دانلود ارشد مصرف رسانه ای و اعتماد اجتماعی |
فصل سوم: پیشینه نظری پژوهش
مقدمه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————- 28
3-1- تعریف اعتماد-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 29
3-2- انواع اعتماد-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—- 32
3-2-1- اعتماد بنیادین—————- 32
3-2-2- اعتماد بین شخصی———— 34
3-2-2-1- جانسون—————- 34
3-2-2-2- کلمن-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد- 35
3-2-3 اعتماد اجتماعی—————- 37
3-2-3-1- پاتنام-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– 38
3-2-3-2- اینگلهارت————— 40
3-2-4- اعتماد نهادی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد 42
3-2-4-1- گیدنز-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد- 43
3-2-4-2- افه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 44
3-2-4-3- زتومکا-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد 47
3-3 – مسائلی پیرامون رسانههای جمعی——– 49
3-3-1- مفهوم و اهمیت رسانههای جمعی——– 49
3-3-2- کارکردهای رسانههای جمعی————– 50
3-3-3- دورهبندی نظریات مربوط به تأثیرات رسانههای جمعیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 53
3-4- نظریات مربوط به تأثیر رسانههای جمعی بر اعتمادبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———– 54
3-4-1- پاتنام-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– 54
3-4-2- اوسلنر-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—- 55
3-4-3- زتومکا-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—- 56
3-4-4- کلمن-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– 56
3-4-5- گیدنز-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– 57
3-5- چارچوب نظری پژوهش— 57
3-6- مدل تحلیلی پژوهش——- 66
3-7- فرضیات پژوهش———— 67
خلاصه فصل-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– 68
فصل چهارم: روش شناسی
مقدمه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————- 70
4-1- روش پژوهش-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 71
4-2- جامعه ی آماری-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد- 71
4-3- حجم نمونه ی آماری————— 72
4-4- روش نمونه گیری-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد 73
4-5- فرایند گردآوری داده ها————- 74
4-6- ابزار پژوهش-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 74
4-7- متغیرهای مستقل، واسط و وابسته پژوهش—– 74
4-8- تعریف مفاهیم-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 75
4-8-1- تعاریف نظری مفاهیم———– 75
4-8-1-1- اعتماد بین شخصی——— 75
4-8-1-2- اعتماد اجتماعی———– 75
4-8-1-3- اعتماد نهادی————- 76
4-8-1-4- مصرف رسانه های جمعی– 76
4-8-1-5- میزان فعالیت در انجمن های داوطلبانه—– 76
4-8-1-6- هنجار معامله متقابل——– 76
4-8-1-7- نگرش مثبت نسبت به اجرای قانون——- 77
4-8-1-8- احساس عدالت———– 77
4-8-1-9- فرصت طلبی————- 77
4-8-1-10- ویژگی های فردی پاسخگویان———— 77
4-8-2- تعریف عملیاتی مفاهیم و شاخص ها—— 78
4-8-2-1- اعتماد بین شخصی——— 78
4-8-2-2- اعتماد اجتماعی———– 79
4-8-2-3- اعتماد نهادی————- 80
4-8-2-4- مصرف رسانه ای———- 81
4-8-2-5- میزان فعالیت در انجمن های داوطلبانه— 82
4-8-2-6- هنجار معاملهی متقابل- 83
4-8-2-7- نگرش مثبت نسبت به اجرای قانون——- 83
4-8-2-8- احساس عدالت———– 84
4-8-2-9- فرصت طلبی————- 86
4-8-2-10- مشخصات فردی یا متغیرهای زمینه ای- 87
4-9- اعتبار و پایایی ابزار سنجش- 88
یک مطلب دیگر :
4-9-1- اعتبار پژوهش—————- 88
4-9-2- پایایی پژوهش—————- 88
4-10- واحد تحلیل-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 90
4-11- تکنیک های تجزیه و تحلیل داده ها——– 90
4-12- استاندارد سازی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد 90
4-13- تغییر شکل مقیاس ها برای معنا کردن حد بالا و پایین مقیاسبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد 91
خلاصه فصل-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– 92
فصل پنجم: توصیف داده ها
مقدمه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————- 94
5-1- توصیف متغیرهای زمینه ای— 95
5-1-1- توزیع پاسخ گویان بر حسب جنسیت——- 95
5-1-2- توزیع پاسخ گویان بر حسب گروه های سنیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———– 96
5-1-3- توزیع پاسخ گویان بر حسب وضعیت تأهل به تفکیک جنسیت———— 97
5-1-4- توزیع پاسخ گویان بر حسب مقطع تحصیلی به تفکیک جنسیت——— 97
5-1-5- توزیع پاسخ گویان بر حسب دانشکده به تفکیک جنسیت ————— 98
5-1-6- توزیع پاسخ گویان بر حسب معدل——— 99
5-1-7- توزیع پاسخگویان بر حسب محل تولد—– 99
5-1-8- توزیع پاسخگویان بر حسب محل سکونت فعلی به تفکیک جنسیت——– 100
5-1-9- توزیع پاسخگویان بر حسب پایگاه اقتصادی- اجتماعی والدین————– 101
5-1-10- توزیع پاسخگویان بر حسب محل سکونتوالدینبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———- 102
5-2- توصیف متغیرهای مستقل– 103
5-2-1- مصرف تلویزیون داخلی ——– 103
5-2-2- مصرف تلویزیون ماهواره ای —– 107
5-3- توصیف متغیرهای واسط———— 111
5-3-1- میزان فعالیت در انجمن های داوطلبانه——— 111
5-3-2- هنجار معامله متقابل———— 114
5-3-3- نگرش مثبت نسبت به اجرای قانون————- 117
5-3-4- احساس عدالت ————– 119
5-3-5- میزان فرصت طلبی———— 121
5-4- توصیفانواعاعتماد—————- 123
5-4-1- اعتماد اجتماعی(متغیر وابسته)————– 123
5-4-2- اعتماد بین شخصی———— 126
5-4-3- اعتماد نهادی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد 129
خلاصه فصل-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– 132
فصل ششم: تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————- 134
6-1- بررسی رابطه بین متغیرهای زمینه ای با متغیرهای مستقل، واسط و انواع اعتماد—- 135
6-1-1- مقایسه میانگین میزان تماشای تلویزیون برحسب جنسیتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد- 135
6-1-2- مقایسه میانگین انواع اعتماد بر حسب جنسیتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———— 135
6-1-3- مقایسه میانگین متغیرهای واسط برحسب جنسیتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– 137
6-1-4- رابطه سن و میزان تماشای تلویزیون——— 138
6-1-5- رابطه سن و انواع اعتماد——- 138
6-1-6- رابطه ی سن و متغیرهای واسط———— 139
6-1-7- رابطهی مقطع تحصیلی و میزان تماشای تلویزیونبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——- 139
6-1-8- رابطه ی مقطع تحصیلی و انواع اعتماد——- 140
6-1-9- رابطهی مقطع تحصیلی و متغیرهای واسط- 141
6-1-10- مقایسه میانگین میزان تماشای تلویزیون برحسب محل سکونت والدین—– 142
6-1-11- مقایسه میانگین انواع اعتماد برحسب محل سکونت والدین————– 143
6-1-12- مقایسه میانگین متغیرهای واسط برحسب محل سکونت والدین——— 144
6-1-13- رابطه پایگاه اقتصادی- اجتماعی و میزان تماشای تلویزیون————— 145
6-1-14- رابطه پایگاه اقتصادی- اجتماعی و انواع اعتمادبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———— 145
6-1-15- رابطه پایگاه اقتصادی- اجتماعی و متغیرهای واسطبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– 146
6-2- بررسی رابطه متغیرهای مستقل و واسط با اعتماد نهادیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 147
6-2-1- مقایسه میانگین اعتماد نهادی بر حسب تماشای تلویزیون(داخلی/ماهواره ای)—– 147
6-2-2- مقایسه میانگین اعتماد نهادی بر حسب انواع برنامه های تلویزیون(داخلی/ماهواره ای)—– 148
6-2-2-1- مقایسه میانگین اعتماد نهادی بر حسب انواع برنامه های تلویزیون داخلی——- 148
6-2-2-2- مقایسه میانگین اعتماد نهادی بر حسب انواع برنامه های تلویزیون ماهواره ای—– 149
6-2-3- بررسی رابطه بین میزان تماشای تلویزیون(داخلی/ماهواره ای)با اعتماد نهادی——- 149
6-2-4- بررسی رابطه متغیرهای واسط با اعتماد نهادی- 150
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-07-30] [ 09:40:00 ب.ظ ]
|