استقرار عملكردها و كاربریهای مختلف در سایت پروژه، می بایست با توجه به ویژگی های محیط طبیعی و مصنوع و نیز بازخوردهای اجتماعی – فرهنگی و اقتصادی آن صورت پذیرفته و می بایست از بروز ناهنجاریهای اجتماعی و زیست محیطی در محدوده اجتناب نمود. این امر ، لزوم توجه جامع تر و كاربردی تردرخصوص توسعه های آتی سایت پروژه را آشكار ساخته و از این منظر، تهیه طرح های توسعه ای با ملاحظات كاركردی، اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی از اهم برنامه های پروژه خواهد بود تا مجموعه بتواند دربستری متقن و برنامه ریزی شده ، به پاسخگویی  نیازهای منطقه، بپردازد.

 

1-2-2 اهمیت موضوع تحقیق

صنعت گردشگری از دیر باز با هدف بازدید از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی (اكوتوریسم)، زیارت، تجارت،  استفاده از خدمات درمانی و . . .  شكل گرفته و به تدریج با تكامل

یک مطلب دیگر :

۴ عادت انکارناپذیر مدیران موفق و فوتبالیست های حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸

 وسایل و فراهم شدن امكانات مناسب‌تر سفر، توسعه یافته است.

این صنعت امروزه به عنوان یكی از درآمدزاترین فعالیت‌ها، مورد توجه كلیه كشورها قرار دارد. در دوران اخیر با توجه به  توسعه شهرنشینی و رشد صنایع، آلودگی‌های محیطی افزایش یافته و باعث گردیده تقاضا برای سفر و گذران اوقات فراغت در جوامع شهری افزایش پیدا كند. جهت پاسخگویی به تقاضای سفر  روزبه‌روز شاهد رشد و گسترش تكنولوژی و فن‌آوری‌های اطلاعات و ارتباطات، خدمات، تسهیلات و تجهیزات زیر مجموعه گردشگری در جهان هستیم.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...