مدیریت آموزشی رابطه مدیریت کیفیت فراگیر و خلاقیت با توانمند سازی دبیران ... |
ضرورت توانمدسازی کارکنان در سازمان. 16
راهکارهای عملی توانمندسازی.. 16
اهداف توانمندسازی کارکنان. 19
نتایج حاصل ازاجرای توانمندسازی.. 20
پیش نیازهای توانمندسازی.. 21
برنامه های توانمندسازی.. 23
دیدگاه های تونمندسازی.. 25
مدل های توانمندسازی.. 25
خلاقیت… 29
مفهوم خلاقیت… 30
پیشینه خلاقیت… 30
تعریف خلاقیت از دیدگاه سازمانی. .. 31
نظریه های علمی خلاقیت… 32
مفاهیم مرتبط با خلاقیت… 35
فرایند خلاقیت ونوآوری.. 38
ارتباط خلاقیت،نوآوری،اختراع. 38
اهمیت خلاقیت ونوآوری.. 39
دلایل خلاقیت برای مدیران ازدیدگاه پروا 41
ویژگی های یك تفکر خلاق.. 41
تسهیل وپدیدآیی خلاقیت… 41
محرک های فرایندخلاقیت… 43
موانع خلاقیت… 44
ضرورت خلاقیت ونوآوری درسازمان. 46
نقش مدیردرپرورش خلاقیت… 49
مدیریت کیفت فراگیر. 46
مفهوم کیفیت… 46
جایگاه کیفیت ودلایل اهمیت آن. 47
عوامل موثردرکیفیت… 48
تعاریف مدیریت کیفیت فراگیر. 50
تاریخچه مدیریت کیفیت فراگیر. 49
مدیریت کیفیت فراگیردرجهان امروز 53
نظریه پردازان مدیریت کیفیت فراگیر 51
اصول مدیریت كیفیت فراگیر. 57
اهداف مدیریت كیفیت فراگیر. 57
فواید مدیریت كیفیت فراگیر. 57
برنامه ریزی راهبردی درچارچوب مدیریت کیفیت جامع. 58
تعریف برنامه ریزی راهبردی.. 58
ننقش برنامه ریزی های راهبردی دررشدسازمان. 69
فوایدبکارگیری برنامه ریزی راهبردی.. 69
تفاوت مدیریت کیفیت فراگیربامدیریت سنتی.. 62
تحقیقات انجام شده درخارج ازکشور…………………………………………………………………………………..62
تحقیقات انجام شده درداخل کشور………………………………………………………………………………………….70
جمع بندی.. 71
فصل سوم:روش اجرای تحقیق
روش پژوهش… 73
جامعه پژوهش… 73
یک مطلب دیگر :
روش نمونه گیری و حجم نمونه. 73
روش گردآوری اطلاعات… 73
ابزار گردآوری اطلاعات… 73
روایی و پایایی ابزار. 74
روش اجرای تحقیق.. 76
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات… 76
ملاحظات اخلاقی.. 76
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها(یافته ها)
الف) داده های توصیفی.. 78
ب) آمار استنباطی.. 81
فصل پنجم: بحث ونتیجه گیری
خلاصه تحقیق.. 87
بحث و نتیجه گیری.. 87
محدودیت های تحقیق.. 93
پیشنهادات كاربردی.. 94
پیشنهاد پژوهشی.. 95
فهرست منابع: 96
منابع فارسی.. 96
منابع لاتین.. 98
پیوست ها
پرسش نامه مدیریت کیفیت فراگیر 104
پرسش نامه خلاقیت… 109
پرسش نامه توانمند سازی.. 114
چکیده انگلیسی 116
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
جدول1-2:تفاوت مدیریت کیفیت جامع ومدیریت سنتی…………………………………………………….. 62
جدول1-4: توزیع حجم نمونه آماری بر اساس سن………………………………………………………….. 78
جدول2-4: توزیع حجم نمونه آماری بر اساس وضعیت تأهل……………………………………………… 78
جدول3-4: توزیع حجم نمونه آماری بر اساس جنسیت…………………………………………………….. 79
جدول4-4: توزیع حجم نمونه آماری بر اساس سابقه کار…………………………………………………… 79
جدول 5-4: شاخصهای آماری مدیرت کیفیت فراگیر،خلاقیت وتوانمندسازی و ابعاد آن……………… 84
جدول6-4: آزمون همبستگی بررسی رابطه میان مدیریت کیفیت فراگیروخلاقیت با توانمندسازی………88
جدول7-4: آزمون همبستگی بین مدیریت کیفیت فراگیر با توانمندسازی………………………………….. 92
جدول8-4:آزمون همبستگی بین ابعاد خلاقیت باتوانمندسازی……………………………………………….. 87
جدول9-4: جدول تحلیل رگرسیون همزمان ابعاد مدیریت کیفیت جامع با توانمندسازی……………… 88
جدول10-4: جدول تحلیل واریانس گام به گام ابعاد مدیریت کیفیت جامع با توانمندسازی………… 88
جدول11-4: نتایج تحلیل رگرسیون خلاقیت وتوانمندسازی………………………………………………….
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار 1-2متغیرهای خلاقیت ومحرک های ابتکاردرسازمان………………………………………………… 42
نمودار 2-2:مدیریت عملیات وسوداوری…………………………………………………………………………. 47
فهرست شكل ها
عنوان صفحه
شكل 1-2 مدل رهبری توانمندسازی لاوراک……………………………………………………………………. 26
شكل 2-2 مدل رهبری توانمندسازی هارلی……………………………………………………………………… 27
شكل 3-2 مدل رهبری توانمندسازی والام واستورم……………………………………………………………. 28
شكل شماره 4-2: مدل سیستمی توانمندسازی…………………………………………………………………… 29
شكل شماره5-2: مدل توانمندسازی رابطه هوش وخلاقیت واختراع……………………………………….. 39
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1399-08-09] [ 08:49:00 ب.ظ ]
|