2-2-1.توفیق در تجارت…………………………………………………………………………………………………………………………… 18
2-2-2.انواع هوش چندگانه کدامند؟………………………………………………………………………………………………………… 19
2-2-2-1.هوش دیداری-فضایی………………………………………………………………………………………………………………. 19
2-2-2-2.هوش کلامی-زبانی………………………………………………………………………………………………………………….. 19
2-2-2-3.هوش منطقی- ریاضی………………………………………………………………………………………………………………. 19
2-2-2-4.هوش بدنی- جنبشی………………………………………………………………………………………………………………… 20
2-2-2-5.هوش موسیقی- ریتمیک…………………………………………………………………………………………………………… 20
2-2-2-6.هوش درون فردی…………………………………………………………………………………………………………………….. 20
2-2-2-7.هوش برون فردی (فرا فردی)…………………………………………………………………………………………………… 21
فهرست مطالب
عنوان                                                                                                                                                        صفحه
2-2-2-8.سایر ابعاد هوش……………………………………………………………………………………………………………………….. 21
2-2-3.هوش هیجانی……………………………………………………………………………………………………………………………….. 23
2-2-3-1.تعریف هوش هیجانی………………………………………………………………………………………………………………. 24
2-2-3-2.تعریف هوش هیجانی در تجارت……………………………………………………………………………………………… 25
2-2-3-3.ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی گلمن…………………………………………………………………………………….. 27
2-2-3-3-1.خود آگاهی………………………………………………………………………………………………………………………….. 27
2-2-3-3-2.خود انگیزشی………………………………………………………………………………………………………………………. 28
2-2-3-3-3.خود مدیریتی……………………………………………………………………………………………………………………….. 28
2-2-3-3-4.آگاهی‌های اجتماعی……………………………………………………………………………………………………………… 29
2-2-3-3-5.نیاز روز افزون به تیمهای کاری…………………………………………………………………………………………….. 29
2-2-3-3-6.مدیریت روابط(مهارت‌های اجتماعی)…………………………………………………………………………………… 30
2-2-3-4.معیارهای هوش هیجانی……………………………………………………………………………………………………………. 32
2-2-3-5.معیارهای هوش هیجانی در سطح تیمی……………………………………………………………………………………… 32
2-2-3-6.هوش هیجانی و بازاریابی…………………………………………………………………………………………………………. 33
2-2-3-7.هوش هیجانی و مدیریت بازار………………………………………………………………………………………………….. 34
2-2-3-8.هوش هیجانی و رفتار سیاسی……………………………………………………………………………………………………. 36

پایان نامه و مقاله

 

2-2-3-9.هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار و تحولی در مدیریت بازاریابی……………………………… 36
2-2-3-10.دیدگاه‌های جدید در زمینه مدیریت تجاری…………………………………………………………………………….. 37
2-2-3-11.هوش هیجانی و مدیریت بازار………………………………………………………………………………………………… 38
2-2-3-12.هوش بین فردی و امید و خوش بینی در خدمت بازار……………………………………………………………… 39
2-2-3-13.نتیجه‌گیری…………………………………………………………………………………………………………………………….. 41
2-2-4.هوش بازاریابی……………………………………………………………………………………………………………………………… 41
2-2-4-1.مشخصات هوش بازاریابی………………………………………………………………………………………………………… 42
2-2-4-2.مواردی را كه در كسب هوش بازاریابی باید مد نظر داشت………………………………………………………… 43
2-2-4-2-1.كشف مشتریان بالقوه…………………………………………………………………………………………………………… 44
2-2-4-2-2.مدل سیكل هوش بازاریابی…………………………………………………………………………………………………… 44
2-2-4-2-3.جهت دهی فعالیت های هوش بازاریابی……………………………………………………………………………….. 44
2-2-4-2-4.جمع‌آوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………… 45
2-2-4-2-5.سنجش اعتبار و صحت اطلاعات…………………………………………………………………………………………. 45
فهرست مطالب
عنوان                                                                                                                                                        صفحه
2-2-4-2-6.بررسی داده‌ها، ارزیابی و تفسیر…………………………………………………………………………………………….. 45
2-2-4-2-7.منتشر كردن…………………………………………………………………………………………………………………………. 45
2-2-4-3.خصوصیات متخصصان هوش بازاریابی…………………………………………………………………………………….. 45
2-2-4-4.هوش بازاریابی و ارتباط با سایر هوشها در سازمان…………………………………………………………………….. 46

یک مطلب دیگر :

 
 

2-2-5.برنامه‌ریزی استراتژیک مدیریت بازار…………………………………………………………………………………………….. 47
2-2-5-1.طراحی سیستم………………………………………………………………………………………………………………………….. 48
2-2-5-1-1. جمع‌آوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………. 48
2-2-5-1-2.بررسی مقاصد و تمایلات خریداران (مشتریان)……………………………………………………………………… 48
2-2-5-1-3.جمع‌آوری اطلاعات عمومی بازار از رقبا……………………………………………………………………………….. 49
2-2-5-2.بررسی رفتار مصرف کنندگان……………………………………………………………………………………………………. 50
2-2-5-2-1.آنالیز رفتار……………………………………………………………………………………………………………………………. 50
2-2-5-2-2.تجزیه و تحلیل و طبقه‌بندی اطلاعات…………………………………………………………………………………… 50
2-2-5-2-3.کاربردهای محصول……………………………………………………………………………………………………………… 52
2-2-5-2-4.شناخت استراتژی قیمت‌گذاری برای محصولات و خدمات…………………………………………………… 53
2-2-6.تحول مدیریت دربازاریابی…………………………………………………………………………………………………………….. 53
2-2-6-1.کسب و کارهای کوچک…………………………………………………………………………………………………………… 53
2-2-6-2.کیفیت؛ ارزش مشتری پسند………………………………………………………………………………………………………. 55
2-2-7.ده فرمان بازاریابی………………………………………………………………………………………………………………………….. 58
2-2-7-1.تحقیق عملکرد کسب و کار و میزان خشنودی مشتری………………………………………………………………. 58
2-2-7-2.آشنایی……………………………………………………………………………………………………………………………………… 58
2-2-7-3.از رضامندی مشتری تا مدیریت بهسازی کارکرد سازمان……………………………………………………………. 58
2-2-7-4.گرایش به بازار؛ قلب بازاریابی جدید………………………………………………………………………………………… 59
2-2-7-2.مفهوم بازارگرایی(گرایش به بازار)…………………………………………………………………………………………….. 60
2-2-8. خلق و تبادل اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………….. 61
2-2-8-1.خلق اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………………… 61
2-2-8-2.توزیع وتبادل اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………… 61
2-2-8-3.مشتری مداری………………………………………………………………………………………………………………………….. 62
2-2-8-4.رقیب گرایی……………………………………………………………………………………………………………………………… 63
2-2-9.عوامل موثر بر بازارگرایی و پیامدهای آن………………………………………………………………………………………. 64
فهرست مطالب
عنوان                                                                                                                                                            صفحه
2-2-10.پیامدهای بازارگرایی برای سازمان………………………….. ……………………………………………………………………. 64
2-2-11.هفت گناه کبیره در بازاریابی………………………………………………………………………………………………………… 66
2-2-11-1. معادل دانستن بازاریابی و تبلیغات………………………………………………………………………………………….. 66
2-2-11-2. اشتباه در شناسایی بازار هدف…………………………………………………………………………………………………. 66
2-2-11-3. عدم شناخت صحیح از جایگاه محصول/خدمت خودتان………………………………………………………… 66
2-2-11-4. همسو نکردن ارتباطات………………………………………………………………………………………………………….. 66
2-2-11-5. تدوین یا طراحی ارتباطات بازاریابی توسط خود شما……………………………………………………………… 67
2-2-11-6. فقدان شکیبایی………………………………………………………………………………………………………………………. 67
2-2-11-7. فقدان یک طرح مدون……………………………………………………………………………………………………………. 67
2-3.پیشینه تحقیقاتی………………………………………………………………………………………………………………………………… 68
2-3-1.پیشینه تحقیقات خارجی………………………………………………………………………………………………………………… 68
2-3-2.پیشینه تحقیقات داخلی………………………………………………………………………………………………………………….. 71
فصل سوم : روش تحقیق
3-1.مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 75
3-2.روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………… 75
3-3.طرح تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………. 75
3-4.جامعه آماری تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………… 76
3-5.واحد تجزیه و تحلیل تحقیق……………………………………………………………………………………………………………… 76
3-6. حجم نمونه………………………………………………………………………………………………………………………………………. 76
3-7.شیوه­ی نمونه­گیری……………………………………………………………………………………………………………………………. 77
3-8.قلمرو تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………… 77
3-8-1.قلمرو موضوعی……………………………………………………………………………………………………………………………. 77
3-8-2.قلمرو زمانی………………………………………………………………………………………………………………………………….. 77

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...