بررسی تأثیر ارایه پوشش های بیمهای بر رضایت مندی و وفاداری مشتریان شعب بانک |
3-1) مقدمه 45
3 ـ 2) روش تحقیق 45
3 ـ 3) جامعة آماری 46
3 ـ 4) حجم نمونه و روش نمونه گیری 47
3 ـ 5) روش گردآوری دادهها 47
3 ـ 6) ابزار گردآوری دادهها 47
3 ـ 7) روائی و پایائی ابزار سنجش 48
3 ـ 8) روش تجزیه و تحلیل دادهها 48
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادههای تحقیق
4-1) مقدمه 50
4 ـ 2) توصیف آماری شاخصهای جمعیت شناختی تحقیق 51
4 ـ 3) توصـیف آماری شاخصهای مركزی و پراكندگی متغیرهای تحقیق 53
4-3-1) توصیف آماری شاخصهای مركزی و پراكندگی متغیر پوششهای بیمهای 53
4-3-2) توصیف آماری شاخصهای مركزی و پراكندگی متغیر رضایتمندی مشتریان 54
4-3-3) توصیف آماری شاخصهای مركزی و پراكندگی متغیر وفاداری مشتریان 55
4 ـ 4) آزمون كولموگوروف ـ اسمیرنوف برای تعیین نرمال بودن توزیع متغیرهای تحقیق 56
4 ـ 5) تجـزیه و تحلیل استنباطی (آزمون فرضیههای تحقیق) 57
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
5 ـ 1) مقدمه 60
5 ـ 2) بحث و نتیجهگیری 61
5 ـ 3) محدودیتهای پژوهش 61
5 ـ 4) پیشنهادها 61
5-4-1) پیشنهادهای كاربردی در راستای نتایج تحقیق 61
5 ـ4ـ2) پیشنهـاداتی برای محققان آتی 62
منابع و مأخذ 65
پیــــوستها 68
یک مطلب دیگر :
فهرست جدولها
عنوان صفحه
جدول (2-1): ظرفیت مجاز نگهداری ریسك شركتهای بیمه و بیمه مركزی جمهوری اسلامی ایران برای سال 1392 و جزئیات برخی شاخصهای مالی 24
جدول (3-1): پایایی پرسشنامه 48
جدول (4-1): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به سؤال جنسیت 51
جدول (4-2): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به سؤال میزان تحصیلات 52
جدول (4-3): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به متغیر پوششهای بیمهای 53
جدول (4-4): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به متغیر رضایتمندی مشتریان 54
جدول (4-5): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به متغیر وفاداری مشتریان 55
جدول (4- 6): نتایج آزمون كولموگوروف – اسمیرنوف 56
جدول (4-7): آزمون فرضیة 1 57
جدول (4-8): آزمون فرضیة 2 58
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار (2-1): روند سهم رشتههای بیمه از حقبیمه تولیدی بازار بیمه 25
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-08-01] [ 06:02:00 ق.ظ ]
|