15-1-2-دست یابی به جایگاه برتر نسبت به رقبا در بازار………………………………… 27
عنوان                                                                                             صفحه
بخش دوم- تشریح شاخص های تحقیق                                            30
1-2-2- تعهدسازمانی…………………………………………………………………………….. 31
2-2-2—اهمیت تعهدات سازمانی…………………………………………………………….. 31
3-2-2-انواع تعهدات سازمانی…………………………………………………………………. 32
1-3-2-2- تعهد نسبت به مشتریان یا ارباب رجوع………………………………………… 32
2-3-2-2- تعهد نسبت به سازمان ……………………………………………………………. 33
3-3-2-2-تعهد نسبت به خود………………………………………………………………….. 33
4-3-2-2-تعهد نسبت به مردم…………………………………………………………………. 33
5-3-2-2-تعهد نسبت به وظیفه یا تکلیف…………………………………………………… 33
4-2-2-عوامل موثر بر تعهدات سازمانی…………………………………………………….. 34
1-4-2-2- ویژگیهای شخصی موثر بر تعهد سازمانی …………………………………… 34
2-4-2-2- خصوصیات شغلی و تعهد سازمانی…………………………………………….. 36

 

3-4-2-2- تاثیر روابط گروهی و رابطه با رهبر بر تعهد سازمانی………………………. 36
4-4-2-2- ویژگیهای سازمان و تعهد سازمانی ……………………………………………. 37
5-4-2-2- راهکارهایی برای افزایش تعهد سازمانی ……………………………………… 38
5-2-2- وفاداری مشتریان……………………………………………………………………….. 39
1-5-2-2- رضایت مشتریان در بازار…………………………………………………………. 40
2-5-2-2- تفاوت بین ارزش ادراکی و رضایت مشتری………………………………….. 40
6-2-2- ارزش ازدیدگاه مشتری……………………………………………………………….. 42
1-6-2-2- مدل های ارزش از دید مشتری………………………………………………….. 42
2-6-2-2- مدل مؤلفه های ارزش…………………………………………………………….. 42
3-6-2-2- مدل نسبت هزینه- فایده………………………………………………………….. 43
4-6-2-2- مدل وسیله- نتیجه………………………………………………………………….. 45
5-6-2-2- مدل ابعاد كلیدی ارزش از دید مشتری………………………………………… 46
7-2-2- فرضیات عمده در رابطه با وفاداری مشتریان…………………………………….. 47
1-7-2-2- وفاداری بعنوان یک نگرش ابتدایی…………………………………………… 48
2-7-2-2- وفاداری براساس رفتار آشکار شده……………………………………………. 48
3-7-2-2- خرید معتدل شده بوسیله نگرش افراد………………………………………… 48
8-2-2- رضایتمندی مشتری و احساسات:………………………………………………….. 49
1-8-2-2- تاثیر احساسات بر روی وفاداری مشتری…………………………………….. 49
عنوان                                                                                            صفحه
بخش سوم-معرفی جامعه اماری و بیشینه تحقیق                                       51
1-3-2-بیشینه تحقیق……………………………………………………………………………… 52
2-3-2-معرفی جامعه آماری……………………………………………………………………. 55
عنوان                                                       صفحه
فصل سوم روش تحقیق                                                                             58
1-3- مقدمه…………………………………………………………………………………………. 59
2-3- روش تحقیق ………………………………………………………………………………… 59
3-3- متغییرهای تحقیق…………………………………………………………………………… 60
4-3- متغییر های مستقل………………………………………………………………………….. 60
5-3- بررسی سوالات مربوط به فرضیه ها…………………………………………………….. 64

یک مطلب دیگر :

 

6-3- متغییر وابسته…………………………………………………………………………………. 64
7-3- جامعه آماری ، حجم نمونه و روش نمونه گیری……………………………………. 65
1-7-3- نمونه آماری…………………………………………………………………………….. 65
2-7-3- ابزار نمونه گیری……………………………………………………………………….. 66
8-3- تعیین روایی …………………………………………………………………………………. 68
9-3-تعیین پایایی…………………………………………………………………………………… 68
10-3- روش های اماری…………………………………………………………………………. 70
1-10-3- آمار توصیفی………………………………………………………………………….. 70
2-10-3- آمار تحلیلی و استنباطی…………………………………………………………….. 70
3-10-3- تحلیل همبستگی……………………………………………………………………… 71
4-10-3- آزمون کای اسکویر………………………………………………………………… 71
5-10-3- ازمون فریدمن………………………………………………………………………… 72
عنوان                                                                                                         صفحه
فصل چهارم :تجزیه تحلیل داده ها
1-4- مقدمه ………………………………………………………………………………………… 74
بخش اول ……………………………………………………………………………………………. 75
2-4- تحلیل توصیفی و ویژگی های ان………………………………………………………. 75
3-4- ویژگی های فردی…………………………………………………………………………. 75
1-3-4- پراکنش پاسخگویان بر حسب جنسیت …………………………………………… 75
2-3-4-پراکنش پاسخگویان بر حسب سن………………………………………………….. 76
3-3-4- پراکنش پاسخگویان بر حسب تحصیلات………………………………………… 78
4-3-4- پراکنش پاسخگویان بر حسب سابقه کار…………………………………………… 79
4-4- عوامل مربوط ارتباط بین تعهدات سازمانی با  جایگاه واحدهای تجاری در بازار.. 80
5-4- عوامل مربوط به به ارتباط بین وفاداری مشتریان با جایگاه واحدهای تجاری در بازار           81
6-4- عوامل مربوط به ارتباط بین کمک به دیگر مشتریان با جایگاه واحدهای تجاری در بازار     82
7-4- عوامل مربوط به ارتباط بین کمک به دیگر شرکتها با جایگاه واحدهای تجاری.. 83
8-4- عوامل مربوط به ارتباط بین جایگاه واحدهای تجاری در بازار با افزایش فروش… 84
9-4- ارتباط بین هر یک از متغیرهای مستقل با متغیر وابسته………………………………… 85
1-9-4- ارتباط بین تعهدات سازمانی با  جایگاه واحدهای تجاری……………………….. 85
2-9-4- ارتباط بین وفاداری مشتریان با جایگاه واحدهای تجاری در بازار……………… 86
3-9-4- ارتباط بین کمک به دیگر مشتریان با جایگاه واحدهای تجاری در بازار…….. 87
4-9-4- ارتباط بین کمک به دیگر شرکتها با جایگاه واحدهای تجاری در بازار……… 88
5-9-4- ارتباط بین ایجاد جایگاه واحدهای تجاری در بازار با افزایش فروش در بازار. 89
بخش دوم…………………………………………………………………………………………….. 90
10-4- آمار استنباطی……………………………………………………………………………… 90
1-10-4- فرضیه اول……………………………………………………………………………… 90
2-10-4- فرضیه دوم……………………………………………………………………………… 91
3-10-4- فرضیه سوم ……………………………………………………………………………. 92
4-10-4- فرضیه چهارم………………………………………………………………………….. 94
5-10-4- فرضیه پنجم……………………………………………………………………………. 95
11-4- ازمون فریدمن ……………………………………………………………………………. 97
فصل پنجم: بحث در نتایج و پیشنهادات                                                         100
1-5- مقدمه………………………………………………………………………………………… 101
2-5- فرضیه های تحقیق…………………………………………………………………………. 102
3-5- نتایج تحقیق…………………………………………………………………………………. 103
4-5-تحلیل نتایج تحقیق…………………………………………………………………………. 103
5-5- پیشنهادات برامده ار نتایج تحقیق……………………………………………………….. 106
6-5- سایر پیشنهادات…………………………………………………………………………….. 108
7-5- پیشنهادات برای محققین آینده………………………………………………………….. 109
منابع و مآخذ………………………………………………………………………………………… 111

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...