امکان سنجی استقرار مرکز بالندگی اعضای هیأت علمی دانشگاه قم |
2-10-9. مدل شبکه بهسازی سازمانی و حرفه ای در آموزش عالی 52
2-11. مراکز بالندگی اعضای هیأت علمی 52
2-11-1. اصول مراکز بالندگی اعضای هیأت علمی 53
2-11-2. منابع انسانی مراکز بالندگی اعضای هیأت علمی 54
2-11-3. وظایف مهم مرکز بالندگی اعضای هیأت علمی 55
2-11-4. فعالیت های مهم مرکز بالندگی اعضای هیأت علمی 55
2-11-5. ویژگی های متخصصین بالندگی اعضای هیأت علمی 56
2-11-6. عوامل مؤثر در موفقیت یک مرکز بالندگی اعضای هیأت علمی 56
2-11-7. مشکلات خاص مراکز بالندگی اعضای هیأت علمی 57
2-12. فعالیت های مراکز بالندگی هیأت علمی در برخی دانشگاه های دنیا 57
2-13. پژوهش های داخلی 59
2-14. پژوهش های خارجی 67
2-15. جمع بندی 71
2-16. چارچوب نظری پژوهش 73
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
3-1. مقدمه 75
3-2. روش پژوهش 76
3-3. جامعه آماری 76
3-4. نمونه و روش نمونه گیری 76
3-5. روش و ابزار گردآوری داده ها 77
3-6. روایی و پایایی ابزار 83
3-7. روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 84
3-8. جمع بندی 87
یک مطلب دیگر :
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1. مقدمه 87
4-2. توصیف داده های مربوط به اطلاعات جمعیت شناختی نمونه ها 88
4-2-1. وضعیت اعضای هیأت علمی نمونه به تفکیک جنسیت 88
4-2-2. وضعیت اعضای هیأت علمی نمونه به تفکیک رشته تحصیلی 89
4-2-3. وضعیت اعضای هیأت علمی نمونه به تفکیک درجه علمی 89
4-2-4. وضعیت اعضای هیأت علمی نمونه به تفکیک سابقه تدریس 90
4-3. بررسی ماتریس همبستگی مناسب 91
4-4. بررسی تحلیل عاملی تاییدی مدل پژوهش 92
4-4-1. تحلیل عاملی تاییدی الزامات و عوامل تسهیل کننده استقرار مرکز بالندگی 93
4-4-2. تحلیل عاملی تاییدی موانع استقرار مرکز بالندگی 94
4-4-3. تحلیل عاملی تاییدی ابعاد بالندگی استقرار مرکز بالندگی 96
4-5. تحلیل استنباطی سؤال های پژوهش 99
4-5-1. تجزیه و تحلیل سؤال پژوهشی اول 100
4-5-1-1. عملکرد دانشگاه در وضعیت موجود 100
4-5-2. تجزیه و تحلیل سؤال پژوهشی دوم 105
4-5-2-1. عملکرد دانشگاه در وضعیت موجود 106
4-5-2-2. میزان اهمیت گویه های سوال دوم در بالندگی اعضای هیأت علمی 108
4-5-3. تجزیه و تحلیل سؤال پژوهشی سوم 110
4-5-3-1. برنامه های بالندگی اعضای هیأت علمی دانشگاه قم در بعد سازمانی شامل چه مواردی است؟ 110
4-5-3-2. برنامه های بالندگی اعضای هیأت علمی دانشگاه قم در بعد آموزشی شامل چه مواردی است؟ 115
4-5-3-3. برنامه های بالندگی اعضای هیأت علمی دانشگاه قم در بعد حرفه ای شامل چه مواردی است؟ 119
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1399-08-02] [ 09:16:00 ب.ظ ]
|