مدیریت فناوری اطلاعات بررسی و اولویت بندی زیرساختهای روشهای الكترونیكی جمع آوری كمك ... |
2-2-6-…. سیستمهای پرداخت و پایداری مالی…………………………………… 15
2-2-7-…. سیستمهای پرداخت و كارایی اقتصادی…………………………………… 15
2-2-8-…. مروری بر سیستمهای پرداخت الكترونیك……………………………………. 15
2-2-9-… سه ویژگی اصلی ابزارهای پرداخت……………………………………. 17
2-2-10-. انتقال وجوه الكترونیك……………………………………. 17
2-2-11-. کارتهای پرداخت……………………………………. 18
2-2-12-. انواع سرویس های تجارت الكترونیكی…………………………………… 19
2-2-13-. زیرساختهای پرداخت الكترونیكی…………………………………… 19
2-2-14-. روشهای جمعآوری اعانات……………………………………. 19
2-2-15-. تاریخچه خدمات الكترونیكی بانکی در جهان و ایران……………………… 21
2-2-16-. مزایای پرداختهای الكترونیكی…………………………………… 22
2-2-17-. نقش خیرین در توسعه و ایجاد زیرساخت روشهای پرداخت الکترونیک…………… 22
2-2-18-. تاریخچه کمیته امداد………………………………….. 23
2-3- پیشینه تحقیق…………………………………… 24
2-3-1-… تحقیقات داخل كشور…………………………………. 24
2-3-2-… تحقیقات خارج از كشور…………………………………. 28
فصل 3
3-1- مقدمه………………………………….. 31
3-2- روش تحقیق…………………………………… 32
3-3- مراحل انجام تحقیق…………………………………… 34
3-4- ابزار جمعآوری اطلاعات……………………………………. 34
3-5- روش کتابخانه ای…………………………………… 35
3-5-1روش دلفی…………………………………… 36
3-5-2پرسشنامه………………………………….. 37
3-6- مقیاس سنجش متغیرها ………………………………….38
3-6-1-…. طیف لیکرت……………………………………. 38
3-7- جامعه آماری…………………………………… 40
3-8- نمونه آماری…………………………………… 40
3-9- تعیین حجم نمونه………………………………….. 41
3-10- روش توزیع و جمعآوری پرسشنامه………………………………….. 42
3-11- روایی و پایایی ابزار اندازه گیری…………………………………… 42
3-11-1-. روایی پرسشنامه………………………………….. 42
3-11-2-. پایایی پرسشنامه………………………………….. 43
یک مطلب دیگر :
3-11-2-1- روش محاسبه آلفای کرونباخ…………………………………… 44
3-12- روش تجزیه و تحلیل داده ها ………………………………….45
3-12-1-. آزمون فریدمن…………………………………… 45
3-12-2-. ادبیات ANP……………………………………
3-12-3-. روش تحقیق ANP……………………………………
فصل 4
4-1- مقدمه………………………………….. 51
4-2- رو ش تجزیه و تحلیل داده ها ………………………………….52
4-2-1آمار توصیفی…………………………………… 52
4-2-2توصیف متغییرهای تحقیق…………………………………… 57
4-2-3آمار استنباطی…………………………………… 61
4-2-3-1- آزمون قابلیت اعتماد پرسشنامه (آزمون آلفای کرونباخ)…………. 62
4-2-3-2- آزمون فرضیات پژوهش………………………………….62
فصل 5
5-1- مقدمه………………………………….. 71
5-2- موضوع و نتایج حاصل از بررسی فرضیه های پژوهش…………………. 71
5-3- نتایج و پیشنهادهای حاصل از بررسی فرضیه های پژوهش……………. 73
5-4- پیشنهادات اجرایی…………………………………… 73
5-5- پیشنهادهایی برای محققین آینده…………………………………. 74
ضمیمه أ …………………………………. 75
فهرست مراجع…………………………………. 78
واژه نامه انگلیسی به فارسی…………………………………… 79
چکیده:
كمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یكی از نهادهای مردمی، در ترسیم خط مشیهای اساسی خود، بر حمایت ، همكاری و مشارکت مردمی تاكید اساسی دارد و بر این مبنا جذب کمک های مردمی را به عنوان ساز و كار هدایتكننده مشارکتهای مردمی به سمت نیازمندترین اقشار جامعه میپندارد. از آنجا كه جذب کمک های مردمی و برنامه ریزی در این زمینه، دارای ابعاد پیچیده اقتصادی، اجتماعی و مهمتر از همه اعتقادی و شرعی است و از سوی دیگر فعالیتهایش در یك سازمان متمركز است، خواه ناخواه با عوامل و احیاناً موانعی روبرو است كه میتواند بر این روند تاثیرگذار باشد. این عوامل كه بخشی درون سازمانی و بخشی برون سازمانی است، به دلیل آنكه میتواند بر تداوم جذب کمک ها و ارتقاء كارایی و كیفیت آن تاثیرگذار باشد، نیاز به شناخت و بررسی دارد. این پژوهش با درك این ضرورت و با هدف شناخت برخی عوامل برون سازمانی موثر بر جذب و توسعه مشارکت های مردمی و شناخت الگوهای جدید پرداخت كمك ها انجام یافته است و می كوشد تاثیر پارهای متغیرهای برون سازمانی نظیر میزان آشنایی و استقبال مردم از فعالیتهای كمیته امداد با تسهیل استفاده از فناوری های نوین و هزینه های مربوط به پیادهسازی روشهای جدید جمع آوری اعانات بر مشاركت های مردمی را مورد آزمون قرار دهد.
فصل اول: کلیات تحقیق
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-08-08] [ 09:03:00 ب.ظ ]
|