گروه تربیت بدنی گرایش رفتار حرکتی تأثیر تداخل زمینه ای فزاینده نظام ... |
چکیده فارسی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | ب |
اظهارنامه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | ت |
تقدیم …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | ث |
قدردانی و تشکر ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | ج |
فهرست مطالب ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | ح |
فهرست جداول ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | ذ |
فهرست نمودارها …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | ر |
فصل اول: طرح تحقیق | 1 |
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 2 |
بیان مسأله ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 6 |
ضرورت و اهمیت تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 10 |
اهداف تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 11 |
فرضیههای تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 12 |
قلمرو تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 12 |
محدودیتهای تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 12 |
تعریف واژه ها ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 13 |
فصل دوم: ادبیات تحقیق | 17 |
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 18 |
مبانی نظری تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 18 |
یادگیری حركتی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 18 |
نظریه های کنترل حرکتی …………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 19 |
وجوه جوهری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 20 |
پارامترهای برنامه حرکتی تعمیمیافته ………………………………………………………………………………………………………………………….. | 20 |
یادگیری حرکتی از دیدگاه نظریه طرحواره …………………………………………………………………………………………………………………. | 21 |
طرحواره یادآوری ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 22 |
طرحواره بازشناسی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 22 |
سازماندهی تمرین ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 23 |
تغییرپذیری تمرین ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 25 |
تداخل زمینهای …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 28 |
فرضیه پردازش معنیدارتر و متمایزتر ………………………………………………………………………………………………………………………….. | 29 |
فرضیه فراموشی و بازسازی مجدد ……………………………………………………………………………………………………………………………….. | 30 |
فرضیه بازداری پسگستر …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 31 |
عوامل مؤثر بر اثر تداخل زمینهای ……………………………………………………………………………………………………………………………….. | 33 |
ویژگیهای روانشناختی کودکان عقب مانده ذهنی …………………………………………………………………………………………………….. | 40 |
نقص در رشد شناختی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 40 |
محدودیتهای یادگیری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 41 |
پیشینه تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 41 |
تحقیقات داخل کشور …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 41 |
تحقیقات خارج کشور …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 42 |
جمعبندی تحقیقات انجام شده …………………………………………………………………………………………………………………………………… | 55 |
فصل سوم: روش تحقیق | 57 |
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 58 |
روش تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 58 |
جامعه آماری ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 58 |
نمونه آماری و شیوه نمونهگیری ………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 58 |
متغیرهای تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 59 |
ابزار و روش جمعآوری اطلاعات …………………………………………………………………………………………………………………………………… | 60 |
روش اجرای تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 60 |
آزمون انتقال و یادداری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 62 |
امتیازدهی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 63 |
روش آماری …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 63 |
فصل چهارم: یافتههای تحقیق | 65 |
مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 66 |
اطلاعات توصیفی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 66 |
آزمون فرضیهها …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 68 |
فرضیه اول …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 68 |
فرضیه دوم …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 71 |
فرضیه سوم ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 72 |
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری | 74 |
مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 75 |
خلاصه تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 75 |
یافتههای تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 76 |
بحث و تفسیر نتایج ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 76
|
مرحله یادداری …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 77 |
مرحله انتقال ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 79 |
نتیجهگیری کلی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 80 |
پیشنهادات برخاسته از تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………. | 81 |
پیشنهادات کاربردی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 81 |
پیشنهادات پژوهشی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 81 |
فهرست منابع | 83 |
منابع ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 84 |
چکیده انگلیسی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 88 |
فهرست جداول
یک مطلب دیگر :
عنوان | صفحه |
جدول 1-3: مراحل اجرای تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………. | 62 |
جدول 2-3: آزمون انتقال و یادداری ……………………………………………………………………………………………………………………………. | 63 |
جدول 1-4: توزیع سن و قد آزمودنی ها ………………………………………………………………………………………………………………………. | 66 |
جدول 2-4: آماره های توصیفی امتیاز پاس بسکتبال در مراحل مختلف ………………………………………………………………….. | 67 |
جدول 3-4: نتایج آزمون تحلیل واریانس یک طرفه در مرحله پیش آزمون ………………………………………………………………. | 68 |
جدول 4-4: نتایج آزمون تحلیل واریانس عاملی برای مقایسه عملکرد گروه ها در مرحله اکتساب ……………………………. | 69 |
جدول 5-4: نتایج امار توصیفی سه گروه تمرینی در طول 9 جلسه تمرین ………………………………………………………………… | 70 |
جدول6-4: نتایج آزمون تحلیل واریانس یک طرفه در مرحله یادداری ……………………………………………………………………….. | 71 |
جدول 7-4: نتایج آزمون تعقیبی توکی برای مقایسه عملکرد گروه ها در مرحله یادداری …………………………………………. | 71 |
جدول 8-4: نتایج آزمون تحلیل واریانس در مرحله انتقال ………………………………………………………………………………………….. | 72 |
جدول 9-4: نتایج آزمون تعقیبی توکی برای مقایسه عملکرد گروه ها در مرحله انتقال …………………………………………….. | 73 |
فهرست نمودارها
نمودار 1-4: نمرات مربوط به سه گروه تمرینی در مرحله اکتساب …………………………………………………………………………… | 69 |
نمودار 2-4: نمرات مربوط به سه گروه تمرینی در مرحله یادداری …………………………………………………………………………. | 72 |
نمودار 3-4: نمرات مربوط به سه گروه تمرینی در مرحله اكتساب ………………………………………………………………………… | 73 |
چكیده: |
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-08-08] [ 10:22:00 ب.ظ ]
|