ارشد تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان |
2-6-4 عوامل موثر در رشد بازاریابی رابطه ای ……………………………………………………………………….39
2-6-5 انواع فعالیت های بازاریابی رابطه ای …………………………………………………………………………..39
2-6-6 ضرورت بازاریابی رابطه ای………………………………………………………………………………………..40
2-6-7 نردبان بازاریابی رابطه ای …………………………………………………………………………………………..40
2-6-8 پی ریزی و ساخت بازاریابی رابطه ای …………………………………………………………………………41
2-6-9 استراتژی های بازاریابی رابطه ای ………………………………………………………………………………..42
2-6-10 مدل های بازاریابی رابطه ای………………………………………………………………………………………44
2-6-11 مدل پنج سطحی بازاریابی رابطه ای کاتلر……………………………………………………………………48
2-6-12 موانع و محدودیت های پیاده سازی اثربخش برنامه های بازاریابی رابطه ای ……………………49
2-7 پیشینه تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………..50
2-7-1 پیشینه داخلی………………………………………………………………………………………………………………50
2-7-2 پیشینه خارجی…………………………………………………………………………………………………………….53
2-8 خلاصه فصل ………………………………………………………………………………………………………………………..54
فصل سوم : روش اجرای تحقیق……………………….. 55
3-1 مقدمه ………………………………… 56
3-2 روش تحقیق …………………………….. 56
3-3 جامعه آماری……………………… 56
3-4 نمونه آماری و روش نمونه گیری………. 57
3-5 روش گردآوری اطلاعات……………….. 58
3- 6روایی و پایایی ابزار گرداوری اطلاعات ……… 59
3-6-1 روایی…………………………… 59
3-6-2 پایایی…………………… 60
3-7 روش تجزیه و تحلیل داده ها………… 61
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها و یافته های تحقیق… 63
4-1 آمار توصیفی …………………………… 64
4-1-1 توزیع فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان ….. 64
4-1-2 توزیع فراوانی سطح تحصیلات پاسخ دهندگان 65
4-1-3 توزیع فراوانی سن پاسخ دهندگان. 65
4-2 تحلیل عاملی تاییدی………….. 67
4-2-1 بار عاملی………………… 68
4-3 بررسی روابط (همبستگی) بین مولفه های تاکتیک های بازاریابی رابطه مند……………………………………… 75
4-4 بررسی روابط (همبستگی) بین مولفه های کیفیت روابط 76
4-5 بررسی روابط (همبستگی) بین متغیرهای تحقیق 78
4-6 آزمون مدل ساختاری تحقیق…………… 79
4-7 شاخص های برازندگی مدل…………….. 80
4-8 آزمون فرضیه اول تحقیق…………….. 81
4-9 آزمون فرضیه دوم تحقیق………………………………………………………………………………………………….81
4-10 آزمون فرضیه های فرعی………………………………………………………………………………………………….82
4-11 فرضیات جانبی……………………………………………………………………………………………………………….86
فصل پنجم : بحث، نتیجه گیری و پیشنهادات……………. 87
5-1 مقدمه…………………………………. 88
5-2 بحث و نتیجه گیری……………………….. 88
5-2-1 نتایج حاصل از بررسی فرضیه اول تحقیق……………………………………………………………………..88
5-2-2 نتایج حاصل از بررسی فرضیه دوم تحقیق…………………………………………………………………….89
5-3 نتایج حاصل از بررسی فرضیه های فرعی………………………………………………………………………………90
5-3-1 نتایج بررسی فرضیه فرعی 1و3و5……………………………………………………………………………….90
یک مطلب دیگر :
5-3-2 نتایج بررسی فرضیه فرعی 2و4و6……………………………………………………………………………….91
5-3-3 نتایج بررسی فرضیه فرعی 7و8…………………………………………………………………………………..92
5-4 پیشنهادات………………………………………………………………………………………………………………………….93
5-5 محدودیت های پژوهش………………………………………………………………………………………………………94
5-6 پیشنهادات به محققان آینده…………………………………………………………………………………………………..95
منابع ………………………………………… 96
پیوست ها………………………………………. 104
چکیده انگلیسی …………………………………. 113
فهرست شکلها
عنوان صفحه
شکل1-1 مدل مفهومی……………………………………………………………………………………………………………………………….8
شکل 1-2 فرایند پژوهش بصورت شماتیک………………… 13
شکل 2-1 اجزا و عوامل بازاریابی رابطه ای…………… 36
شکل 4-1 توزیع فراوانی پاسخ دهندگان با توجه به جنسیت… 65
شکل 4-2 توزیع فراوانی سطح تحصیلات پاسخ دهندگان……… 66
شکل 4-3 توزیع فراوانی سن پاسخ دهندگان…………….. 67
شکل 4-4 تحلیل عاملی تاییدی پاداش محسوس در حالت معناداری 68
شکل 4-5 تحلیل عاملی تاییدی محسوس در حالت ضرایب بارهای عاملی………………………………………………………69
شکل 4-6 تحلیل عامل تاییدی ارتباطات فردی در حالت معناداری…………………………………………………………………69
شکل 4-7 تحلیل عامل تاییدی ارتباطات فردی در حالت ضرایب بارهای عامل ………………………………………………70
شکل 4-8 تحلیل عامل تاییدی مکاتبات مستقیم در حالت معناداری ………………………………………………………………71
شکل 4-9 تحلیل عامل تاییدی مکاتبات مستقیم در حالت ضرایب استاندارد بارهای عامل ………………………………..71
شکل 4-10 تحلیل عامل تاییدی اعتماد در حالت معناداری …………………………………………………………………………..72
شکل 4-11 تحلیل عامل تاییدی اعتماد در حالت ضرایب استاندارد بارهای عامل……………………………………………..72
شکل 4-12 تحلیل عامل تاییدی رضایتمندی در حالت معناداری…………………………………………………………………….73
شکل 4-13 تحلیل عامل تاییدی رضایتمندی در حالت ضرایب استاندارد بارهای عامل………………………………………73
شکل 4-14 تحلیل عامل تاییدی وفاداری در حالت معناداری………………………………………………………………………….74
شکل 4-15 تحلیل عامل تاییدی وفاداری در حالت ضرایب استاندارد بارهای عامل……………………………………………74
شکل 4-16 ضرایب معناداری همبستگی بین مولفه های تاکتیک بازاریابی رابطه مند…………………………………………..75
شکل 4-17 ضرایب استاندارد همبستگی بین مولفه های تاکتیک های بازاریابی رابطه مند……………………………………76
شکل 4-18 ضرایب معناداری همبستگی بین مولفه های کیفیت روابط………………………………………………………………77
شکل 4-19 ضرایب استاندارد همبستگی بین مولفه های کیفیت روابط ……………………………………………………………..77
شکل 4-20 ضرایب معناداری همبستگی بین متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………78
شکل 4-21 ضرایب استاندارد همبستگی بین متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………78
شکل 4-22 مدل ساختاری تحقیق در حالت ضرایب معناداری ………………………………………………………………………..79
شکل 4-23 مدل ساختاری تحقیق در حالت ضرایب تاثیر استاندارد………………………………………………………………….80
فهرست جدولها
عنوان صفحه
جدول 3-1 تطبیق سوالات پرسشنامه مولفه های آن………… 58
جدول 3-2 پایایی عامل مولفه های پرسشنامه تحقیق…………………………………………………………………………………….61
جدول 4-1 توزیع فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان…………. 64
جدول 4-2 توزیع فراوانی سطح تحصیلات پاسخ دهندگان…….. 65
جدول 4-3 توزیع فراوانی سن پاسخ دهندگان……………. 66
جدول 4-4 شاخص های برازش مدل تحقیق قبل از اصلاح مدل…………………………………………………………………..80
جدول 4-5 نتایج حاصل از تحلیل مدل معادلات ساختاری برای فرضیه اول تحقیق…………………………………………81
جدول 4-6 نتایج حاصل از تحلیل معادلات ساختاری برای فرضیه دوم تحقیق………………………………………………..82
جدول 4-7 اثرات غیرمستقیم مولفه های تاکتیک بازاریابی رابطه مند بر کیفیت روابط و اعتماد…………………………..83
جدول 4-8 اثرات غیرمستقیم مولفه های تاکتیک بازاریابی رابطه مند بر کیفیت روابط و مولفه رضایتمندی…………..83
جدول 4-9 اثرات غیرمستقیم مولفه های کیفیت روابط بر وفاداری مشتریان…………………………………………………….83
جدول 4-10 نتایج حاصل از بررسی فرضیه های فرعی 1و3و5……………………………………………………………………..84
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-08-01] [ 01:07:00 ق.ظ ]
|