب | صفحات | |
| فصل اول: كلیات تحقیق | ||
| مقدمه | 2 | |
| بیان مسئله | 3 | |
| اهمیت تحقیق | 6 | |
| هدفهای تحقیق | 8 | |
| فصل دوم: مبانی نظری پژوهش | ||
| بخش اول: ادبیات موضوع | ||
| تاریخچه آموزش و جایگاه آموزش در ایران باستان | 10 | |
| انقلاب اسلامی و آموزش عالی | 12 | |
| تاریخچه بنیاد شهید و امور ایثارگران | 13 | یک مطلب دیگر : گزارش عملکرد یک سال گذشته وبسیما |
| آموزش عالی؛ تعاریف و كاركردها | 16 | |
| بخش دوم: پیشینه نظری | ||
| نظریههای فلسفی | 20 | |
| نظریههای روانشناسی اجتماعی | 29 | |
| نظریههای زیست شناسی (تكاملی) | 47 | |
| نظریههای جامعهشناسی | 49 | |
| چارچوب نظری انجام پژوهش | 67 | |
| فصل سوم: روششناسی پژوهش | ||
| مقدمه | 71 | |
| روش پژوهش | 71 | |
| تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها و مفاهیم | 72 | |
| جامعه آماری | 79 | |
| فصل چهارم: یافتههای پژوهش(تجزیه و تحلیل دادهها) | ||
| مقدمه | 82 | |
| یافتههای توصیفی | 82 | |
| یافتههای تحلیلی | 113 | |
| فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات | ||
| نتیجه گیری | 127 | |
| پیشنهادات | 133 | |
| منابع فارسی | 134 | |
| ضمائم | 135 |
مقدمه
فرم در حال بارگذاری ...
|
[پنجشنبه 1399-08-08] [ 04:45:00 ب.ظ ]
|



