2-3-3-1- دیدگاه روانكاوی و روانپویشی. 38
2-3-3-2- نظریه ‌شناختی. 39
2-3-4- نشانگان افسردگی. 40
2-3-5- نظریه های دیدگاه رفتاری: 42
2-3-5-1-نظریه افسردگی لوینسون: 42
2-3-5-2- نظریه روابط بین‌فردی. 43

 

2-3-6- انواع افسردگی. 44
2-3-6-1- افسردگی اساسی. 44
2-3-6-2-افسردگی مزمن. 44
2-3-6-3- اختلال در سازگاری. 44
2-3-6-4-اختلال دو قطبی. 44
2-3-6-5-افسردگی فصلی. 44
2-4- حضورذهن (ذهن آگاهی) 45
2-4-1- تاریخچه حضورذهن. 46
2-4-2-  حضورذهن مبتنی بر درمان شناختیMBCT. 54
2-4-3- تاریخچه حضورذهن مبتنی بر درمان شناختی MBCT. 57
2-4- 4-تاریخچه حضورذهن مبتنی بر درمان شناختی MBCT  در ایران. 58

یک مطلب دیگر :

 

2-4-5-  عمده ترین محدودیتهای مرتبط با ذهن آگاهی. 59
2-5- پیشینه پژوهش… 63
2-5-1- پژوهش‌های داخلی. 63
2-5-2- پژوهش های خارجی. 66
فصل سوم: روش‌شناسی پژوهش
3-1- روش پژوهش… 70
3-2- متغیرهای تحقیق. 70
3-3- جامعه آماری. 70
3-4 – روش نمونه‏گیری و حجم نمونه. 70
3-5- ابزار گردآوری داده‌ها: 71
3-5-1- آزمون افسردگی بک: 71
3-5-2-  پرسشنامۀ اضطراب بک.. 72
3-5-3- پرسشنامۀ سردرد: 73
3-5-4- پروتکل های آموزش ذهن آگاهی. 73
3-6- روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها 74
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها
4 -1- نتایج توصیفی. 76
4ـ2ـ تحلیل داده‌ها از زاویۀ آمار توصیفی. 76
4-3-نتایج استنباطی. 77
 فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1- جمع بندی. 84
5-2- بحث و نتیجه‌گیری. 85
5-3- محدودیت های پژوهش: 95

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...