طراحی سایت خبری
هشتگ موثر در اینستاگرام
متقاعد کردن مشتری
ولید محتوا تجارت الکترونیک
کسب سود بیشتر از آنلاین شاپ
برندسازی شرکتی
خرید از فروشگاه آنلاین
افزایش فروش در تلگرام
افزایش درآمد آنلاین
بهینهسازی اینستاگرام و ایجاد پایگاه مشتریان
کپینویسی که باید دانست
شش مرحله طلایی برای کسب سود بیشتر از تلگرام
بازاریابی ویدئویی موفق چگونه است؟
مراحل بهینه سازی برای الگوریتم RankBrain
هفت تکنیک حرفه ای بازاریابی اینستاگرام
ایجاد پایگاه مشتریان وفادار برای فروشگاه آنلاین
افزایش بازدید و فروش موثر در تلگرام
هفت تکنیک برند سازی حرفه ای آنلاین شاپ
راهنمای جامع و کامل تبلیغات در سایت
Google بهترین راه ها برای دانلود فیلم از
هفت مرحله طلایی برای افزایش درآمد اینستاگرام
گامهای مهم برای بهینهسازی بازاریابی دیجیتال
بهینه سازی صفحه اینستاگرام با ابزار تجزیه و تحلیل
طراحی وب سایت شرکتی زیباتر
آشنایی با موثرترین روش های تبلیغاتی
جذب مخاطب در آنلاین شاپ ها
مراحل کاربردی استفاده از URL Inspection
بازاریابی موفق در تلگرام
پنج ابزار رایگان گوگل برای بازاریابی اینترنتی
19 نکته طلایی برای بهینه سازی SEO
هفت تکنیک اصولی خرید مجدد از اینستاگرام
تکنیک های مختلف برای بهبود رتبه وب مشابه
بهینه سازی با استفاده از اینفلوئنسرها
مراحل مهم و اساسی برای کار لینوکس
هفت گام موثر برای بهبود طراحی و مدیریت وب سایت
هفت مرحله طلایی برای ایجاد یک برند موثر
6 مرحله طلایی برای بهینه سازی مقالات
بهینهسازی بازاریابی اینترنتی
ایجاد ویکی پدیا بدون دانش فنی در گوگل
نکات ارزشمند بهینه سازی طراح تجربه کاربر
نحوه خرید یک حساب Google AdWords
افزایش فروش در فروشگاه های آنلاین
کاربردی برای طراحی یک نشان موثر
کسب سود بیشتر از وب سایت
هبود پشتیبانی مشتری
چهار مرحله برای فروش موثر
7 گام برای افزایش فروش برای تلگرام
نکات کلیدی برای کپی رایتینگ موثر
بهینه سازی موفق در طراحی وب سایت
جذب مخاطب برای وب سایت
تغییر مسیر تجربیات کاربر
افزایش ترافیک آنلاین شاپ ها
درک آژانس تبلیغاتی
کاهش رها شدن سبد خرید
مراحل طلایی راه اندازی موفقیت آمیز وبلاگ روزانه
افزایش فروش برای تلگرام
کلیک بر روی تبلیغات و رازهایی آن
درک پیوند PBN که باید بدانید
نوشتن یک داستان خنده دار به همراه 19 نکته طلایی
آژانس تبلیغاتی و بازاریابی در ایران
تفاوت بین وبلاگ و بلاگ
بهینه سازی در طراحی سایت
افزودن پیوند به استوری اینستاگرام
بهینه سازی تم آموزشی وردپرس
استراتژیهایی برای بهبود زندگی ایرانیان
کسب سود بیشتر برای اینستاگرام
برای بهینه سازی آموزش نرم افزار
عوامل مهم برای بهینه سازی و وفاداری مشتری
ایجاد طراحی لوگو جعبه
بهینه سازی استراتژی های تبلیغات
درآمد سایت
ارتقا سایت در گوگل
افزایش رتبه سایت
طراحی سایت
مشاوره سئو
تولید محتوا
افزایش مشتریان سایت
روش قطعی افزایش فروش
افزایش درآمد سایت
افزایش فروش آنلاین
تبلیغات فروشگاه اینترنتی
افزایش فروش آنلاین شاپ
افزایش سئو سایت
بهینه سازی سایت
بهینه سازی رزرو پرواز
افزایش بازدیدکنندگان سایت
نکات فروشگاه اینترنتی
بهبود رتبه سایت در گوگل
افزایش رتبه سایت در گوگل
دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی اینترنتی
بالا بردن کیفیت محتوای سایت
بازاریابی محتوا
کسب درآمد از سئو
سریعترین روش
دامین آتوریتی تضمینی
آموزش سئو
رپورتاژ آگهی
بهینه سازی طراحی لوگو
بازاریابی آنلاین
بالا بردن کیفیت محتوا
سوددهی سایت خودرو
بک لینک
لینکسازی
کسب درآمد
بازاریابی محتوایی
افزایش مشتری و درآمد سایت
فروش آنلاین
افزایش ترافیک
کسب درآمد از طریق وب سایت
تبلیغات اینترنتی
تقویت سئو سایت
سئو تکنیکال
استراتژی سئو
افزایش ترافیک سایت
افزایش بازدید سایت
کسب درآمد سایت
بازاریابی
سئو سایت تضمینی
بهبود رتبه
افزایش سرعت سایت
بالا بردن سئو سایت وردپرس
تجربیات فروش اینترنتی
فروش اینترنتی موفق
تبلیغات
افزایش فروش اینترنتی
بهترین روش های بازاریابی ای
سئو سایت
سوددهی سایت
دیجیتال
افزایش ورودی گوگل
افزایش درآمد آنلاین شاپ
فروشگاه اینترنتی
افزایش مشتری و درآمد
افزایش دامین آتوریتی تضمینی
سریعترین روش افزایش
بهترین روش های بازاریابی اینترنتی
افزایش مشتری
راهکار های بالا بردن کیفیت محتوای سایت
افزایش درآمد
ارتقا سایت
کسب درآمد از طریق وب
بهترین روش برای فروش آنلاین و اینترنتی
ترافیک سایت
کیفیت محتوای سایت
افزایش فروش
طراحی سایت خبری هواداران
افزایش فروش در اینستاگرام
بهینه سازی سئو
تبلیغات فروشگاه اینترنتی موفق
بهبود رضایت مشتری در فروشگاه های آنلاین
یک بازاریاب محتوای موفق باشید
بهبود مدیریت تبلیغات در ایران و جهان
تایید ایمیل مشتری در ووکامرس
بهبود امنیت و عملکرد وب سایت شما
آموزش حرفه ای بازاریابی ایمیلی
تجزیه و تحلیل سایت با استفاده از یک ابزار مهم
بهینه سازی حضور آنلاین شما
موفقیت در بازاریابی آنلاین
انتخاب میزبان مناسب برای سایت شما
بهینه سازی فروشگاه آنلاین خود برای حداکثر سود
تجزیه و تحلیل آمار اینستاگرام
بهینه سازی تجربه وردپرس
بازنویسی محتوا و بهینه سازی
افزایش فروش برای فروشگاههای آنلاین
بهینهسازی استفاده از کدهای تخفیف
شناخت مهمترین جنبه های سئو در تولید محتوا
افزایش بازدید از تلگرام
بهینه سازی وب سایت شما
دوره جامع سئو جادویی
بهینه سازی بازاریابی
رتبه بندی مجدد یک سایت با مشکلات ثابت
کسب سود بیشتر برای وب سایت
طراحی فرم ورود اطلاعات
رضایت مشتری در تلگرام
افزایش بازدید وب سایت
پخش زنده در اینستاگرام
طراحی یک وب سایت تجاری برا تجربه کاربری مثبت
طراحی اپلیکیشن اندروید
تبلیغات موثر در بازار در توسعه کسب و کار
بازاریابی فروشگاه آنلاین
بهینه سازی بک لینک
انتخاب کلمات کلیدی در سئو برای تازه کارها
با این حال، بازده استیبل کوین بستگی داردروی سکه انتخابی و نوع سپرده شما.
برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شودتکه هایی از متن به عنوان نمونه :فهرست مطالب:چکیده……………………………………………………………………………………………….. 1فصل اول:1-1-مقدمه…………………………………………………………………………………………. 31-2-طرح مساله:…………………………………………………………………………………….. 41-3-اهداف تحقیق:………………………………………………………………………………….. 5اهداف اصلی:……………………………………………………………………………………….. 5اهداف فرعی:……………………………………………………………………………………….. 51-4-اهمیت وضرورت تحقیق:………………………………………………………………………… 51-5-سؤالات پژوهش:………………………………………………………………………………… 6الف)سوالات اصلی:……………………………………………………………………………………. 6ب)سوالات فرعی:…………………………………………………………………………………….. 61-6-فرضیه های تحقیق:…………………………………………………………………………….. 7الف)فرضیه اصلی:…………………………………………………………………………………….. 7ب)فرضیه فرعی:……………………………………………………………………………………… 71-7-تعریف واژه هاومفاهیم…………………………………………………………………………… 7تعریف پیشگیری:……………………………………………………………………………………. 7تعریف یشگیری وضعی:………………………………………………………………………………. 7تعریف قتل عمد:……………………………………………………………………………………… 8تعریف یگان انتظامی:…………………………………………………………………………………. 8تعریف پاسگاهانتظامی:………………………………………………………………………………… 8تعریف مناطق جرم خیز:……………………………………………………………………………… 8تعریف اطلاع رسانی:………………………………………………………………………………….. 8تعریف طرح ریزی:……………………………………………………………………………………. 81-8-بررسی قلمروتحقیق:…………………………………………………………………………….. 91-8-1-وضعیت کلی استان:………………………………………………………………………….. 91-8-1-1-کلیات اجتماعی:…………………………………………………………………………… 91-8-1-2- وجه تسمیه وپیشینه تاریخی:…………………………………………………………….. 91-8-1-3- موقعیت جغرافیایی:………………………………………………………………………. 91-8-1-4- آب وهوا………………………………………………………………………………… 101-8-20- کلیات اقتصادی:………………………………………………………………………….. 101-8-30-جغرافیای شهرکرمانشاه:…………………………………………………………………… 101-8-4-وضعیت انتظامی:…………………………………………………………………………… 111-7-13-وضعیت قتل شهر:………………………………………………………………………… 11آماروقوع قتلهای شهرستان کرمانشاه درسال 1386………………………………………………….. 11آماروقوع قتلهای شهرستان کرمانشاه درسال 1387………………………………………………….. 11آماروقوع قتلهای شهرستان کرمانشاه درسال 1388………………………………………………….. 12آماروقوع قتلهای شهرستان کرمانشاه درسال 1389………………………………………………….. 12آماروقوع قتلهای شهرستان کرمانشاه درسال 1390(تابهمن ماه)……………………………………… 12 فصل دوم:2-1-پیشینه تحقیق:……………………………………………………………………………….. 142-2- مطالعات خارجی: مطالعات کلاسیک جامعه شناسی قتل:…………………………………….. 172-3-تعاریف ومفاهیم قتل:………………………………………………………………………….. 192-3-1-تاریخچه قتل:………………………………………………………………………………. 19الف-قبل ازاسلام :………………………………………………………………………………….. 19ب-بعدازاسلام ودرفقه امامیه:……………………………………………………………………….. 192-3-2-قتل ازمنظرقرآن کریم:…………………………………………………………………….. 202-3-3-انواع قتل…………………………………………………………………………………… 21الف)قتل شبه عمد:…………………………………………………………………………………. 21ب)قتل غیرعمد…………………………………………………………………………………….. 21ج)قتل خطای محض………………………………………………………………………………… 22د)قتل عمد…………………………………………………………………………………………. 22قتل عمدبه معنای خاص:…………………………………………………………………………… 23ب:قتل عمدی باانجام فعل نوعاًکشنده:………………………………………………………………. 23ج:قتل عمدبافعل موثرنسبت به مجنی علیه معین:…………………………………………………… 23د:قتل عمدی ساده:…………………………………………………………………………………. 23قتل عمدباسبق تصمیم:…………………………………………………………………………….. 24و:قتل باسبق تصمیم مطلق:…………………………………………………………………………. 24ز:قتل باسبق تصمیم مفید:………………………………………………………………………….. 242-3-4-عوامل روانی موجدقتل :……………………………………………………………………. 242-4-بزهکاران قتل ازدیدگاه جرمشناسی:…………………………………………………………… 252-4-1-علل عمومی ارتکاب قتل:…………………………………………………………………… 25الف:عواملزیستی (زیستشناختی):……………………………………………………………………. 25ب:عواملروانی:……………………………………………………………………………………….. 26ج:عواملمحیطی:…………………………………………………………………………………….. 26د:عواملاجتماعی:……………………………………………………………………………………. 262-5-شیوههایارتکابقتلعمد:………………………………………………………………………….. 26الف)بااستفادهازسلاح:……………………………………………………………………………….. 261-سلاحگرم:……………………………………………………………………………………….. 272-سلاحسرد:……………………………………………………………………………………….. 273-خفگی:…………………………………………………………………………………………… 274-مسمومکردن:…………………………………………………………………………………….. 285-سوزاندن:…………………………………………………………………………………………. 28ه)سایرشیوها:……………………………………………………………………………………….. 282-6-طبقهبندیانگیزههایوقوعقتلعمدازدیدگاهپلیسی:…………………………………………………. 282-6-1-قتلهایتعارضآمیز:……………………………………………………………………………. 282-6-1-1- قتلهایتعارضآمیزمواجههای(نزاع):………………………………………………………… 291-عدالتخواهی:……………………………………………………………………………………… 292-دفاعازحیثیتوشرافت:……………………………………………………………………………… 293-دفاعشخصی:……………………………………………………………………………………… 29شرایطواوضاعواحوالقتلهایمواجهای:…………………………………………………………………… 29الف)قتلهایزناشویی:………………………………………………………………………………….. 30ب)قتلهایفامیلی:…………………………………………………………………………………….. 302-6-1-3- قتلهایتعارضآمیزمالی:……………………………………………………………………. 312-6-2-قتلهایتجاوزگرانه:……………………………………………………………………………. 312-6-3- قتلهایانتقامجویانه:………………………………………………………………………….. 312-7-طبقهبندیانواعقتلدرتحقیقاتپلیسی:……………………………………………………………… 322-8-1-قتلسیاسی………………………………………………………………………………….. 322-7-2- قتلسریالی:…………………………………………………………………………………. 322-7-3- قتلفجیع:………………………………………………………………………………….. 322-7-4-قتلمرموز:…………………………………………………………………………………… 322-7-5-قتلپیچیدهدرجهیک:……………………………………………………………………….. 332-7-6-قتلپیچیدهدرجهدو:…………………………………………………………………………. 332-7-7-قتلهایپیچیدهدرجهسه:……………………………………………………………………… 332-7-8-قتلهایاتفاقیوقبیلهای:………………………………………………………………………… 332-7-9-قتلغیرعمد:…………………………………………………………………………………. 332-7-10-مرگدراثرحادثه:……………………………………………………………………………. 332-7-11-خودکشی:………………………………………………………………………………… 332-7-12-قتلهایدستهجمعی:………………………………………………………………………… 333-7-13-ترورمنجربهفوت:………………………………………………………………………….. 343-7-14-سودءقصد:………………………………………………………………………………… 342-7-15-قتلجنسی(ازدیدگاهپلیسی):……………………………………………………………….. 342-8-پیشگیری……………………………………………………………………………………… 342-8-1-مقدمه……………………………………………………………………………………… 342-8-2-مفهومپیشگیری…………………………………………………………………………….. 362-8-3- تعریفلغویپیشگیری:………………………………………………………………………… 37تعریفپیشگیری:……………………………………………………………………………………… 37مفهوماصطلاحیپیشگیری:…………………………………………………………………………… 371)مفهومموسع………………………………………………………………………………………. 382)مفهوممضیق……………………………………………………………………………………… 382-8-4- پیشگیریازدیدگاهحقوقجزا:…………………………………………………………………. 382-8-5- مفهومپیشگیریدرسیاستجنایی:…………………………………………………………….. 382-8-6- تعریفعلمیپیشگیری:……………………………………………………………………….. 392-9-انواعپیشگیری:………………………………………………………………………………… 392-9-1-پیشگیریمتداول:……………………………………………………………………………. 392-9-1-1-پیشگیریازبزهکاریاطفال:………………………………………………………………….. 392-9-1-2-پیشگیریعمومیوپیشگیریاختصاصی:………………………………………………………. 392-9-1-3-پیشگیریانفعالی:………………………………………………………………………….. 402-9-1-4-پیشگیریفعال:……………………………………………………………………………. 402-9-1-5-مراحلپیشگیری:پیشگیریاولیه1 ،ثانویه 2،ثالث…………………………………………….. 402-9-1-5-1-پیشگیریاولیه(نخستین):………………………………………………………………. 402-9-1-5-2-پیشگیریثانویه(دومین):……………………………………………………………….. 402-9-1-5-3-پیشگیریثالث(سومین):………………………………………………………………… 412-9-2-پیشگیریجدید(انواعپیشگیریغیرکیفری)……………………………………………………… 412-9-2-1-پیشگیریوضعی(Hindelang) :…………………………………………………………. 412-9-2-2-پیشگیریوضعی:………………………………………………………………………….. 412-9-2-2-1-مفهومپیشگیریوضعی:…………………………………………………………………. 422-9-2-2-2-خاستگاهپیشگیریوضعیازجرم:…………………………………………………………. 432-9-2-2-3-تعاریفمختلفازپیشگیریوضعی:………………………………………………………….. 44تاریخچهپشگیریوضعیدرغرب:……………………………………………………………………….. 452-9-2-3-اهدافپیشگیریوضعی:…………………………………………………………………….. 451-دشواریاناممکننمودنوقوعجرم:…………………………………………………………………….. 462-جلوگیریازپیدایشوتشدیدانگیزهمجرمانه:…………………………………………………………… 462-9-2-4-اصولکلپیشگیریوضعی:…………………………………………………………………… 471-دخالتکردنازوضعیتهایپیشازبزهکاری:………………………………………………………………. 47الف-وضعیتهایویژهیاموقعیتهایخطرناک:……………………………………………………………… 47ب-وضعیتهایغیرویژه:………………………………………………………………………………… 48ج-وضعیتهایبینابین:………………………………………………………………………………… 482-مصونسازانآماججرمازخطربزهدیدگی:……………………………………………………………… 482-10-تقسیمبندینوعدیگرپیشگیریجرم:…………………………………………………………….. 492-10-1-پیشگیریازمنظرزماناجرا……………………………………………………………………. 492-10-1-1-پیشگیریکوتاهمدت…………………………………………………………………….. 492-10-1-2-پیشگیریبلندمدت:……………………………………………………………………… 492-10-2-پیشگریکیفریوغیرکیفری:………………………………………………………………….. 502-10-2-1- پیشگیریکیفری:……………………………………………………………………….. 50الف)پیشگیریقضائی:…………………………………………………………………………………. 50ب)پیشگیریانتظامی:…………………………………………………………………………………. 50ج)پیشگیریغیرکیفری:……………………………………………………………………………….. 512-11-تاریخچهپیشگیریازجرمدرجهان:………………………………………………………………. 512-11-1-تاریخچهپیشگیریازجرمدرایران:……………………………………………………………. 52الف)اقداماتصورتگرفتهدرزمینهپیشگیریدرموسساتدانشگاهیعلمیدرقبلازانقلاب:………………………… 52ب)اقداماتصورتگرفتهدرزمینهپیشگیریدرمراجعاجراییوقضاییدرقبلازانقلاب:……………………………. 53ج)اقداماتصورتگرفتهدرزمینهپیشگیریدرموسساتدانشگاهی-علمیدربعدازانقلاب:……………………….. 53د)اقداماتصورتگرفتهدرزمینهپیشگیریدرجوامعاجرایی-قضاییدربعدازانقلاب:……………………………. 532-11-2-پیشگیریدرقوانینجمهوریاسلامیایران:………………………………………………………. 542-11-2-1-قانوناساسی:……………………………………………………………………………. 542-11-2-2- قوانینعادی……………………………………………………………………………. 542-12-نظریهپیشگیریوضعی:………………………………………………………………………… 552-12-1- نظریهفضایقابلدفاع………………………………………………………………………… 56تعریفCPTED :………………………………………………………………………………….. 57پیشگیریازوقوعجرمازطریقطراحیمحیطیCPTED………………………………………………….. 57استراتژیهایمحیطی(عناصروارکان) CPTEDدرپیشگیریازجرم:………………………………………. 581-سختترکردنهدف:…………………………………………………………………………………. 582-کنترلدسترسی…………………………………………………………………………………… 593-افزایشمراقبت:……………………………………………………………………………………. 592-3-15-1-1- نظریهمدلشیوهوسبکزندگی…………………………………………………………. 602-12-3-نظریهفعالیتروزانه(فعالیتجاری):……………………………………………………………. 60نظریهفعالیتهایروزمرهومثلثاصلیجرم………………………………………………………………… 61
2-12-4-نظریهانتخابعقلانی…………………………………………………………………………. 62برنامههایپیشهادیمدلپیشگیریوضعی:…………………………………………………………………. 621-مراقبتازمحله……………………………………………………………………………………… 622-گشتزنیشهروندان:………………………………………………………………………………… 633-اطلاعرسانیوهشدارهاپلیسی:………………………………………………………………………. 63نمودارشمار 2-1 اهمیتوضرورتمطالعهاجتماعیقتلرامیتواندرایننمودارملاحظهکرد……………………… 64 فصلسوم:3-1- مقدمه :………………………………………………………………………………………. 663-2- روشتحقیق…………………………………………………………………………………… 663-3- جامعهآماری:…………………………………………………………………………………. 663-4- نمونهوروشنمونهگیری:……………………………………………………………………….. 673-4-1- حجمنمونه………………………………………………………………………………… 673-5- قلمروتحقیق:…………………………………………………………………………………. 673-5-1- قلمروموضوعی:…………………………………………………………………………….. 673-5-2- قلمروزمانی:……………………………………………………………………………….. 673-5-3- قلمرومکانی:……………………………………………………………………………….. 673-6- شناساییمتغیرهایمستقلووابسته:………………………………………………………………. 683-6-1- متغیرمستقل: پیشگیریوضعی………………………………………………………………. 683-6-2- متغیروابسته:………………………………………………………………………………. 683-7- ابزارجمعآوریاطلاعات…………………………………………………………………………. 683-8- رواییابزاراندازهگیری:………………………………………………………………………….. 693-9- اعتبارپرسشنامه (پایایی):……………………………………………………………………… 693-10- روشآماریتجزیهوتحلیلاطلاعات………………………………………………………………. 70 فصلچهارممقدمه………………………………………………………………………………………………. 72الف: یافتههایتوصیفی……………………………………………………………………………….. 72
یک مطلب دیگر :
4-1 توصیفخصوصیاتجمعیتنمونه:…………………………………………………………………… 724-1-1- جنسیت…………………………………………………………………………………… 724-1-2- میزانتحصیلات…………………………………………………………………………….. 734-1-3- طیفدرجاتییارتبهخدمتی…………………………………………………………………… 734-1-4- وضعیتشغلیاحرفه………………………………………………………………………….. 744-1-5- سنواتخدمتی………………………………………………………………………………. 744-2- توصیفپاسخهایدادهشدهبهسوالاتپرسشنامه. (پرسشنامهشماره1):……………………………… 754-2-1- توصیفپاسخجامعهنمونهبهسوالاولپرسشنامه (1):……………………………………………. 754-2-2- توصیفپاسخجامعهنمونهبهسوالدومپرسشنامه (1):…………………………………………… 764-2-3- توصیفپاسخجامعهنمونهبهسوالسومپرسشنامه (1):………………………………………….. 774-2-4- توصیفپاسخجامعهنمونهبهسوالچهارمپرسشنامه (1):………………………………………… 784-2-5- توصیفپاسخجامعهنمونهبهسوالپنجمپرسشنامه (1):…………………………………………. 794-3- توصیفپاسخهایدادهشدهبهسوالاتپرسشنامهتکمیلی:…………………………………………… 804-3-1- بررسیوضعیتسختنمودنارتکابجرمقتلعمددرشهرکرمانشاه:…………………………………….. 804-3-2- بررسیوضعیتاجرایینمودنمواردافزایشخطربرایمجرمینقتلعمددرشهرکرمانشاه………………….. 814-3-3- بررسیوضعیتکاهشمنافعمجرمیندرشهرکرمانشاه…………………………………………….. 824-3-4- بررسیوضعیتکاهشتحریکپذیریمجرمینقتلعمددرشهرکرمانشاه:……………………………….. 834-3-5- بررسیوضعیتحذفبهانهمجرمیندرارتکابقتلعمددرشهرکرمانشاه………………………………. 844-4- نتایجاستنباطی:………………………………………………………………………………. 854-4-1- آماراستنباطی:…………………………………………………………………………….. 85فرضیههایتحقیق:……………………………………………………………………………………. 85الف) فرضیهاصلی:…………………………………………………………………………………… 85ب) فرضیهفرعی:……………………………………………………………………………………. 85آزمونفرضیههایتحقیق:………………………………………………………………………………. 864-2-2-1- آزمونفرضیههایفرعی:……………………………………………………………………. 864-2-2-1- آزمونفرضیهاول:…………………………………………………………………………. 864-2-2-2- آزمونفرضیهدوم:………………………………………………………………………… 874-2-2-3- آزمونفرضیهسوم:………………………………………………………………………… 884-2-2-4- ازمونفرضیهچهارم:………………………………………………………………………. 884-2-2-5- آزمونفرضیهپنجم:………………………………………………………………………. 894-2-3- آزمونفرضیهاصلی………………………………………………………………………….. 90 فصلپنجم:5-1- خلاصهتحقیق………………………………………………………………………………… 945-2- نتیجهگیریازارزیابیفرضیاتتحقیق:………………………………………………………………. 955-2-1- نتایجتوصیفی……………………………………………………………………………… 955-2-2- نتایجاستنباطی:……………………………………………………………………………. 975-3- بحثوتحلیلیافتهها:…………………………………………………………………………….. 97پیشنهادها:………………………………………………………………………………………….. 99فهرستمنابع……………………………………………………………………………………….. 100 فهرست جداولعنوان صفحه جدول (4-1-1) توزیعفراوانیودرصدپاسخگویانبرحسبجنسیتآنها………………………………………. 72جدول (4-1-3) توزیعفراوانیودرصدپاسخگویانبرحسبطیفدرجاتییارتبهخدمتیآنها……………………… 73جدول (4-1-4) توزیعافراوانیودرصدپاسخگویانبرحسبشغلیاحرفهآنان…………………………………. 74جدول (4-1-5) توزیعفراوانیودرصدپاسخگویانبرحسبسنواتخدمتیآنها…………………………………. 74
فرم در حال بارگذاری ...
این بخش تنها می تواند توسط جاوا اسکریپت نمایش داده شود.
فید نظر برای این مطلب