تجارت الکترونیک طراحی مدلی جهت پیاده سازی CRM در اداره ... |
2-5-3- دوره انقلاب مشتری (بهبود مستمر تا سفارشیسازی انبوه): ………………………….20
2-6- ا نواع فناوری CRM……………………………………………………………………………………………..
2-6-1-CRM عملیاتی: ……………………………………………………………………………………………….20
2-6-2- CRM تحلیلی: ………………………………………………………………………………………………..22
2-6-3-CRM مشارکتی: ……………………………………………………………………………………………..24
2-7- ضرورت به كارگیری CRM……………………………………………………………………………………..
2-8- چالشهای اجرایی CRM ……………………………………………………………………………………..
2-9- مزایای استفاده از CRM ……………………………………………………………………………………..
2-10- دلایل حرکت سازمانها به سوی سرمایه گذاری بر مدیریت ارتباط با مشتری ……………26
2-11- بررسی علت شكست CRM ها …………………………………………………………………………….27
2-12- تصورات غلط در زمینه CRM……………………………………………………………………………..
2-13- محدودیت سیستمهای CRM ……………………………………………………………………………..
2-14- ریسكهایCRM ……………………………………………………………………………………………..
2-15- روش های کلیدی موفقیت CRM در سازمانها …………………………………………………..31
2-16- شرایط استقرار موفق نرم افزار CRM در یك سازمان …………………………………………..32
2-16-1- پیش نیازهای تكنیكی …………………………………………………………………………………..32
2-16-2- پیش نیازهای فرهنگی …………………………………………………………………………………..32
2-17- پنج اصل برای موفقیت CRM……………………………………………………………………………
2-18- اهداف CRM …………………………………………………………………………………………………
2-19- نتایج فصل …………………………………………………………………………………………………….36
فصل سوم: مروری بر تحقیقات انجام شده و بررسی چهارچوبهای موجود در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری
3-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………..38
3-2- مطرح ترین شركتهای ارائه دهنده نرم افزارهای CRM و بررسی چهارچوبهای ارائه شده توسط برخی از آنها….40
3-2-1- شرکت Sap: ………………………………………………………………………………………………..
3-2-2- شرکت Oracle : ………………………………………………………………………………………..
3-2-3- شرکت Onyx : …………………………………………………………………………………………
3-2-4- شرکت Seibel : ………………………………………………………………………………………..
3-2-5- شرکت Winer : ………………………………………………………………………………………
3-2-6- شرکتAmdocs : …………………………………………………………………………………..
3-2-7- شركت Microsoft : ……………………………………………………………………………….
3-3- نتایج فصل …………………………………………………………………………………………………52
فصل چهارم: روش تحقیق، بررسی وضعیت امور مشتركین دیتای شركت مخابرات استان یزد و ارائه مدل جهت پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
4-1- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………54
4-2- هدف و دامنه پژوهش: …………………………………………………………………………………55
4-3- روشهای گردآوری داده ها:………………………………………………………………………………56
4-4- جامعه آماری: ……………………………………………………………………………………………..56
یک مطلب دیگر :
4-5- شركت مخابرات استان یزد و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در آن …..57
4-5-1- خط مشی کیفیت شرکت مخابرات استان یزد: ……………………………………………….58
4-5-2- مدیریت ارتباط با مشتری در شركت مخابرات استان یزد ………………………………58
4-5-3- وضعیت فعلی شركت در زمینه ارتباط با مشتری : ………………………………………….60
4-5-4- وضعیت فعلی امور مشتركین دیتای استان یزد ………………………………………………61
4-6- ارائه مدل پیشنهادی جهت پیاده سازی CRM: …………………………………………………..
4-6-1- تکنولوژی: ………………………………………………………………………………………………..62
4-6-2- فرایندها: ………………………………………………………………………………………………….64
4-6-3- عوامل انسانی …………………………………………………………………………………………..65
4-7- مدل مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری …………………………………………………………..68
4-8- نتایج فصل ………………………………………………………………………………………………..68
فصل پنجم: اعتبار سنجی مدل با استفاده از مطالعه موردی، شبیه سازی مدل در اداره دیتای شركت مخابرات استان یزد و نظر خبرگان
5-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………70
5-2- تكنولوژی ………………………………………………………………………………………………..70
5-3- فرآیندها: …………………………………………………………………………………………………72
5-3-1- بازاریابی …………………………………………………………………………………………….72
5-3-2- فروش: ……………………………………………………………………………………………….75
5-3-3- خدمات ……………………………………………………………………………………………… 77
5-4- عوامل انسانی………………………………………………………………………………………… 78
5-4-1- مشتریان……………………………………………………………………………………………… 78
5-4-2- كاركنان …………………………………………………………………………………………….. 80
5-5- نتایج نظر سنجی و ارائه مدل نهایی ………………………………………………………….81
5-6- تعیین اعتبار مدل با استفاده از نظر خبرگان ………………………………………………..86
5-7- نتایج فصل …………………………………………………………………………………………….90
فصل ششم: نتیجه گیری و پیشنهادات
6-1- نتیجهگیری ………………………………………………………………………………………….. 92
6-2- پیشنهادات برای تحقیقات آتی: …………………………………………………………….93
فهرست منابع و مآخذ
منابع فارسی ………………………………………………………………………………………………. 94
منابع انگلیسی………………………………………………………………………………………………96
پیوست
پیوست 1: پرسشنامه تعیین اعتبار مدل ارائه شده جهت مدیریت ارتباط با مشتری در شركت مخابرات……….99
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1399-08-09] [ 12:40:00 ب.ظ ]
|