بررسی ارجاع گفتمانی در زبان فارسی بر اساس مدل کاربرد شناختی هوانگ |
- اهمیت و ضرورت پژوهش ……………………………………………………………………………………….4
- هدف پژوهش …………………………………………………………………………………………………………..5
- سوال پژوهش …………………………………………………………………………………………………………..5
- روش پژوهش …………………………………………………………………………………………………………..5
- چارچوب تحلیلی و ساختار پایاننامه ………………………………………………………………………6
فصل دوم: مروری بر تحقیقات پیشین
2-1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………….8
2-2- مدل سلسلهمراتبی …………………………………………………………………………………………………..8
2-2-1- هیندز …………………………………………………………………………………………………………10
2-2-2- لانگاکر ………………………………………………………………………………………………………..10
2-3- مدل پیوستگی موضوعی ……………………………………………………………………………………….12
2-3-1- تای ……………………………………………………………………………………………………………..13
2-3-2- کلنسی ……………………………………………………………………………………………………….13
2-3-3- چن …………………………………………………………………………………………………………….16
2-4- مدل شناختی ………………………………………………………………………………………………………..17
2-4-1- تاملین و تاملین و پو ………………………………………………………………………………….19
2-5- نظریه دسترسی …………………………………………………………………………………………………….20
2-5-1- جاربو …………………………………………………………………………………………………………..22
2-6- نظریه مرکزیت ……………………………………………………………………………………………………….23
2-7- مدل کاربردشناختی ………………………………………………………………………………………………28
یک مطلب دیگر :
2-7-1- بلک ول ………………………………………………………………………………………………………30
2-7-2- شیو و هوانگ ……………………………………………………………………………………………..33
2-7-3- تاکامی ………………………………………………………………………………………………………..37
2-8- نتیجهگیری ……………………………………………………………………………………………………………38
فصل سوم: چارچوب تحلیلی
3-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………41
3-2- مدل کاربردشناختی ………………………………………………………………………………………..41
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها
4-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………51
4-2- دادههای سازگار با اصل کمیت و اطلاعمندی ………………………………………………..51
4-3- دادههای سازگار با اصل شیوه …………………………………………………………………………57
4-4- نتیجهگیری ……………………………………………………………………………………………………..78
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-08-07] [ 05:39:00 ب.ظ ]
|