2-2-3) کیفیت خدمات………………………………. …………………………………………………………………………..39
2-2-3-1) کیفیت سیستم خدماتی……………………………………………………………………………………………39
2-2-3-2) معیارها و شاخص­های کیفیت سنجی خدمات…………………………………………………………….42
2-2-3-3) مدل تحلیل شکاف کیفی خدمات………………………………………………………………………………44
2-2-4) رابطه گرایی………………………….. ………………………………………… ………………………………………..45
2-2-4-1) مراحل بهبود روابط………………………………………………………… ……………………………………46
2-2-5) عملکرد………………… …………………… …………………… …………………… ………………………………..46
2-2-5-1)تعاریف عملکرد…………………………. …………………………………………………………………………47
2-2-5-2) حوزه­های 9 گانه ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………………….47
2-2-5-3) مدل­ها و الگوهای سیستم ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………58
2-3) پیشینه پژوهش ……………………………………………………………………………. ……………………………………64
2-3-1) پژوهش­های داخلی………………………………………………………………………………………………………64
2-3-2) پژوهش­های خارجی……………………………………………………………………………………………………..66
فصل سوم: روش­شناسی پژوهش
3-1) مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………….70
3-2) نوع و روش پژوهش ………………………………………………………………………………………………………….70
3-3) معرفی جامعه و نمونه آماری…………………………………………………………………………………………………71
3-3-1) جامعه آماری ………………………………………………………… ……………………………………………………..71
3-3-2) نمونه آماری و حجم آن ………………………………………………………………………………………………….71
3-2-1) دامنه پژوهش………………………………………………………………. ……………………………………………….71
3-4) روش و ابزارگردآوری داده­ها………………………………………………………………………………………………..72
3-5) روایی……………………………………………………………………………………………………………………………….73
3-6) پایایی………………………………………………………………………………………………………………………………..74
3-7) روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها……………………………………………………………………………………74
فصل چهارم: تحلیل داده­های پژوهش
4-1) مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………….82
4-2) آمار توصیفی……………………………………………………. ……………………………………………………………….82
4-3) آزمون نرمال بودن داده­ها………………………………………………………………………………………………………85
4-4) بررسی ضریب همبستگی فرضیات………………………………………………………………………………………..86

 

4-5) استانداردسازی ابزار اندازه‌گیری مفاهیم تحقیق……………………………………………………………………..91
4-6) مدل ساختاری پژوهش……………………………………………………………………………………………………102
فصل پنجم: نتیجه­گیری و پیشنهادها

5-1) مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………107

5-2) نتایج تجربی……………………………………………………………………………………………………………………..107
5-2-1) نتایج تجربی توصیفی…………………………………………………………………………………………………107
5-2-2) نتایج تجربی استنباطی ………………………………………………………………………………………………107
5-3) پیشنهادها…………………………………………………………………………………………………………………………111
5-3-1)پیشنهادهای كاربردی………………………………………………………………………………………………….111
5-3-2) پیشنهادهایی برای پژوهش­های آینده…………………………………………………………………………..113
5-6) موانع پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………. 113
 
منابع
منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………..114
منابع لاتین………………………………………………………………………………………………………………………………. 116
پیوست
پرسش­نامه………………………………………………………………………………………………………………………………..121
خروجی نرم­افزار……………………………………………………………………………………………………………………….123
 
 
 
 
عنوان                                           فهرست جدول­های پژوهش                                صفحه
جدول 2-1)  ابعاد کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………………43
جدول 3-1) تشریح پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………73
جدول3-2) پایایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………..74
جدول 4-1) توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب جنسیت آن­ها……………………………………………82
جدول 4-2) توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب سن آنها  ………………………………………………..83
جدول 4-3) توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب تحصیلات آن­ها………………………………………..84
جدول4-4) آزمون كلموگروف – اسمیرنوف…………………………………………………………………………………..86

یک مطلب دیگر :

 

جدول4-5) آزمون فرضیه اصلی شماره (1) …………………………………………………………………………………..87
جدول4-6) آزمون فرضیه اصلی شماره (2) …………………………………………………………………………………..88
جدول4-7) آزمون فرضیه فرعی شماره (1) …………………………………………………………………………………..89
جدول4-8) آزمون فرضیه فرعی شماره (2)…………………………. ……………………………………………………….90
جدول4-9) آزمون فرضیه فرعی شماره (3) …………………………………………………………………………………..90
جدول4-10) آزمون فرضیه فرعی شماره (4) …………………………………………………………………………………91
جدول 4-11) شاخص­های برازش مدل اندازه گیری متغیر تعهد سازمانی……………………………………………94
جدول 4-12) بار عاملی شاخص‌ها مربوط به متغیر تعهد سازمانی……………………………………………………..94
جدول 4-12) شاخص­های برازش مدل اندازه­گیری متغیر مشتری­گرایی……………………………………………. 96
جدول 4-13) بار عاملی شاخص‌ها مربوط به متغیر مشتری­گرایی……………. ……………………………………….96
جدول (4-14) شاخص­های برازش مدل اندازه گیری متغیر کیفیت خدمات………………………………………..98
جدول 4-15) بار عاملی شاخص‌ها مربوط به متغیر رضایت شغلی…………………………………………………….98
جدول4-16) شاخص­های برازش مدل اندازه­گیری متغیر رابطه گرایی……. ……………………………………….100
جدول4-17) بار عاملی شاخص‌ها مربوط به متغیر رابطه گرایی……………………………………………………….100
جدول 4-18) شاخص­های برازش مدل اندازه گیری متغیر عملکرد………………………………………………….102
جدول 4-19) بار عاملی شاخص‌ها مربوط به متغیر عملکرد………… ………………………………………………..102
جدول 4-20) بررسی فرضیات پژوهش با استفاده از مدل معادلات ساختاری …………………………………..103
جدول 4-21) شاخص­های برازش مدل معادلات ساختاری……………………………………………………………104

عنوان                                      فهرست شکل­های پژوهش                                        صفحه
شکل 1-1) مدل مفهومی پژوهش……………………………………………………………………………………………………8
شكل2-1) عوامل سه­گانه اثرگذار بر تعهد سازمانی………………………………………………………………………….21
شکل2-2) پیش شرط­های تعهد سازمانی………………………………………………………………………………………..25
شكل 2-3) ابعاد بازارگرایی………………… ……………………………………………….. ……………………………………33
شكل 2-4) بازمفهوم سازی بازارگرایی…………… …………………… ………………………………………………………34
شكل 2-5) تاكتیك­های تاثیرگذار بر مشتری­گرایی……………………………………………………………………………37
شكل 2-6) دیدگاه­های مختلف نسبت به بازاریابی درونی…………………………………………………………………38
شکل 4-1) درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت آن­ها…………………………………………………………83
شکل 4-2) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سن (سال) آنها……………………………………………………….84
شکل 4-3) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تحصیلات (سال) آن­ها…….. …………………………………….84
شکل 4-4) مدل اندازه گیری متغیر تعهد سازمانی در حالت تخمین استاندارد …………………………………….93
شکل 4-5) مدل اندازه گیری متغیر مشتری­گرایی در حالت تخمین استاندار……………………………………….95
شکل 4-6) مدل اندازه گیری متغیر رضایت شغلی در حالت تخمین استاندارد ……………………………………97
شکل 4-7) مدل اندازه­گیری متغیر رابطه گرایی در حالت تخمین استاندارد…………………………………………99
شکل 4-8) مدل اندازه­گیری متغیر  عملکرد در حالت تخمین استاندارد………… ………………………………..101
شکل 4-9) مدل معادلات ساختاری در حالت تخمین استاندارد در حالت کلی………………………………….105
چکیده
هدف از این پژوهش مطالعه تاثیر مشتری گرایی و تعهد سازمانی بر عملکرد کسب وکار در بانک ملت شهر کرمانشاه می­باشد. روش پژوهش با توجه به هدف، کاربردی و با توجه به نحوه گردآوری داده­ها از نوع توصیفی و تحلیل همبستگی است و رگرسیون با استفاده از نرم­افزار آموس می­باشد. جامعه آماری کارکنان بانک ملت شهر کرمانشاه می­باشد، روش نمونه­گیری تصادفی ساده، حجم نمونه 176 نفر می­باشد. جهت گردآوری داده­ها از پرسشنامه­ استاندارد استفاده شد، که روایی صوری و محتوای آن به تأیید پنج تن از اساتید دانشگاه رسید، پایایی کلی پرسشنامه872/0 می­باشد. یافته­های این پژوهش بیانگر آن است که ضریب رگرسونی بین مشتری گرایی بر عملکرد کسب و کار(20/0) همچنین ضریب رگرسیونی مابین تعهد سازمانی و عملکرد کسب وکار(22/0)در مدل مورد بررسی مقدار شاخص­های برازش (1CFI=­  و 1 NFI=  و001/0 = RMSEA) نشان­دهنده مناسب بودن مدل است
 
کلمات کلیدی: مشتری گرایی، تعهد سازمانی، کیفیت خدمات، رابطه گرایی، عملکرد کسب و کار، بانک ملت.
 
 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...