پایان نامه

 

جدول (1 – 1) میزان صادرات ایران 8
جدول (1 – 2) سطح زیر كشت و میزان تولید زعفران در سالهای مختلف كشور 10
جدول (1 – 3) بازارهای هدف صادرات زعفران در یك دوره ده ساله 11
جدول (2 – 1) اشتراك دیدگاه نارور اسلتد و كالی جاویسكی 38
جدول (2 – 2) جدول بررسی زعفران از دیدگاه S.W.O.T 43
جدول (4 – 1) فراوانی نمونه مورد مطالعه در گروه‌های سابقه فعالیت 64
جدول (4 – 2) میزان تحصیلات پاسخگویان در نمونه مورد مطالعه 65
جدول (4 – 3) توزیع فراوانی جنسیت پاسخگویان 66
جدول (4 – 4) تجربه در زمینه صادرات نمونه مورد مطالعه 67
جدول (4 – 5) جدول توزیع فراوانی تسلط به زبان خارجی 68
جدول (4 – 6) آزمون نرمال بودن متغیر تحقیق (كولموگوف اسمیرنوف) 69
جدول (4 – 7) آزمون KMO و isor Hett’s 71
جدول (4 – 8) جدول اشتراكات 72
جدول (4 – 9) جدول مجموع واریانس تبیین شده توسط سازه‌های تحقیق 73
جدول (4 – 10) جدول ماتریس چرخش یافته سازه‌های تحقیق 74
جدول (4 – 11) ماتریس همبستگی متغیرهای مورد مطالعه 75
جدول (4 – 12) خلاصه مدل فرضیه الف (آماده مربوط به آزمون رگرسیون رابطه متغیر تحقیقا بازاریابی و میزان صادرات) 76
جدول (4 – 13) تحلیل واریانس مدل رگرسیون Anova فرضیه الف 76
جدول (4 – 14) ضرایب مدل رگرسیون فرضیه الف 77
جدول (4 – 15) خلاصه مدل رگرسیون فرضیه ب 79
جدول (4 – 16) تحلیل واریانس در مدل رگرسیون Anova فرضیه ب 80
جدول (4 – 17) ضرایب جدول رگرسیون فرضیه ب 80
جدول (4 – 18) خلاصه مدل فرضیه ج 82
جدول (4 – 19) تحلیل واریانس در مدل رگرسیون Anova فرضیه ج 82
جدول (4 – 20) ضرایب مدل رگرسیون فرضیه ج 82
جدول (4 – 21) خلاصه مدل سوال 83
جدول (4 – 22) تحلیل واریانس مدل رگرسیون ANOVA سوال د 83
جدول (4 – 23) ضرایب مدل رگرسیون سوال د 83
جدول (4 – 24) خلاصه مدل سوال ذ 85
جدول (4 – 25) تحلیل واریانس مدل رگرسیون ANOVA سوال ذ 86
جدول (4 – 26) ضرایب مدل رگرسیون سوال ذ 86
جدول (4 – 27) خلاصه وضعیت رگرسیون چند متغیره 88
جدول (4 – 28) خلاصه مدل رگرسیون چند متغیره 89
جدول (4 – 29) تحلیل واریانس مدل رگرسیون چند متغیره ANOVA 89
جدول (4 – 30) ضرایب مدل رگرسیون 89
جدول (4 – 31) آزمون فرض آمار، میانگین وضعیت تحقیقات بازاریابی 91
جدول (4 – 32) آزمون فرض آماری میانگین وضعیت تحقیقات بازاریابی 91

فهرست اشكال و نمودارها
عنوان                                                                                                                                        صفحه
 

 

 

 

 

 

 

یک مطلب دیگر :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شكل (2 – 1) طبقه‌بندی تحقیقات بازاریابی مالهاترا، 2004 26
شكل (2 – 2) فرآیند تحقیقات بازاریابی، مالهاترا، 2004 29
شكل (2 – 3) مشتری گرایی مطابق شكل دسپاندر، 1993، یلهام و همكاران 1997 35
شكل (2 – 4) رتیب‌گرایی مطابق نظر دیویس 36
شكل (2 – 5) مدل مضرور تحقیق 52
نمودار (4 – 1) نمودار میله‌ای مربوط به توزیع سنی پاسخگویان 64
نمودار (4 – 2) میزان تحصیلات پاسخگویان 65
نمودار (4 – 3) نمودار میله‌ای توزیع جنسیتی پاسخگویان 66
نمودار (4 – 4) تجربه صادرات نمونه مورد مطالعه 67
نمودار (4 – 5) نمودار میله‌ای میزان تسلط به زبان خارجی 68
نمودار (4 – 6) اسكوی متغیرهای تحقیق 71
نمودار (4 – 7) هیستوگرام توزیع باقیمانده‌های استاندارد شده مدل كرسیون فرضیه الف 78
نمودار (4 – 8) نمودار P-Plot باقیمانده‌های استاندارد شده ملول رگرسیون فرضیه الف 79
نمودار (4 – 9) هیستوگرام توزیع باقیمانده‌های استاندارد شده مول ركسیون فرضیه ب 80
نمودار (4- 10) نمودار P-Plot باقیمانده‌های استاندارد شده مدل گرسیون فرضیه ب 81
نمودار (4- 11) هیستوگرام توزیع باقیمانده‌های استاندارد شده مدل رگرسیون فرضیه د 84
نمودار (4- 12) نمودار P-Plot باقیمانده‌های استاندارد شده مدل رگرسیون فرضیه د 85
نمودار (4- 13) هیستوگرام توزیع باقیمانده‌های استاندارد شده مدل رگرسیون فرضیه ذ 86
نمودار (4- 14) نمودار P-Plot باقیمانده‌های استاندارد شده مدل رگرسیون فرضیه ذ 87

 
 
چکیده:

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...