7-2-2 سیستم های مدیریت یادگیری نوین.. 24
8-2-2 انتخاب سیستم های مدیریت یادگیری مناسب.. 26
9-2-2 مدل پذیرش فناوری.. 27
3-2 بخش دوم: مدیریت دانش… 28
1-3-2 تعریف دانش… 28
2-3-2 مدیریت دانش… 29
4-3-2 مفهوم دانش… 31
5-3-2 راهبردهای مدیریت دانش… 32
6-3-2 فرآیند مدیریت دانش… 32
1-6-3-2 ایجاد دانش… 33
2-6-3-2 اعتباربخشی به دانش… 33
3-6-3-2 ارائه دانش… 34
4-6-3-2 توزیع دانش… 34
5-6-3-2 كاربرد دانش… 34
7-3-2 ضرورت و اهمیت مدیریت دانش… 35
8-3-2 نقش منابع هوشمند در مدیریت دانش… 35
4-2 بخش سوم: سیستم مدیریت یادگیری و مدیریت دانش… 36
1-4-2 مسائل مشترک مدیریت دانش و یادگیری الکترونیکی.. 36
2-4-2 تحقیقات انجام شده پیرامون موضوع تحقیق.. 37
1-2-4-2 تحقیقات داخلی.. 37
2-2-4-2 تحقیقات خارجی.. 38
5-2 بخش چهارم: مدل تحقیق و نتیجه گیری.. 40
1-5-2 مدل مفهومی پژوهش… 40

پایان نامه و مقاله

 

2-5-2 خلاصه. 41
فصل سوم: روش تحقیق.. 42
1-3 مقدمه. 43
2-3 روش تحقیق.. 43
3-3 گروه بندی انواع پژوهش بر حسب هدف از انجام پژوهش… 44
4-3 گروه بندی انواع پژوهش بر حسب شیوه ی گردآوری داده ها 44
5-3 منابع گردآوری داده ها 45
6-3 روایی ابزار گردآوری داده ها 48
7-3 پایایی ابزار گردآوری داده ها 49
8-3 جامعه ی آماری.. 51
9-3 طرح نمونه گیری.. 51
10-3 روش تجزیه و تحلیل داده ها 52
11-3 تحلیل عاملی.. 52
12-3مدل یابی معادلات ساختاری.. 53
13-3 خلاصه. 53
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها 54
1-4  مقدمه. 55
2-4 توصیف ویژگی های جمعیت شناختی اعضای نمونه. 55
1-2-4 جنسیت.. 56

یک مطلب دیگر :

 
 

2-2-4 سن.. 57
3-2-4 تحصیلات.. 58
4-2-4 سابقه خدمت.. 59
5-2-4 نوع شغل.. 60
3-4 آمار استنباطی.. 61
1-3-4 روش تجزیه و تحلیل داده ها 61
2-3-4 آزمون نرمال بودن متغیرهای پژوهش… 61
3-3-4 ضریب همبستگی بین متغیرهای پژوهش… 62
4-3-4 ارزیابی بخش اندازه گیری مدل. 63
1-4-3-4 تحلیل عاملی تاییدی شاخص های متغیر درک سهولت استفاده 64
2-4-3-4 تحلیل عاملی تاییدی متغیر درک سودمندی استفاده 66
3-4-3-4 تحلیل عاملی تاییدی متغیر انگیزه و قصد استفاده 68
4-4-3-4 تحلیل عاملی تاییدی متغیر انتقال دانش… 69
5-3-4 مدل سازی معادلات ساختاری.. 70
5-4 خلاصه. 76
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها 77
1-5 مقدمه. 78
2-5 مروری اجمالی بر فرآیند تحقیق.. 78
3-5 نتایج یافته ها 79
1-3-5 نتایج یافته های توصیفی تحقیق.. 79
2-3-5 نتایج استنباطی پژوهش و پیشنهادها 79
4-5 پیشنهادها برای تحقیقات آتی.. 82
5-5 محدودیت های تحقیق.. 82
6-5 خلاصه. 83
منابع و ماخذ. 84
منابع فارسی.. 85
منابع لاتین.. 86
1 مقدمه
تحول عظیم کلمات آنلاین، بر بسیاری از حوزه ها اثر گذاشته است. عمدتا بر حوزه مدیریت دانش و آموزش. گرایش جدید در موسسات آموزشی به سمت یادگیری آنلاین و یادگیری الکترونیکی به جای رویکرد سنتی آموزش رودر رو، در حرکت است. بعد اصلی مدیریت دانش ارائه دادن اطلاعات متنوع در قالب های مختلف است. مانند: گزارش ها، ملاقات برای تبادل نظرات و تجارب از مخزن جمع آوری پایگاه داده و سیستم های خبره مرتبط. هدف یادگیری الکترونیکی اساسا ارائه مواد آموزشی به کاربران از طریق چارچوب های یادگیری الکترونیکی یا به عبارتی از طریق سیستم مدیریت یادگیری است.
2-1 بیان مسئله

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...