2-11-1 پژوهشهایمرتبطباتئاتردرمانی. 38
2-12 مبانینظریمهارتهایاجتماعی. 46
2-12-1اجتماعیشدنازطریقفعالیتهایآموزشگاهی. 47
2-12-2روابطاجتماعیبراساسنقشهایاجتماعی. 48
2-12-3 روابطاجتماعیبراساسپایگاههایاجتماعی. 48

 

2-12-4 روابطاجتماعیبراساسفرآیندهایاجتماعی. 48
2-13 تعریفمهارتهایاجتماعی. 50
2-14 نقشمهارتهایاجتماعیدرسازگاریدورانکودکیونوجوانی. 52
2-15 رفتاردوگروه 55
2-16 نمایشدرمانیدرافرادکمتوانذهنی. 57
2-17 ارائهراهکار 58
2-18 ارتباطغیرکلامی. 61
فصلسوم
روشپژوهش
3-1 روشپژوهش : 65
3-2 معرفیمتغییرها : 65

یک مطلب دیگر :

 

3-3-جامعهنمونهوروشنمونهگیری. 65
3-4 روشنمونهگیری. 65
3-5 ابزارپژوهش… 65
3-6 روشاجرا 66
3-7 روشتجزیهوتحلیلدادهها : 68
فصلچهارم
یافتههایپژوهش
4-1 بخشاول : آمارتوصیفی. 70
ویژگی‌هایجمعیتشناختیآزمودنیها 70
4-1-1 مشخصاتمدرسه 70
4-1-2 جنسیت.. 71
4-1-3 وضعیتتأهل. 71
4-1-4 سابقهکاری. 72
4-1-5 تحصیلات.. 72
4-1-5 رفتارهایمربوطبهخود 73
4-1-6 رفتارهایفردی. 74
4-1-6 رفتارهایمربوطبهکار 75
4-1-6 رفتارهایمربوطبهمحیط.. 76
4-1-5 مهارتهایاجتماعی. 77
4-3 آزموننرمالبودندادهها 78
فصلپنجم
بحثونتیجهگیری
5-1 بحثونتیجهگیری. 85

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...