سازوکار بازاریابی و فروش مواد شیمیایی در صنایع |
2-4-2-3- کانال های مبادله ………………………………………………………………………………………………….. 32
2-4-2-4- ارتباط …………………………………………………………………………………………………………………. 38
2-4-2-5- سیاست قیمت ………………………………………………………………………………………………………. 42
2-4-3- رفتار خرید ………………………………………………………………………………………………………………. 49
2-4-4- دلایل خرید ……………………………………………………………………………………………………………… 50
2-4-5- فرآیند خرید ……………………………………………………………………………………………………………… 51
2-4-6- جنبه های روان شناختی ……………………………………………………………………………………………… 53
فصل سوم : ساختار بازار بین المللی صنایع شیمیایی ………………………………………………………………….. 55
3-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………….. 56
3-2- ویژگی های اساسی از شاخه های کلیدی ………………………………………………………………………… 57
3-2-1- صنعت کشاورزی – شیمیایی ……………………………..……………………………………………………… 59
3-2-2- صنعت داروسازی …………………………………………………………………………………………………….. 60
3-2-3- بیو تکنولوژی و صنایع تکنولوژی ژن …………………………………………………………………………. 63
3-2-4- صنعت کالا ………………………………………………………………………………………………………………. 64
3-2-5- صنعت متخصصان شیمیایی ……………………………………………………………………………………….. 65
3-2-6- صنعت مهندسی ……………………………………………………………………………………………………….. 66
3-3- مشتریان و کاربران ……………………………………………………….………………………………………………. 67
3-4- کانال های توزیع …………………………………………………………………………………………………………… 68
3-5- محیط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ………………………………………………………………………………… 69
3-5-1- وابستگی به بازار های نفت و گاز ………………………………………………………………………………. 69
3-5-2- محدودیت های قانونی و سیاست گذاری …………………………………………………………………….. 74
3-5-3- چانه زنی و گره های ذینفع ………………………………………………………………………………………… 76
3-5-4- مشکلات تصویر سازی و پذیرش اجتماعی …………………………………………………………………. 78
فصل چهار :بازاریابی پروژه های مهندسی مواد شیمیایی ……………………………………………………………… 81
4-1- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………. 82
4-2- بازاریابی کارخانه های شیمیایی …………………………………………………………………………………….. 82
4-3- بازاریابی تکنولوژی سبز ………………………………………………………………………………………………… 91
4-4- بازاریابی کالاهای شیمیایی …………………………………………………………………………………………….. 95
4-4-1- گازها ………………………………………………………………………………………………………………………. 96
4-4-2- نفت ……………………………………………………………………………………………………………………….. 98
4-4-3- پالپ و کاغذ …………………………………………………………………………………………………………….. 101
4-4-4- فیبرها ……………………………………………………………………………………………………………………… 107
4-4-5- کود های شیمیایی ……………………………………………………………………………………………………. 108
4-4-6- کلرین …………………………………………………………………………………………………………………….. 109
4-5- پلاستیک ها و لاستیک ها ………………………………………………………………………………………………. 112
4-5-1- پلی الفین ها ………………………………………………………………………………………………………………. 114
4-5-2- پلی استایرن ها ………………………………………………………………………………………………………… 119
4-5-3- پلی وینیل کلراید ………………………………………………………………………………………………………. 120
4-5-4- پلی استر های اشباع نشده ………………………………………………………………………………………….. 122
4-5-5- فوم های پلی یورتان …………………………………………………………………………………………………. 124
4-5-6- رزین های ترفتالات پلی اتیلن …………………………………………………………………………………… 125
4-5-7- فیلم های ترفتالات پلی اتیلن ……………………………………………………………………………………… 127
4-5-8- فیبر های ترفتالات پلی اتیلن ……………………………………………………………………………………… 127
4-5-9- لاستیک ها ……………………………………………………………………………………………………………….. 128
4-5-10- لاستیک های طبیعی ………………………………………………………………………………………………… 129
4-5-11- لاستیک های ترکیبی ……………………………………………………………………………………………….. 130
4-5-12- الاستومر های ترموپلاستیک مبتنی بر استایرن …………………………………………………………….. 132
فصل پنجم : نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………………………… 133
5-1– مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………. 134
5-2- پوشش ها و جلا دهنده ها …………………………………………………………………………………………….. 137
5-3- رنگ های نساجی ……………………………………………………………………………………………………….. 138
5-4- بازدارنده های فرسایش ………………………………………………………………………………………………… 139
5-5- مواد شیمیایی برای الکترونیک ها …………………………………………………………………………………… 141
5-6- کاتالیست ها ………………………………………………………………………………………………………………… 143
5-7- افزودنی های پلاستیک …………………………………………………………………………………………………. 145
5-8- آفت کش ها ………………………………………………………………………………………………………………… 148
5-9- پلیمر های ویژه …………………………………………………………………………………………………………… 150
5-10- مواد آرایشی ………………………………………………………………………………………………………………. 153
5-11- تجارت کشاورزی ………………………………………..…………………………………………………………….. 157
5-12- روند های کلی ………………………………………………………………………………………………………….. 158
5-13- آفت کش ها، قارچ کش ها و حشره کش ها ………………………………………………………………….. 159
5-14- دانه های تغییر یافته ژنتیک ………………………………………………………………………………………….. 162
5-15- گیاهان به عنوان راکتو های شیمیایی …………………………………………………………………………….. 166
یک مطلب دیگر :
5-16- غذای کامل ……………………………………………………………………………………………………………….. 167
5-17- جنبه های قانونی ………………………………………………………………………………………………………… 168
5-18- بازاریابی داروها ………………………………………………………………………………………………………….. 170
5-19- عوامل اجتماعی و دموگرافیک(مردم شناسی) …………………………………………………………………. 172
5-20- تغییر نمودار بازاریابی ………………………………………………………………………………………………….. 176
5-21- بخش های بازار جدید ………………………………………………………………………………………………… 176
5-22- رقبای جدید ………………………………………………………………………………………………………………. 178
5-23- توسعه یک داروی جدید ……………………………………………………………………………………………… 178
5-24- پیش بازاریابی …………………………………………………………………………………………………………….. 180
5-25- راه اندازی مجدد داروها …………………………………………………………………………………………….. 181
5-26- کانال های توزیع ………………………………………………………………………………………………………… 182
5-27- تجارت الکترونیک در صنعت شیمیایی …………………………………………………………………………. 184
5-27-1- اهمیت تجارت الکترونیک در بازاریابی …………………………………………………………………….. 184
5-27-2- مکان های بازار مواد شیمیایی مجازی ……………………………………………………………………… 185
5-28- بازار های نمایان شده ………………………………………………………………………………………………….. 187
5-28-1- dorado-نفت باکو ……………………………………………………………………………………………….. 187
5-28-2- بیزینس در چین ……………………………………………………………………………………………………… 190
5-29- بازبینی ……………………………………………………………………………………………………………………… 191
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
فصل دوم
جدول1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 34
جدول2 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 35
جدول3 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 36
جدول4 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 49
فصل سوم
جدول1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 66
فصل چهارم
جدول1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 120
فصل پنجم
جدول1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 134
جدول2 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 136
جدول3 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 141
جدول4 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 143
جدول5 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 144
جدول6 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 146
جدول7 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 150
جدول8 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 154
جدول9 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 157
جدول10 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 164
جدول11 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 165
جدول12 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 175
جدول13 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 181
جدول14 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 189
فهرست شکل ها
عنوان صفحه
فصل اول
شکل1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 4
شکل2 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 5
شکل3 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 5
شکل4 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 6
شکل5 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 9
شکل6 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 9
شکل7 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 10
شکل8 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 12
فصل دوم
شکل1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 18
شکل2 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 20
شکل3 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 22
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-08-01] [ 10:23:00 ق.ظ ]
|