2-8-2- استیفن رابینز.. 62
2-8-3- دفت.. 64
2-8-3-1- رهبر اندیشمند.. 66
2-8-3-2- تفویض اختیار به كاركنان.. 67
2-8-3-3- استراتژی خود جوش.. 68
2-8-3-4- فرهنگ قوی.. 68
2-8-3-5-مبادله اطلاعات.. 69

 

2-8-3-6- ساختارهای افقی.. 70
2-8-4- كالون‌و‌یك ولیون.. 70
2-8-4-1- رهبران با بینش.. 71
2-8-4-2- وجود برنامه و نظام سنجش.. 71
2-8-4-3- اطلاعات.. 72
2-8-4-4- ابتكار و نوآوری.. 72
2-8-4-5- اقدام.. 72
2-8-5- لوتانز.. 72
2-8-6- سازمان یادگیرنده از دیدگاه مورگان.. 74
2-9- چارچوب نظری پژوهش.. 75
2-10- پیشینه پژوهش:.. 77
فصل سوم:روش شناسی تحقیق.. 80
مقدمه:.. 81
سوال پژوهش.. 81
روش پژوهش.. 81
منابع جمع آوری اطلاعات.. 82
منابع ثانویه.. 82
جامعه آماری.. 83
روایی و پایایی پژوهش:.. 83
روش تجزیه و تحلیل داده‌ها.. 85

یک مطلب دیگر :

 

فصل چهارم:تجزیه  و  تحلیل  داده ها.. 87
4-1- مقدمه.. 88
4-2- ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخدهندگان.. 88
4-3- آماره های استنباطی:.. 92
4-3-1- آزمون قابلیت اعتماد پرسشنامه مورد استفاده در تحقیق.. 92
4-3-2- آزمون یک نمونه ای کولموگروف اسمیرنوف.. 93
4-3-3- آزمون فرضیات:.. 94
فرضیه اول:.. 94
فرضیه دوم:.. 95
فرضیه سوم:.. 96
فرضیه چهارم:.. 98
فرضیه پنجم:.. 99
فرضیه ششم:.. 100
فرضیه اصلی:.. 101
فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادها.. 104
5-1  مقدمه.. 105
5-2- مروری مختصر بر هدف، مسئله و چگونگی كار.. 105
5-3  نتایج حاصل از فرضیات.. 106
5-4-  نتیجه گیری.. 108
فرضیه اصلی.. 108
فرضیات فرعی.. 108
5-5-  محدودیت های پژوهش.. 108
5-6-  پیشنهادها.. 109

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...