2-10- گرایش کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط …………………………………………………………………..48
2-11- عملکرد ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….49
2-11-1- عملکرد کسب و کار ……………………………………………………………………………………………………………………………….49
2-11-2- ارزیابی عملکرد در تحقیقات کارافرینی………………………………………………………………………………………………….52
2-11-3-رقابت پذیری …………………………………………………………………………………………………………………………………………..53
2-12- گرایش کارآفرینانه و تاثیر آن بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط  …………………………………………59
2-13- صنایع کوچک و متوسط در ایران ………………………………………………………………………………………………………………56
2-14- تحقیقات انجام گرفته مرتبط با موضوع تحقیق در داخل کشور ……………………………………………………………….61
2-15- تحقیقات انجام گرفته مرتبط با موضوع تحقیق در خارج از کشور  ………………………………………………………….62
فصل سوم :                                             (روش شناسی تحقیق)
3-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….63
3-2- فرایند تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………..63
3-3- چارچوب مفهومی و فرضیات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………..63
3-4- روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..65
3-5- جامعۀ آماری…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..66
3-6- تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری ………………………………………………………………………………………………………66
3-7- ابزار جمع­آوری داده­ها……………………………………………………………………………………………………………………………………68
3-8-  روایی و پایایی ابزار سنجش  ……………………………………………………………………………………………………………………….70
3-8-1-تعیین روایی تحقیق  …………………………………………………………………………………………………………………………………70
3-8-2-پایایی تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..71
3-9- روش­های تجزیه و تحلیل داده­های تحقیق …………………………………………………………………………………………………..72
3-9-1- مدل یابی معادلات ساختاری(SEM) و معادلات ساختار یافته خطی (لیزرل)  ……………………………………73
3-9-2-مدل اندازه گیری (تحلیل عاملی تائیدی)……………………………………………………………………………………………………73
3-9-3-مدل ساختاری (تحلیل مسیر) ……………………………………………………………………………………………………………………74
فصل چهارم:                                 (تجزیه و تحلیل داده های آماری)
4-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………78
4-2- ویژگی­های جمعیت شناختی پاسخ­دهندگان…………………………………………………………………………………………………79
4-3- تحلیل استنباطی داده­ها ………………………………………………………………………………………………………………………………..81
4-3-1- نرمال بودن توزیع متغیرها………………………………………………………………………………………………………………………….81
4-3-2- مدل­های اندازه­گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………..82
4-3-3- بررسی همبستگی بین متغیرهای مستقل و وابسته…………………………………………………………………………………..85
4-3-4- تائید مدل مفهومی تحقیق با استفاده از مدل معادلات ساختاری……………………………………………………………..88
4-3-5- آزمون فرضیه های تحقیق با استفاده از مدل نهایی روابط ساختاریافته خطی…………………………………………90
4-4- مدل تأیید شده تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………93
فصل پنجم:                                   (نتیجه گیری و پیشنهادت)
5-1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..95
5-2- مروری مختصر بر هدف، مسئله و چگونگی كار……………………………………………………………………………………………….96
5-3- نتایج آزمون­ها ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….96
5-3-3 تائید یا عدم تائید فرضیه ها با استفاده از مدل معادلات ساختاریافته خطی………………………………………………..96

 

5-4- نتیجه­گیری و پیشنهادات کاربردی………………………………………………………… …………………………………………………….100
5-5 پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده…………………………………………………………. …………………………………………………………106
فهرست منایع
منابع فارسی…………………………………….. ……….108
منابع لاتین……………………………………… ……….109
ضمیمه………………………………………….. ……….115

     فهرست جداول:
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک مطلب دیگر :

چشمانی زیبا و گیرا با پپتیدها!

 

عنوان صفحه
سجدول 2-1  ابعاد گرایش کارآفرینانه 32
جدول 2-3 مروری بر تحقیقاتی كه از داده های ذهنی مدیران برای ارزیابی عملكرد استفاده كرده اند 51
جدول شماره(3-1): سوالات مربوط به متغیرهای تحقیق 69
جدول (3-2): نتیجه محاسبه ضریب آلفا 72
جدول شماره(3-3): شاخص های ارزیابی مدل معادلات ساختاری 74
جدول (3-4) آزمون­های مورد استفاده 76
جدول (4-1): مشخصات نمونه مورد مطالعه از نظر متغیر جنسیت 79
جدول (4-2): مشخصات نمونه مورد مطالعه از نظر متغیر سن 79
جدول (4-3): مشخصات نمونه مورد مطالعه از نظر متغیر تحصیلات 79
جدول (4-4): مشخصات نمونه مورد مطالعه از نظر متغیر تجربه شغلی 80
جدول (4-5): مشخصات نمونه مورد مطالعه از نظر متغیر نوع صنعت 80
جدول (4-6): مشخصات نمونه مورد مطالعه از نظر متغیر تعداد کارکنان 80
جدول (4-7): مشخصات نمونه مورد مطالعه از نظر متغیر مدت زمان فعالیت شرکت 80
جدول (4-8):آزمون کولموگروف-اسمیرنوف برای متغیرهای گرایش کارافرینانه 81
جدول (4-9):آزمون کولموگروف-اسمیرنوف برای متغیر عملکرد 82
جدول(4-10): شاخص های برازندگی مدل اندازه­گیری 84
جدول شماره(4-11): آزمون همبستگی بین نوآوری و عملکرد سازمانی 85
جدول شماره(4-12): آزمون همبستگی بین استقلال­گرایی و عملکرد سازمانی 86
جدول شماره(4- 13): آزمون همبستگی بین ریسک­پذیری و عملکرد سازمانی 86
جدول شماره(4- 14): آزمون همبستگی بین پیش­گامی و عملکرد سازمانی 87
جدول شماره(4- 15): آزمون همبستگی بین رقابت تهاجمی و عملکرد سازمانی 87
جدول شماره(4- 16): آزمون همبستگی بین گرایش کارافرینانه و عملکرد سازمانی 88
جدول شماره(4-17): شاخص­های برازندگی مدل نهائی تحقیق 89

فهرست اشکال :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان صفحه
شگل 2-1 چارچوب مفهومی تحقیق 61
شگل 3-1 چارچوب مفهومی تحقیق 64
شکل(4-1): مدل اندازه­گیری در حالت تخمین استاندارد 83
شکل(4-2)، ضرایب معنی­داری(t-values) مدل اندازه­گیری 84
شکل(4-3)، مدل نهائی روابط ساختار یافته خطی در حالت استاندارد 88
شکل(4-4)، مقادیر معناداریT-value))  ضرایب در مدل نهایی روابط ساختار یافته خطی 89
شکل(4-5)، مقادیر معناداریT-value))  مدل اصلی 92
شکل(4-6): تخمین استاندارد مدل اصلی 92
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...