مقایسه مفهوم حرفه ای گری در دندانپزشكی از نظر ... |
فهرست
(1) فصل اول: 6
(1-1) پیشگفتار. 7
(1-2) کلیات… 9
(1-2-1) مفاهیم مرتبط با حرفهایگری.. 9
(1-2-2) دیدگاه های مختلف در مورد حرفهایگری.. 13
(1-2-3) تهدیدهای متوجه حرفه ای گری در دندانپزشکی.. 17
(1-2-4) نقش دانشگاه های علوم پزشكی در حفظ و ارتقاء حرفهایگری.. 21
(1-2-5) ارزشیابی حرفهایگری.. 26
(1-3) مروری بر متون و مقالات… 34
(1-4) بیان مساله. 46
(1-5) اهداف و فرضیات… 49
(1-6) سوالات و فرضیات پژوهش: 50
(2) فصل دوم: 51
(2-1) نوع مطالعه: 52
(2-2) حجم نمونه: 52
(2-3) زمان و مکان اجرای تحقیق: 52
(2-4) روش نمونهگیری: 52
(2-5) معیار های ورود و خروج مطالعه: 52
(2-6) روش جمع آوری دادهها: 53
(2-7) جمعیت مورد مطالعه: 53
(2-8) روش پژوهش: 53
(2-9) جدول متغیرها : 55
(2-10) روش تجزیه و تحلیل دادهها و بررسی آماری: 56
یک مطلب دیگر :
(2-11) ملاحظات اخلاقی: 56
(2-12) ضمائم: 56
(3) فصل سوم: 57
(3-1) اطلاعات دموگرافیک و کلی.. 59
(3-1-1) توزیع سنی.. 59
(3-1-2) فراوانی جنسیت… 60
(3-1-3) توزیع فراوانی بومی یا غیر بومی بودن. 61
(3-1-4) توزیع فراوانی دانشجویان در سالهای تحصیلی مختلف…. 62
(3-2) بررسی پاسخ دانشجویان به پرسشنامه مطالعهی حاضر. 63
(3-2-1) مقایسه نمرات حاصل از پاسخ به پرسشنامه به تفکیک سال تحصیلی.. 63
(3-2-2) مقایسه نمرات اجزای حرفهایگری.. 64
(3-3) بررسی ارتباط نتایج حاصله با متغیرهای وابسته. 70
(4) فصل چهارم: 72
(5) مـنـابـع.. 87
(6) ضمائم. 94
(6-1) پیوست یک : پرشنامه استاندارد شده 95
(6-2) پیوست دو: پرسشنامه ADEA… 99
فهرست جداول
جدول (1-3): توزیع فراوانی نسبی و مطلق سن……………………………………………………………………….. 59
جدول(2-3): توزیع فراوانی نسبی و مطلق جنسیت…………………………...…………………… 60
جدول( 3-3): توزیع فراوانی نسبی و مطلق بومی بودن ……………………………………………………………. 61
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-08-08] [ 04:31:00 ق.ظ ]
|