2- 13 انواع شخصیتها در هوش فرهنگی ———– 52
2-14 تقویت هوش فرهنگی —— 53
2-15 عناصر هوش فرهنگی —— 54
2-16 استفاده از هوش فرهنگی — 56
2- 17 مؤلفه‌های هوش فرهنگی — 57
2-18 آموزش هوش فرهنگی —– 61
2-19 هوش فرهنگی از دیدگاه اسلام ————– 63
2-20 اصول هوش فرهنگی از نظر اسلام ———– 64
2-21 ویژگی‌های مهم هوش فرهنگی از نظر اسلام — 67
2-22 راهبردهای اسلام در حوزۀ فرهنگ ملی و فرا ملی بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————– 69
2-23 مؤلفه‌های هوش فرهنگی از نظر اسلام ——– 72
2-24 راه‌های تقویت مهارت‌های هوش فرهنگی ازنظر اسلامبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———— 80
2- 25 ارتباط -بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد 81
2-26 ارتباطات چیست؟——— 82
2-27 نظریه ارتباطات ———- 85
2-28 پشینه نظریه ارتباطات —– 86
2-29 چارچوب نظریه ارتباطات — 86
2-30 ارتباطات اثر بخش ——– 88
2-31 اثر بخشی در ارتباطات میان فردی———— 89
2- 32 ویژگیهای اثر بخشی —— 90
2-33 موانع مو جود بر سر راه ارتباطات اثر بخش —- 95
2-34 روشهای بهبود ارتباطات —- 97

پایان نامه

 

2-35 تحقیقات در رابطه پژوهش– 98
2-35-1 پیشینه درداخل کشور— 98
2-35-2 پیشنه درخارج از کشور– 100
2-36 خلاصه فصل دوم———- 102
فصل سوم« روش تحقیق »
3-1 مقدمه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 105
3-2 روش پژوهش————– 106
3-3 جامعه آماری————– 106
3-4 حجم نمونه ————— 107
3-5 روش نمونه گیری———– 108
3-6 ابزار جمع آوری اطّلاعات —- 109
3-8 پرسشنامه ارتباطات اثربخش– 109
3-7 پرسشنامه هوش فرهنگی —- 110
3-9 روایی پرسشنامه هوش فرهنگی ————— 111
3-10 روایی پرسشنامه ارتباطات اثر بخش———– 111
3-11 پایایی پرسشنامه هوش فرهنگی ————- 112
3-12 پایایی پرسشنامه ارتباطات اثربخش———– 112
3-13 روش جمع آوری داده‌ها —- 113
3-14 روش تجزیه و تحلیل داده‌ها —————- 113
فصل چهارم« تجزیه و تحلیل داده‌ها »
4-1 مقدمه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 115
4-2 الف) بررسی توصیفی گروه نمونه اعضای هیات علمیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————- 116
4-3 ب) بررسی توصیفی پاسخ‌های گروه نمونه اعضاء هیأت علمی بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—— 120
4-4 ج) بررسی توصیفی پاسخ‌های نمونه اعضاء هیأت علمی به مؤلفه‌های هوش فرهنگی وارتباطات اثربخش   124
4-5 چ) یافته‌های پژوهش——– 125
فصل پنجم« بحث و نتیجه گیری »
5-1 مقدمه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 143
5-2 خلاصه‌ای از پژوهش——– 143
5-3 بیان یافته‌ها و بحث پیرامون آن————— 145

یک مطلب دیگر :

 

5-4 پیشنهادات—————- 153
5-4-1 پیشنهادات کاربردی مبتنی برنتایج تحقیق—- 153
5-4-2 پیشنهادات برای محققان و پژوهشگران ——- 154
5-5 محدودیت‌های پژوهش——- 155
5-5-1 محدودیت‌های در اختیار پژوهشگر———– 155
5-5-2 محدودیت‌های خارج از كنترل پژوهشگر—— 156
منابع-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– 157
فهرست جداول
عنوان                                                                                                صفحه

جدول (3-1) توزیع فراوانی جامعه برحسب تفكیك جنسیت و دانشگاهبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 107
جدول 3-2) توزیع فراوانی جامعه و حجم نمونه—— 109
جدول 3-3) انطباق مؤلفه‌های هوش فرهنگی با سؤالات پژوهشبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– 110
جدول 3-4) مقیاس هفت درجه لیکرت————- 110
جدول 4-1) توزیع فراوانی گروه نمونه اعضاء هیأت علمی براساس جنسیتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد 116
جدول 4-2) توزیع فراوانی گروه نمونه اعضاء هیأت علمی براساس سنبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 117
جدول 4-3) توزیع فراوانی گروه نمونه اعضاء هیأت علمی براساس سابقه خدمت———— 118
جدول 4-4) توزیع فراوانی گروه نمونه اعضاء هیأت علمی براساس رتبه علمی————– 119
جدول 4-5) نتایج فراوانی و درصد پاسخ‌های اعضاء هیأت علمی به گزینه‌های سئوالات مربوط به عامل راهبردی، فرا شناختی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———— 120
جدول 4-6) نتایج فراوانی و درصد پاسخ‌های اعضاء هیأت علمی به گزینه‌های سئوالات مربوط به عامل دانش، شناختی 121
جدول 4-7) نتایج فراوانی و درصد پاسخ‌های اعضاء هیأت علمی به گزینه‌های سئوالات مربوط به عامل انگیزشی        122
جدول 4-8) نتایج فراوانی و درصد پاسخ‌های اعضاء هیأت علمی به گزینه‌های سؤالات مربوط به عامل رفتاری 123
جدول 4-9) میانگین و انحراف معیار مؤلفه‌های مربوط به متغیر هوش فرهنگی از دیدگاه اعضاء هیأت علمی   124
جدول 4-10) میانگین و انحراف معیار مربوط به متغیر هوش فرهنگی از دیدگاه اعضاء هیأت علمی   124
جدول 4-11) میانگین و انحراف معیار مؤلفه‌های مربوط به متغیر ارتباطات اثربخش از دیدگاه اعضاء هیأت علمی       125
جدول 4-12) میانگین و انحراف معیار مربوط به متغیر ارتباطات اثربخش از دیدگاه اعضاء هیأت علمی         125
جدول (4-13) ضریب همبستگی بین مؤلفه استراتژی هوش فرهنگی با ارتباطات اثربخش — 125
جدول (4-14) ضریب همبستگی بین مؤلفه دانش هوش فرهنگی واثر بخشی ارتباطات اعضاء هیأت علمی     126
جدول (4-15) ضریب همبستگی بین مؤلفه انگیزش هوش فرهنگی واثر بخشی ارتباطات اعضاء هیأت          126
جدول (4-16) ضریب همبستگی بین مؤلفه رفتار هوش فرهنگی واثر بخشی ارتباطات اعضاء هیأت علمی      127
جدول (4-17) ضریب همبستگی چند گانه بین ابعاد هوش فرهنگی با ارتباطات اثربخش—- 127
جدول (4-18) نتایج آزمون لوین فرض همگنی واریانس‌های مؤلفه‌های هوش فرهنگی از نظر جنسیت 128
جدول (4-19) آزمون تفاوت معناداری بین میانگین نمرات مؤلفه‌های هوش فرهنگی از نظر اعضاء هیأت علمی با توجه به جنسیت-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– 128
جدول (4-20) مقایسه میانگین نمرات مؤلفه‌های هوش فرهنگی از نظر اعضاء هیأت علمی با توجه به جنسیت 129
جدول (4-21) نتایج آزمون لوین فرض همگنی واریانس‌های مؤلفه‌های هوش فرهنگی از نظر اعضاء هیأت علمی با توجه به سوابق خدمت-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد- 130
جدول (4-22) آزمون تفاوت معناداری بین میانگین نمرات مؤلفه‌های هوش فرهنگی از نظر اعضاء هیأت علمی با توجه به سوابق خدمت-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد- 130
جدول (4-23) مقایسه میانگین نمرات مؤلفه‌های هوش فرهنگی از نظر اعضاء هیأت علمی باتوجه به سوابق خدمت     131
جدول (4-24) نتایج آزمون لوین فرض همگنی واریانس‌های مؤلفه‌های هوش فرهنگی از نظر اعضاء هیأت علمی با توجه به رتبه علمی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 132
جدول (4-25) آزمون تفاوت معناداری بین میانگین نمرات مؤلفه‌های هوش فرهنگی از نظر اعضاء هیأت علمی با توجه به رتبه علمی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– 132
جدول (4-26) مقایسه میانگین نمرات مؤلفه‌های هوش فرهنگی از نظر اعضاء هیأت علمی با توجه به رتبه علمی        133
جدول (4-27) نتایج آزمون لوین فرض همگنی واریانس‌های مؤلفه‌های هوش فرهنگی از نظر اعضاء هیأت علمی با توجه به نوع دانشگاه -بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– 134
جدول (4-28) آزمون تفاوت معناداری بین میانگین نمرات مؤلفه‌های هوش فرهنگی از نظر اعضاء هیأت علمی با توجه به نوع دانشگاه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—— 134
جدول (4-29) مقایسه زوجی اختلاف میانگین نمره عامل انگیزشی از نظر اعضاء هیأت علمی باتوجه به نوع دانشگاه   134
جدول (4-30) مقایسه زوجی اختلاف میانگین نمره عامل رفتاری از نظر اعضاء هیأت علمی با توجه به نوع دانشگاه    135
جدول (4-31) مقایسه میانگین نمرات مؤلفه‌های هوش فرهنگی از نظر اعضاء هیأت علمی با توجه به نوع دانشگاه      135
جدول (4-32) مقایسه میانگین نمره ارتباطات اثربخش از نظر اعضاء هیأت علمی با توجه به جنسیت 136
جدول (4-33) مقایسه میانگین نمره ارتباطات اثربخش از نظر اعضاء هیأت علمی با توجه به نوع دانشگاه       137
جدول (4-34) مقایسه تفاوت میانگین نمره ارتباطات اثربخش از نظر اعضاء هیأت علمی با توجه به نوع دانشگاه         138
جدول (4-35) مقایسه میانگین نمره ارتباطات اثربخش از نظر اعضاء هیأت علمی با توجه به سن
-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———— 138
جدول (4-36) مقایسه تفاوت میانگین نمره ارتباطات اثربخش از نظر اعضاء هیأت علمی با توجه به سن        139
جدول (4-37) مقایسه میانگین نمره ارتباطات اثربخش از نظر اعضاء هیأت علمی با توجه به رتبه علمی        140

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...