• خدمت در بازار کالا و خدمات…………………………………………………………………………………………12
  • سازمان های خدماتی………………………………………………………………………………………………………12
  • استراتژی عملیاتی به کار رفته در سازمان های خدماتی……………………………………………………….13
  • هزینه کیفیت در سازمان های خدماتی……………………………………………………………………………….14
  • هزینه…………………………………………………………………………………………………………………………….15
  • ساختار هزینه………………………………………………………………………………………………………………….15
  • انواع هزینه ها…………………………………………………………………………………………………………………16
  • فصول هزینه…………………………………………………………………………………………………………………..16
  • بهینه سازی…………………………………………………………………………………………………………………….21
  • کنترل هزینه……………………………………………………………………………………………………………………22
  • عدم کارایی قطع هزینه ها در سازمان…………………………………………………………………………………23
  • قابلیت های کلیدی در شرکت………………………………………………………………………………………….23
  • پایان نامه

  •  

  • کاهش هزینه ها……………………………………………………………………………………………………………..23
  • ابعاد نگرش به کاهش هزینه…………………………………………………………………………………………….24
  • روش های کاهش هزینه………………………………………………………………………………………………….25
  • دشواری کاهش هزینه ها بعد از طراحی…………………………………………………………………………….27
  • هزینه های قابل کاهش…………………………………………………………………………………………………….28
  • روش فازی……………………………………………………………………………………………………………………30
  • رگرسیون………………………………………………………………………………………………………………………34
  • تاریخچه کشتیرانی………………………………………………………………………………………………………….34
  • تحقیقات انجام شده……………………………………………………………………………………………………….39

فصل سوم : روش شناسی پژوهش

    • مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………….44
    • فرضیات پژوهش…………………………………………………………………………………………………………..45
    • روش پژوهش………………………………………………………………………………………………………………45

3.1-3   تحلیل رگرسیونی داده ها……………………………………………………………………………………………….46
3.2-3   روش فازی…………………………………………………………………………………………………………………..47
3.2.1-3  روش AHP در رتبه بندی……………………………………………………………………………………………..47

  • معرفی شاخص ها و گزینه ها…………………………………………………………………………………………..51
  • یک مطلب دیگر :
  • نقش نهاد های محلی (شهرداری و شورای شهر) در توسعه گردشگری
  • متدولوژی پژوهش………………………………………………………………………………………………………….52
  • روش گردآوری داده ها……………………………………………………………………………………………………53
  • روایی و اعتبار پرسشنامه………………………………………………………………………………………………….53
  • دوره زمانی و مکانی………………………………………………………………………………………………………..55
  • شیوه تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………….55
  • الگوریتم پژوهش…………………………………………………………………………………………………………….56

 
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

    • مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………..57
    • هدف اصلی پژوهش………………………………………………………………………………………………………58
    • آمار توصیفی…………………………………………………………………………………………………………………58
    • آمار استباطی…………………………………………………………………………………………………………………62
    • فازی……………………………………………………………………………………………………………………………73

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

    • مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………..79
    • نتایج پژوهش………………………………………………………………………………………………………………..80
    • پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………………….82
    • پیشنهادات در پژوهش های آتی………………………………………………………………………………………82
    • محدودیت های پژوهش…………………………………………………………………………………………………83
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...