2-3-2-2تاموتسوشیبوتانی…………………………………………………………………………………………………………………. 31
2-3-2-3رابرت مرتن………………………………………………………………………………………………………………………….. 32
2-3-2-4نتیجه گیری از نظریات گروه مرجع……………………………………………………………………………………..34
2-3-3پایگاه اقتصادی- اجتماعی و جهت گیری دینی………………………………………………………………………. 35
2-3-4ارتباطات جمعی و جهت گیری دینی………………………………………………………………………………………. 37
1-4-3-2نظریه برجسته سازی………………………………………………………………………………………………………….. 38
2-3-4-2نظریه کاشت……………………………………………………………………………………………………………………….. 40
2-3-4-3نظریه شکاف آگاهی…………………………………………………………………………………………………………….. 42
2-3-4-4نتیجه گیری از نظریات ارتباطات…………………………………………………………………………………………. 43
2-3-5سرمایه اجتماعی  و جهت گیری دینی…………………………………………………………………………………….. 44
2-3-5-1پیر بوردیو……………………………………………………………………………………………………………………………. 45
2-4چارچوب نظری…………………………………………………………………………………………………………………………….. 46
2-5فرضیه های پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………… 50

فصل سوم: روش شناسی پژوهش
3-1مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 55
3-2روش پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………… 55
3-3تکنیک ها و ابزارهای گردآوری اطلاعات………………………………………………………………………………………. 56
3-4جامعه آماری و حجم نمونه پژوهش ……………………………………………………………………………………………..56
3-5سهمیه بندی حجم نمونه عملیاتی………………………………………………………………………………………………. 62
3-6اعتبار و پایایی  پژوهش……………………………………………………………………………………………………………….. 62
3-6-1اعتبار سازه ای مقیاس جهت گیری های دینی………………………………………………………………………….. 62
3-6-1-1اعتبار سازه ای جهت گیری دینی بنیادگرایی……………………………………………………………………….. 62
3-6-1-2اعتبار سازه ای جهت گیری های دینی سروش……………………………………………………………………… 63
3-6-1-3اعتبار سازه ای جهت گیری های دینی آلپورت……………………………………………………………………… 64
3-6-1-4اعتبار سازه ای جهت گیری های دینی وبر…………………………………………………………………………….. 65
3-6-1-5اعتبار سازه ای جهت گیری های دینی هیک………………………………………………………………………… 65

پایان نامه

 

3-6-1-6اعتبار سازه ای جهت گیری دینی سکولاریسم……………………………………………………………………… 66
3-6-2بررسی اعتبار تجربی ابزار پژوهش…………………………………………………………………………………………… 67
3-6-3پایایی ابزار پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………… 69
3-6-3-1پایایی متغیرهای مستقل تحقیق………………………………………………………………………………………… 70
3-6-3-2پایایی متغیر وابسته تحقیق………………………………………………………………………………………………… 70
3-7تعاریف مفهومی و  عملیاتی متغیرهای پژوهش …………………………………………………………………………..70
3-7-1تعریف مفهومی و عملیاتی متغیر  وابسته پژوهش………………………………………………………………….. 70
3-7-1-1جهت گیری………………………………………………………………………………………………………………………….. 70
3-7-1-2جهت گیری دینی………………………………………………………………………………………………………………… 71
3-7-1-3تعریف مفهومی و عملیاتی جهت گیری دینی سکولاریسم…………………………………………………. 71

یک مطلب دیگر :

 

3-7-1-4تعریف مفهومی و عملیاتی جهت گیری دینی بنیادگرایی…………………………………………………… 72
3-7-1-5تعریف مفهومی و عملیاتی جهت گیری دینی پلورالیسم…………………………………………………….. 72
3-7-1-6تعریف مفهومی و عملیاتی جهت گیری های دینی آلپورت………………………………………………….. 73
3-7-1-7تعریف عملیاتی جهت گیری های دینی سروش…………………………………………………………………… 73
3-7-1-8تعریف مفهومی و عملیاتی جهت گیری های دینی وبر………………………………………………………… 73
3-7-2تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای مستقل پژوهش………………………………………………………….. 73
3-7-2-1تعریف مفهومی و عملیاتی شبکه ارتباطی………………………………………………………………………….. 73
3-7-2-2تعریف مفهومی و عملیاتی سرمایه اجتماعی………………………………………………………………………. 74
3-7-2-3تعریف مفهومی و  عملیاتی میزان مصرف رسانه ای……………………………………………………………. 74
3-7-2-4تعریف مفهومی و  عملیاتی نوع گروه مرجع………………………………………………………………………. 75
5-2-7-3تعریف مفهومی و  عملیاتی پایگاه اقتصادی- اجتماعی والدین………………………………………….. 75
3-8فنون مورد استفاده در تجزیه و تحلیل اطلاعات…………………………………………………………………………. 77
فصل چهارم: یافته های پژوهش
4-1مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 81
4-2توصیف داده ها…………………………………………………………………………………………………………………………….. 82
4-2-1توصیف پاسخگویان …………………………………………………………………………………………………………………..82
4-2-2بررسی وضعیت دانشجویان در مقیاس های مختلف جهت گیری دینی…………………………………. 83
4-2-2-1مقیاس سکولاریسم……………………………………………………………………………………………………………… 83
4-2-2-2مقیاس بنیادگرایی………………………………………………………………………………………………………………. 85
4-2-2-3مقیاس تکثرگرایی……………………………………………………………………………………………………………….. 88
4-2-2-4مقیاس جهت گیری درونی…………………………………………………………………………………………………… 89
4-2-2-5مقیاس جهت گیری دینی بیرونی………………………………………………………………………………………… 91
4-2-2-6مقیاس جهت گیری دینی این جهانی…………………………………………………………………………………… 92
4-2-2-7مقیاس جهتگیری دینی آن جهانی……………………………………………………………………………………… 93
8-2-2-4مقیاس مربوط به جهت گیری دینی مصلحت اندیش…………………………………………………………… 94
4-2-2-9مقیاس مربوط به جهت گیری دینی معرفت اندیش…………………………………………………………….. 96
4-2-2-10مقیاس مربوط به جهت گیری دینی تجربت اندیش………………………………………………………….. 98
4-2-2-11نتیجه گیری از توصیف انواع جهت گیری دینی………………………………………………………………… 99
4-2-3توصیف متغیرهای مستقل پژوهش………………………………………………………………………………………. 100
4-2-3-1سرمایه اجتماعی……………………………………………………………………………………………………………….. 100
4-2-3-2میزان مصرف رسانه ای ………………………………………………………………………………………………………102
4-2-3-3نوع گروه مرجع…………………………………………………………………………………………………………………. 102
4-3-2-4پایگاه اقتصادی – اجتماعی والدین………………………………………………………………………………….. 103
4-2-3-5شبکه ارتباطی…………………………………………………………………………………………………………………… 104
4-3تحلیل داده های پژوهش…………………………………………………………………………………………………………… 105
4-3-1فرضیه اول…………………………………………………………………………………………………………………………….. 105
2-3-4فرضیه دوم…………………………………………………………………………………………………………………………….. 108
3-3-4فرضیه سوم……………………………………………………………………………………………………………………………. 110
4-3-4فرضیه چهارم………………………………………………………………………………………………………………………… 113
5-3-4فرضیه پنجم………………………………………………………………………………………………………………………….. 117
6-3-4فرضیه ششم………………………………………………………………………………………………………………………….. 118

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...