2-21-            فرآیند نوآوری.. 57
2-22-                                                       تفاوت های نوآوری در بخش خصوصی و دولتی   60
2-23-                                           روشهای اعمال نوآوری در بخش دولتی.. 61
2-24-                                            طبقه بندی انواع نوآوری در بخش دولتی   64
2-25-                                      انگیزه های نوآوری در بخش دولتی.. 67
بخش دوم- پیشینه تحقیق.. 69
2-26-                     پیشینه تحقیقات داخلی.. 69
2-27-                       پیشینه تحقیقات خارجی.. 71
بخش سوم- تاریخچه قلمرو مکانی (بیمه آسیا).. 74
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
مقدمه   80
3-1- روش شناسی تحقیق.. 80
3-2- فرآیند تحقیق.. 81
3-3- روش و ابزار گرد آوری اطلاعات.. 82
3-4- جامعه آماری تحقیق.. 82
3-5- روش نمونه گیری.. 83
3-6- قلمرو تحقیق.. 83
3-7- ابزار سنجش.. 84
3-7-1- بخش سنجش اعتماد سازمانی.. 85

پایان نامه

 

3-7-2- بخش سنجش انتقال دانش.. 85
3-7-3- بخش سنجش خلق دانش.. 85
3-7-4- بخش سنجش نوآوری سازمانی.. 86
3-8- اعتبار و روایی  ابزار تحقیق.. 86
3-8-1- روایی پرسشنامه.. 87
3-8-2- پایایی پرسشنامه.. 87
3-9- روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 88
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه   91
4-1- بخش تحلیل توصیفی تحقیق.. 92
4-1-1- جنسیت.. 92
4-1-2- سن.. 93
4-1-3- تأهل.. 94
4-1-4- تحصیلات.. 95
4-1-5- نوع استخدام.. 96
4-1-6- سابقه خدمت.. 97
4-2- بخش تحلیل استنباطی تحقیق.. 98
4-2-1- بین اعتماد سازمانی و انتقال دانش در بیمه آسیا رابطه وجود دارد.   98
4-2-2- بین اعتماد سازمانی و خلق دانش در بیمه آسیا رابطه وجود دارد.   100
4-2-3- بین اعتماد سازمانی و نوآوری سازمانی در بیمه آسیا رابطه وجود دارد.   102
4-2-4- بین انتقال دانش و خلق دانش در بیمه آسیا رابطه وجود دارد.   103
4-2-5- بین انتقال دانش و نوآوری سازمانی در بیمه آسیا رابطه وجود دارد.   105
4-2-6- بین خلق دانش و نوآوری سازمانی در بیمه آسیا رابطه وجود دارد.   107
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه   110
5-1- نتایج فرضیه های تحقیق.. 110
5-1-1- بین اعتماد سازمانی و انتقال دانش در بیمه آسیا رابطه وجود دارد.   110
5-1-2- بین اعتماد سازمانی و خلق دانش در بیمه آسیا رابطه وجود دارد.   111
5-1-3- بین اعتماد سازمانی و نوآوری سازمانی در بیمه آسیا رابطه وجود دارد.   111
5-1-4-  بین انتقال دانش و خلق دانش در بیمه آسیا رابطه وجود دارد.   112
5-1-5- بین انتقال دانش و نوآوری سازمانی در بیمه آسیا رابطه وجود دارد.   112
5-1-6- بین خلق دانش و نوآوری سازمانی در بیمه آسیا رابطه وجود دارد.   112
5-2- پیشنهادهای تحقیق.. 113
5-2-1- پیشنهادهای اجرایی.. 113
5-2-2- پیشنهادهای پژوهشی تحقیق.. 115
5-3- محدودیت‏های تحقیق.. 116
منابع و مآخذ.. 117
فهرست منابع فارسی.. 118

یک مطلب دیگر :

 

فهرست منابع انگلیسی.. 121
پیوست ها و ضمائم.. 124
چکیده انگلیسی.. 159
فهرست جدول ها
   عنوان                                                                                           صفحه
جدول 2-1: چهار راهبرد نوناكا و تاكیوچی (1995) در تولید دانش سازمانی   49
جدول 2-2: ویژگی های اصلی حالات تولید دانش.. 50
جدول 3-1: طیف لیكرت.. 85
جدول 3-2: بخش اعتماد سازمانی.. 85
جدول 3-3ک بخش انتقال دانش.. 85
جدول 3-4: بخش خلق دانش.. 86
جدول 3-5: بخش نوآوری سازمانی.. 86
جدول 3-6: آلفای كرونباخ پرسش‌نامه‌ها.. 88
جدول 4-1: توزیع جنسیت.. 92
جدول 4-2: توزیع سن.. 93
جدول 4-3: توزیع تأهل.. 94
جدول 4-4: توزیع تحصیلات.. 95
جدول 4-5: توزیع نوع استخدام.. 96
جدول 4-6: توزیع سابقه خدمت.. 97
جدول 4-7: آماره های مربوط به آزمون کولموگروف اسمیرنف.. 98
جدول 4-8- رابطه بین اعتماد سازمانی و انتقال دانش در بیمه آسیا   98
جدول 4-9- مشخص‏كننده‌های كلی تحلیل رگرسیونی تأثیر اعتماد سازمانی بر انتقال دانش در بیمه آسیا.. . 99
جدول 4-10- ضریب رگرسیونیِ اعتماد سازمانی و انتقال دانش در بیمه آسیا   99
جدول 4-11- رابطه بین اعتماد سازمانی و خلق دانش در بیمه آسیا   100
جدول 4-12- مشخص‏كننده‌های كلی تحلیل رگرسیونی تأثیر اعتماد سازمانی بر خلق دانش در بیمه آسیا.. . 100
جدول 4-13- ضریب رگرسیونیِ اعتماد سازمانی و خلق دانش در بیمه آسیا   101
جدول 4-14- رابطه بین اعتماد سازمانی و نوآوری سازمانی در بیمه آسیا   102
جدول 4-15- مشخص‏كننده‌های كلی تحلیل رگرسیونی تأثیر اعتماد سازمانی بر نوآوری سازمانی در بیمه آسیا.. 102
جدول 4-16- ضریب رگرسیونیِ اعتماد سازمانی و نوآوری سازمانی در بیمه آسیا   103
جدول 4-17- رابطه بین انتقال دانش و خلق دانش در بیمه آسیا.. 103
جدول 4-18- مشخص‏كننده‌های كلی تحلیل رگرسیونی تأثیر انتقال دانش بر خلق دانش در بیمه آسیا.. 104
جدول 4-19- ضریب رگرسیونیِ انتقال دانش و خلق دانش در بیمه آسیا   104
جدول 4-20- رابطه بین انتقال دانش و نوآوری سازمانی در بیمه آسیا   105
جدول 4-21- مشخص‏كننده‌های كلی تحلیل رگرسیونی تأثیر انتقال دانش بر نوآوری سازمانی در بیمه آسیا.. 106
جدول 4-22- ضریب رگرسیونیِ انتقال دانش و نوآوری سازمانی در بیمه آسیا   106
جدول 4-23- رابطه بین خلق دانش و نوآوری سازمانی در بیمه آسیا   107
جدول 4-24- مشخص‏كننده‌های كلی تحلیل رگرسیونی تأثیر خلق دانش بر نوآوری سازمانی در بیمه آسیا.. 107
جدول 4-25- ضریب رگرسیونیِ خلق دانش و نوآوری سازمانی در بیمه آسیا   108
 فهرست نمودارها
   عنوان                                                                                           صفحه
نمودار 4-1: توزیع جنسیت.. 92
نمودار 4-2: توزیع سن.. 93
نمودار 4-3: توزیع تأهل.. 94
نمودار 4-4: توزیع تحصیلات.. 95
نمودار 4-5: توزیع نوع استخدام.. 96
نمودار 4-6: توزیع سابقه خدمت.. 97
نمودار 4-7: تأثیر رگرسیونی متغیر اعتماد سازمانی بر انتقال دانش در بیمه آسیا.. 99
نمودار 4-8: تأثیر رگرسیونی متغیر اعتماد سازمانی بر خلق دانش در بیمه آسیا   101
نمودار 4-9: تأثیر رگرسیونی متغیر اعتماد سازمانی بر نوآوری سازمانی در بیمه آسیا.. 103
نمودار 4-10: تأثیر رگرسیونی متغیر انتقال دانش بر خلق دانش در بیمه آسیا   105

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...