دانلود ارشد بررسی ارتباط ارزش ادراک شده، کیفیت ادراک شده، رضایتمندی و ... |
گرایش بازرگانی داخلی
عنوان
بررسی ارتباط ارزش ادراک شده، کیفیت ادراک شده، رضایتمندی و تعهد مستمر با وفاداری و قصد خرید مجدد (مطالعه موردی تلفن های همراه)
یک مطلب دیگر :
تابستان 1393
برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود
(پایان نامه مقطع ارشد)
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-29] [ 11:37:00 ب.ظ ]
|