بررسی تا ثیرعوامل موثر در ایجاد وفاداری به برند های تلفن همراه |
2-2-4-3) تعریف رضایت و اهمیت آن ………………………………………………………………………. 24
2-2-4-4) مدل های شکل گیری رضایت مشتری …………………………………………………………. 26
2-2-4-4-1) مدل رضایتمندی مشتری سوئدی ………………………………………………… 26
2-2-4-4-2) مدل شاخص رضایتمندی در آمریکا ……………………………………………. 27
2-2-4-4-3) مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا …………………………………………. 28
2-2-4-5) رابطه بین رضایت و وفاداری ………………………………………………………………………. 29
2-2-5) اعتماد …………………………………………………………………………………………………. 31
2-2-5-1) تعریف اعتماد ……………………………………………………………………………………………. 31
2-2-5-2) شرایط اعتماد سازی …………………………………………………………………………………… 33
2-2-5-3) تعهد ………………………………………………………………………………………………………… 34
2-2-5-4) اعتماد و تعهد ……………………………………………………………………………………………. 34
2-2-5-5) اعتماد و وفاداری ……………………………………………………………………………………….. 36
2-2-5-6) محرکهای کلیدی اعتماد ……………………………………………………………………………… 37
2-2-5-7) معیارهای اعتماد ………………………………………………………………………………………… 39
2-2-6) وفاداری ………………………………………………………………………………………………. 39
2-2-6-1) وفاداری به برند ………………………………………………………………………………………… 40
2-2-6-2) ابعاد وفاداری …………………………………………………………………………………………….41
2-2-6-2-1) بعد اول : رویکرد رفتاری …………………………………………………………… 41
2-2-6-2-2) نقاط ضعف رویکرد رفتاری ……………………………………………………….. 42
2-2-6-2-3) بعد دوم : رویکرد نگرشی …………………………………………………………… 43
2-2-6-3) رابطه بین ابعاد وفاداری ………………………………………………………………………………. 44
2-2-6-4) انواع وفاداری ……………………………………………………………………………………………. 45
2-2-6-5) وفاداری و اینرسی ……………………………………………………………………………………… 46
2-2-6-6) فرایند وفاداری به برند ……………………………………………………………………………….. 47
2-2-6-6-1) وفاداری شناختی ……………………………………………………………………….. 48
2-2-6-6-2) وفاداری عاطفی …………………………………………………………………………. 49
2-2-6-6-3) وفاداری ارادی …………………………………………………………………………… 50
2-2-6-6-4) وفاداری عملی ………………………………………………………………………….. 51
2-2-6-7) دوره های وفاداری به برند ………………………………………………………………………….. 51
2-2-6-8) مزایای وفاداری به برند ……………………………………………………………………………….. 53
2-2-6-8-1) مزایای وفاداری به برند برای شرکتها …………………………………………….. 53
2-2-6-8-2) مزایای وفاداری به برند برای مصرف کنندگان ………………………………… 55
2-2-6-9) رویکرد ( تقسیم بندی ) وفاداری مشتری ………………………………………………………. 55
2-2-6-9-1) تقسیم بندی مگی ……………………………………………………………………….. 56
2-2-6-9-2) تقسیم بندی الماس وفاداری ………………………………………………………… 58
2-2-6-9-3) تقسیم بندی دیک و باسو( چهار C) ……………………………………………. 59
2-2-6-9-4) تقسیم بندی باند یوهادپای و مارتل ………………………………………………. 61
2-2-6-10) رابطه وفاداری با سهم بازار و سود آوری ……………………………………………………… 62
2-3) چارچوب نظری ومدل مفهومی تحقیق………………………………………………………………… 64
2-3-1) مدل مفهومی تحقیق…………………………………………………………………………. 67
2-4) پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………68
2-4-1) پیشینه داخلی…………………………………………………………………………….68
2-4-2) پیشینه خارجی……………………………………………………………………………75
2-5) واژه های تخصصی حوزه وفاداری به برند………………………………………………………..79
فصل سوم : روش شناسی تحقیق
3-1) مقدمه …………………………………………………………………………………………………… 83
3-2) روش تحقیق ………………………………………………………………………………………… 84
3-3) متغییرهای تحقیق ………………………………………………………………………………………… 88
3-4) روش جمع آوری اطلاعات …………………………………………………………………………………. 89
3-5) تجزیه وتحلیل روایی وپایایی……………………………………………………………………………………… 90
3-5-1) روایی(اعتبار) پرسشنامه……………………………………………………………………………. 91
یک مطلب دیگر :
3-5-1-1) اعتبار محتوا………………………………………………………………………………………………………91
3-5-1-2) روایی سازه……………………………………………………………………………………………………….91
3-5-2) پایایی (ثبات) پرسشنامه………………………………………………………………………………………………. 92
3-5-2-1) همسانی درونی………………………………………………………………………………………………………93
3-6) جامعه آماری ……………………………………………………………………………………………………… 94
3-7) حجم نمونه و روش نمونه گیری ………………………………………………………………………………………. 94
3-7-1) حجم نمونه ……………………………………………………………………………………………………………….. 95
3-7-2) روش نمونه گیری ………………………………………………………………………………………………………. 96
3-8) قلمرو مکانی و زمانی تحقیق ………………………………………………………………………………………………………… 96
3-9) روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ……………………………………………………………………………………………………… 97
3-10) مدل سازی معادلات ساختاری……………………………………………………………………………………………………. 97
3-10-1) مراحل مدل سازی معادلات ساختاری……………………………………………………………………………………… 99
3-10-1-1) تدوین مدل ………………………………………………………………………………………………………………….. 99
3-10-1-2) تشخیص مدل ……………………………………………………………………………………………………………… 99
3-10-1-3) برآورد مدل ……………………………………………………………………………………………………………….. 100
3-10-1-4) آزمون مدل (ارزیابی مدل ) …………………………………………………………………………………………… 100
3-11) بررسی شروط استفاده از آمار پارامتریک …………………………………………………………………………………… 103
3-12) ملاحظات اخلاقی…………………………………………………………………………………………………………………..104
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده های تحقیق و آزمون فرضیه ها
4-1) مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………. 106
4-2) آمار توصیفی و متغییرهای جمعیت شناختی…………………………………………………………………………………… 107
4-2-1) جنسیت…………………………………………………………………………………………………………………….. 107
4-2-2) مقطع تحصیلی ……………………………………………………………………………………………………………108
4-2-3) سن…………………………………………………………………………………………………………………………. 109
4-2-4) تاهل ………………………………………………………………………………………………………………………….. 110
4-2-5) وضعیت مالی……………………………………………………………………………………………………………….111
4-2-6) آزمون نرمال بودن متغیرها…………………………………………………………………………………………….111
4-3) آمار استنباطی …………………………………………………………………………………………………. 112
4-3-1) مدل اندازه گیری ……………………………………………………………………………….. 112
4-3-1-1) مدل اندازه گیری متغیر تجربه ی نام تجاری ………………………………………………….. 114
4-3-1-2) مدل اندازه گیری متغیر رضایت ………………………………………………………………….. 118
4-3-1-3) مدل اندازه گیری متغیر اعتمادِ نام تجاری ………………………………………………………. 120
4-3-1-4) مدل اندازه گیری وفاداری به نام تجاری ………………………………………………………..124
4-3-2) تعیین اعتبار همگرا و واگرا مدل مفهومی ……………………………………………………………………… 128
4-3-2-1) اعتبار همگرا …………………………………………………………………………………………….. 128
4-3-2-2) اعتبار واگرا ………………………………………………………………………………………………. 128
4-3-4) مدل ساختاری ……………………………………………………………………………………..132
4-3-5) تاثیر مستقیم و غیر مستقیم ………………………………………………………………………. 134
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1) مقدمه …………………………………………………………………………………………….. 136
5-2) خلاصه تحقیق …………………………………………………………………………………………. 137
5-3) نتایج تحقیق ……………………………………………………………………………………………… 138
5-3-1) آمار توصیفی …………………………………………………………………………………… 138
5-3-2) آمار استنباطی ……………………………………………………………………………… 139
5-3-2-1) نتیجه فرضیه اول ……………………………………………………………………………………….. 139
5-3-2-2) نتیجه فرضیه دوم ………………………………………………………………………………………. 140
5-3-2-3) نتیجه فرضیه سوم ……………………………………………………………………………………… 141
5-3-2-4) نتیجه فرضیه چهارم …………………………………………………………………………………… 142
5-3-2-5) نتیجه فرضیه پنجم ……………………………………………………………………………………. 143
5-4) سایر یافته های تحقیق …………………………………………………………………………………. 144
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-08-01] [ 12:59:00 ق.ظ ]
|