سؤالات تحقیق10

سؤال اصلی.. 10

سؤالات فرعی.. 10

1-5-تعریف واژگان تحقیق11

1-5-1-تعاریف مفهومی.. 11

1-5-2-تعاریف عملیاتی.. 12

فصل دوم13

ادبیات و پیشینه پژوهش… 13

2-1-مقدمه14

قسمت اول15

2-2-مدیریت زمان15

2-2-1-اهمیت مدیریت زمان15

جدول (2-1) عوامل اتلاف وقت علل و راههای مقابله با آنها 18

2-2-4-هدف واقعی مدیریت زمان21

اصول مدیریت زمان25

نگاه به مدیریت زمان از منظر دین.. 27

قسمت دوم32

2-3- مدیریت و مهارتهای مدیران جهت عملکرد بهتر32

2-3-1 مفهوم مدیریت و مدیریت آموزشی.. 32

ضرورت و اهمیت مدیریت آموزشی.. 35

اهداف مدیریت آموزشی.. 35

2-3-4- وظایف مدیران آموزشی.. 36

2-3-5- ویژگی های شخصی مدیران39

6-3-2- ویژگی های مدیر آموزشی.. 40

2-3-7- مهارت های مورد نیاز مدیران42

8-3-2- مهارت فنی(عملکرد) مدیران45

2-3-9- مهارت انسانی(عملکرد) مدیران48

2-3-10- مهارت ادراکی(عملکرد) مدیران51

قسمت سوم54

مروری بر تحقیقات انجام شده 54

تحقیقات داخلی.. 

پایان نامه و مقاله

54

تحقیقات خارجی.. 56

2-5 جمع بندی.. 60

فصل سوم62

فرایند پژوهش… 62

3-1-مقدمه63

نوع پژوهش بر اساس نوع هدف.. 64

روشهای تحقیق64

واحد تحلیل65

جامعه آماری.. 65

ابزار اندازه‏گیری.. 65

بررسی پایایی و روایی ابزارپرسشنامه66

فنون تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 67

تحلیل تک متغیره 67

تحلیل دو متغیره 67

تحلیل چند متغیره 67

تحلیل رگرسیون68

فصل چهارم69

یافته های تحقیق69

4-1- مقدمه

یک مطلب دیگر :

 

منابع مقاله درمورد فناوری اطلاعات

70

توصیف گروههای نمونه براساس متغیرهای زمینه ای(جمعیتی) 71

4-2-1- نمونه مدیران71

4-2-2- نمونه معلمان76

4-3- توصیف داده‌های حاصل از پرسشنامه81

4-4- نتایج فرضیه‌های پژوهش… 95

فصل پنجم102

بحث و نتیجه‌گیری.. 102

5-1- مقدمه103

5-2-بحث و نتیجه‌گیری.. 104

5-3- محدودیت‌های پژوهش… 107

5-4- پیشنهادهای کاربردی پژوهش… 107

5-5- پیشنهاد پژوهشی.. 109

منابع ومآخذ110

 

فهرست جداول

جدول (2-1) عوامل اتلاف وقت علل و راههای مقابله با آنها

جدول(3-1) چگونگی توزیع گویه های پرسشنامه را بر اساس تقسیم بندی عملکرد فنی، انسانی و ادراکی نشان می دهد.

جدول 3-2- مقدار آلفای متغیرهای اصلی تحقیق

جدول(4-1)توزیع فراوانی نمونه مدیران براساس سن

جدول(4-2) توزیع فراوانی نمونه مدیران براساس رشته تحصیلی

جدول(4-3) توزیع فراوانی نمونه مدیران براساس سابقه مدیریت

جدول(4-4) توزیع نمونه مدیران براساس میزان تحصیلات

جدول(4-7)توزیع فراوانی نمونه معلمان براساس سابقه

جدول(4-8)توزیع فراوانی نمونه معلمان براساس تحصیلات

(4-12) توزیع فراوانی داده های مدیریت زمان

جدول شماره (4-9)، توزیع فراوانی، درصد و میانگین پاسخ‌های مدیران نسبت به گزینه‌های سوالات مربوط به پرسشنامه مدیریت زمان

جدول شماره (4-10)، توزیع فراوانی، درصد و میانگین پاسخ‌های معلمان نسبت به گزینه‌های سوالات مربوط به پرسشنامه عملکرد مدیر (عملکرد فنی مدیر در مدرسه)

جدول شماره (4-11)، توزیع فراوانی، درصد و میانگین پاسخ‌های معلمان نسبت به گزینه‌های سوالات مربوط به پرسشنامه عملکرد مدیر (عملکرد انسانی مدیر در مدرسه)

جدول شماره (4-12)، توزیع فراوانی، درصد و میانگین پاسخ‌های معلمان نسبت به گزینه‌های سوالات مربوط به پرسشنامه عملکرد مدیر (عملکرد ادارکی مدیر در مدرسه)

جدول (4-13) شاخص‌های مربوط به رابطه بین مدیریت زمان و عملکرد فنی مدیران مدارس

جدول (4-14) شاخص‌های مربوط به رابطه بین مدیریت زمان و عملکرد انسانی مدیران مدارس

جدول (4-15) شاخص‌های مربوط به رابطه بین مدیریت زمان و عملکرد ادراكی مدیران مدارس

جدول (4-16) رگرسیون چندگانه برای تبیین مدیریت زمان مدیران مدارس و ویژگی‌های جمعیت شناختی آنان

جدول (4-17) رگرسیون ساده برای تبیین مدیریت زمان مدیران مدارس و ویژگی‌های جمعیت شناختی آنان

جدول (4-18) رگرسیون چند گانه برای تبیین نظرات معلمان در خصوص عملکرد فنی مدیران با ویژگی‌های جمعیت شناختی آنان

جدول (4-19) رگرسیون ساده برای تبیین نظرات معلمان در خصوص عملکرد فنی مدیران با ویژگی‌های جمعیت شناختی آنان

جدول (4-20) رگرسیون چند گانه برای تبیین نظرات معلمان در خصوص عملکرد انسانی مدیران با ویژگی‌های جمعیت شناختی آنان

جدول (4-21) رگرسیون ساده برای تبیین نظرات معلمان در خصوص عملکرد انسانی مدیران با ویژگی‌های جمعیت شناختی آنان

جدول (4-22) رگرسیون چندگانه برای تبیین نظرات معلمان در خصوص عملکرد ادراكی مدیران با ویژگی‌های جمعیت شناختی آنان

جدول (4-23) رگرسیون ساده برای تبیین نظرات معلمان در خصوص عملکرد ادراكی مدیران با ویژگی ‌های جمعیت شناختی آنان

 

فهرست نمودار

نمودار(4-1)توزیع فراوانی نمونه مدیران براساس سن

نمودار(4-2) توزیع فراوانی نمونه مدیران براساس رشته تحصیلی

نمودار (4-3) توزیع فراوانی نمونه مدیران براساس سابقه مدیریت

نمودار(4-4)توزیع فراوانی نمونه معلمان براساس رشته تحصیلی

نمودار(4-5)توزیع فراوانی نمونه معلمان براساس تحصیلات

نمودار (4-6)توزیع فراوانی نمونه معلمان براساس سابقه

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...