گروه تربیت بدنی گرایش رفتار حرکتی تأثیر تداخل زمینه ای فزاینده نظام ... |
![]() |
| چکیده فارسی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | ب |
| اظهارنامه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | ت |
| تقدیم …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | ث |
| قدردانی و تشکر ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | ج |
| فهرست مطالب ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | ح |
| فهرست جداول ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | ذ |
| فهرست نمودارها …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | ر |
| فصل اول: طرح تحقیق | 1 |
| مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 2 |
| بیان مسأله ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 6 |
| ضرورت و اهمیت تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 10 |
| اهداف تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 11 |
| فرضیههای تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 12 |
| قلمرو تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 12 |
| محدودیتهای تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 12 |
| تعریف واژه ها ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 13 |
| فصل دوم: ادبیات تحقیق | 17 |
| مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 18 |
| مبانی نظری تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 18 |
| یادگیری حركتی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 18 |
| نظریه های کنترل حرکتی …………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 19 |
| وجوه جوهری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 20 |
| پارامترهای برنامه حرکتی تعمیمیافته ………………………………………………………………………………………………………………………….. | 20 |
| یادگیری حرکتی از دیدگاه نظریه طرحواره …………………………………………………………………………………………………………………. | 21 |
| طرحواره یادآوری ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 22 |
| طرحواره بازشناسی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 22 |
| سازماندهی تمرین ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 23 |
| تغییرپذیری تمرین ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 25 |
| تداخل زمینهای …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 28 |
| فرضیه پردازش معنیدارتر و متمایزتر ………………………………………………………………………………………………………………………….. | 29 |
| فرضیه فراموشی و بازسازی مجدد ……………………………………………………………………………………………………………………………….. | 30 |
| فرضیه بازداری پسگستر …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 31 |
| عوامل مؤثر بر اثر تداخل زمینهای ……………………………………………………………………………………………………………………………….. | 33 |
| ویژگیهای روانشناختی کودکان عقب مانده ذهنی …………………………………………………………………………………………………….. | 40 |
| نقص در رشد شناختی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 40 |
| محدودیتهای یادگیری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 41 |
| پیشینه تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 41 |
| تحقیقات داخل کشور …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 41 |
| تحقیقات خارج کشور …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 42 |
| جمعبندی تحقیقات انجام شده …………………………………………………………………………………………………………………………………… | 55 |
| فصل سوم: روش تحقیق | 57 |
| مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 58 |
| روش تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 58 |
| جامعه آماری ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 58 |
| نمونه آماری و شیوه نمونهگیری ………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 58 |
| متغیرهای تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 59 |
| ابزار و روش جمعآوری اطلاعات …………………………………………………………………………………………………………………………………… | 60 |
| روش اجرای تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 60 |
| آزمون انتقال و یادداری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 62 |
| امتیازدهی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 63 |
| روش آماری …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 63 |
| فصل چهارم: یافتههای تحقیق | 65 |
| مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 66 |
| اطلاعات توصیفی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 66 |
| آزمون فرضیهها …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 68 |
| فرضیه اول …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 68 |
| فرضیه دوم …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 71 |
| فرضیه سوم ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 72 |
| فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری | 74 |
| مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 75 |
| خلاصه تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 75 |
| یافتههای تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 76 |
| بحث و تفسیر نتایج ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 76
|
| مرحله یادداری …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 77 |
| مرحله انتقال ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 79 |
| نتیجهگیری کلی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 80 |
| پیشنهادات برخاسته از تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………. | 81 |
| پیشنهادات کاربردی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 81 |
| پیشنهادات پژوهشی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 81 |
| فهرست منابع | 83 |
| منابع ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 84 |
| چکیده انگلیسی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. | 88 |
فهرست جداول
یک مطلب دیگر :
| عنوان | صفحه |
| جدول 1-3: مراحل اجرای تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………. | 62 |
| جدول 2-3: آزمون انتقال و یادداری ……………………………………………………………………………………………………………………………. | 63 |
| جدول 1-4: توزیع سن و قد آزمودنی ها ………………………………………………………………………………………………………………………. | 66 |
| جدول 2-4: آماره های توصیفی امتیاز پاس بسکتبال در مراحل مختلف ………………………………………………………………….. | 67 |
| جدول 3-4: نتایج آزمون تحلیل واریانس یک طرفه در مرحله پیش آزمون ………………………………………………………………. | 68 |
| جدول 4-4: نتایج آزمون تحلیل واریانس عاملی برای مقایسه عملکرد گروه ها در مرحله اکتساب ……………………………. | 69 |
| جدول 5-4: نتایج امار توصیفی سه گروه تمرینی در طول 9 جلسه تمرین ………………………………………………………………… | 70 |
| جدول6-4: نتایج آزمون تحلیل واریانس یک طرفه در مرحله یادداری ……………………………………………………………………….. | 71 |
| جدول 7-4: نتایج آزمون تعقیبی توکی برای مقایسه عملکرد گروه ها در مرحله یادداری …………………………………………. | 71 |
| جدول 8-4: نتایج آزمون تحلیل واریانس در مرحله انتقال ………………………………………………………………………………………….. | 72 |
| جدول 9-4: نتایج آزمون تعقیبی توکی برای مقایسه عملکرد گروه ها در مرحله انتقال …………………………………………….. | 73 |
فهرست نمودارها
| نمودار 1-4: نمرات مربوط به سه گروه تمرینی در مرحله اکتساب …………………………………………………………………………… | 69 |
| نمودار 2-4: نمرات مربوط به سه گروه تمرینی در مرحله یادداری …………………………………………………………………………. | 72 |
| نمودار 3-4: نمرات مربوط به سه گروه تمرینی در مرحله اكتساب ………………………………………………………………………… | 73 |
| چكیده: |
فرم در حال بارگذاری ...
|
[پنجشنبه 1399-08-08] [ 10:22:00 ب.ظ ]
|



