8-6-1- مفهوم مدیریت تغییرات استراتژی……………………………………………………… 23

9-6-1- مفاهیم استراتژی های مدیریت تغییر تحول آفرین……………………………………. 24

7-1- مفهوم تفکر استراتژیک…………………………………………………………………… 25

1-7-1- مفهوم جدید استراتژی…………………………………………………………………. 25

فصل دوم: مروری بر تحقیقات انجام شده

1-2- مقدمه……………………………………………………………………………………….. 28

2-2- مدیریت استراتژیک………………………………………………………………………….. 29

1-2-2- اهداف مدیریت ارشد در مدیریت استراتژیک………………………………………….. 29

2-2-2- مدیریت خوب ……………………………………………………………………………. 30

3-2-2- مزایای مدیریت استراتژیک………………………………………………………………. 32

4-2-2- الگوی مدیریت عملکرد در سازمانهای تحقیق و توسعه ……………………………… 34

3-2- برنامه ریزی استراتژیک ……………………………………………………………………. 35

 

1-3-2- تفاوت تفکر و برنامه ریزی استراتژیک ………………………………………………….. 35

2-3-2- تفاوت برنامه ریزی استراتژیک بین سازمانهای بزرگ و کوچک ……………………….. 36

3-3-2- مدل برنامه ریزی استراتژیک پایه ای …………………………………………………….. 27

4-3-2- برنامه ریزی استراتژیک برای سازمان های کوچک ………………………………………. 38

5-3-2- معمول ترین برنامه ریزی استراتژیک……………………………………………………. 38

4-2- تفکر استراتژیک…………………………………………………………………………………. 39

1-4-2- تجزیه و تحلیل محیطی ………………………………………………………………….. 41

2-4-2- پایه گذاری و جهت گیری سازمانی……………………………………………………. 42

3-4-2- هدف گذاری ……………………………………………………………………………….. 42

5-2- تعیین و تدوین استراتژی ………………………………………………………………….. 44

1-5-2- عوامل موثر در مرحله تدوین استراتژی…………………………………………………… 45

2-5-2- الگوی مدیریت تغییرات استراتژی……………………………………………………….. 46

3-5-2- الگوی مدیریت تحول کاریزماتیک………………………………………………………….. 46

4-5-2- الگوی مدیریت تغییرات تحول آرانه………………………………………………………… 46

5-5-2- الگوی رهبری تعغییرات استراتژیک………………………………………………………… 47

6-5-2- استراتژی های مدیریت تغییر تحول آفرین………………………………………………. 47

6-2- سیاست گذاری استراتژیک…………………………………………………………………. 48

1-6-2- انحصار چند جانبه و سیاست استراتژیک……………………………………………….. 48

7-2- بستر سازی و اجرای استراتژی ها………………………………………………………….. 50

1-7-2- مهارت تعامل………………………………………………………………………………… 50

2-7-2- مهارت تخصیص……………………………………………………………………………. 51

3-7-2- مهارت نظارت…………………………………………………………………………….. 51

4-7-2- مهارت های سازمانده…………………………………………………………………….. 51

8-2- کنترل استراتژی………………………………………………………………………………. 52

1-8-2- بخش های ساختار تحلیلی استراتژی ……………………………………………….. 53

2-8-2- تحلیل گلوگاه …………………………………………………………………………….. 53

فصل سوم: مواد و روشها

1-3- منطقه مورد مطالعه …………………………………………………………………………. 55

2-3- جامعه آماری…………………………………………………………………………………… 55

یک مطلب دیگر :

 

1-2-3- دهکده دامداران زاهدان…………………………………………………………………… 56

2-2-3- دهکده دامداران خاش ……………………………………………………………………. 56

3-2-3- دهکده دامداران سیستان……………………………………………………………….. 57

3-3- چگونگی جمع آوری اطلاعات  ………………………………………………………………. 57

1-3-3- جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه ……………………………………………… 57

4-3- روش انجام تحقیق…………………………………………………………………………… 58

1-4-3- بررسی عوامل داخلی………………………………………………………………….. 59

2-4-3- ماتریس اولویت عوامل داخلی …………………………………………………………… 59

3-4-3- بررسی عوامل خارجی……………………………………………………………………. 60

4-4-3- ماتریس اولویت عوامل خارجی ………………………………………………………….. 60

5-3- اراِئه راهبردها و راهکارهای توسعه دامداریها………………………………………………. 61

1-5-3- استراتژیهای so………………………………………………………………………….

2-5-3– استراتژیهای wo………………………………………………………………………..

3-5-3- استراتژیهای st…………………………………………………………………………

4-5-3- استراتژیهای wt…………………………………………………………………………

فصل چهارم: نتایج و بحث

1-4- تجزیه و تحلیل ………………………………………………………………………………. 54

1-1-4- عوامل داخلی موثر بر دامداری ها در ناحیه مطالعه شده …………………………… 54

2-1-4- عوامل خارجی موثر بر دامداری ها در ناحیه مطالعه …………………………………. 56

2-4- تحلیل نقاط قوت،ضعف،فرصت ها و تهدید ها …………………………………………….. 57

1-2-4- تحلیل نقاط قوت از دیدگاه مسئولان ………………………………………………….. 61

2-2-4- تحلیل نقاط ضعف از دیدگاه مسئولان …………………………………………………. 63

3-2-4- تحلیل نقاط فرصت از دیدگاه مسئولان ……………………………………………….. 64

4-2-4- تحلیل نقاط تهدید از دیدگاه مسئولان ……………………………………………….. 65

5-2-4- تحلیل نقاط قوت از دیدگاه دامداران ……………………………………………………. 66

6-2-4- تحلیل نقاط ضعف از دیدگاه دامداران ………………………………………………….. 68

7-2-4- تحلیل نقاط فرصت از دیدگاه دامداران …………………………………………………. 68

8-2-4- تحلیل نقاط تهدید از دیدگاه دامداران …………………………………………………. 70

9-2-4- تحلیل نقاط قوت از دیدگاه فارغ التحصیلان …………………………………………… 71

10-2-4- تحلیل نقاط ضعف از دیدگاه فارغ التحصیلان………………………………………… 72

11-2-4- تحلیل نقاط فرصت از دیدگاه فارغ التحصیلان……………………………………….. 73

12-2-4- تحلیل نقاط تهدید از دیدگاه فارغ التحصیلان………………………………………… 74

3-4- اولویت بندی نهایی…………………………………………………………………………. 74

4-4- ارائه راهبردهای و راهکارهای توسعه دامداری ها ………………………………………. 76

1-3-4- راهبرد های رقابتی/تهاجمی SO……………………………………………………..

2-3-4- راهبرد های تنوع ST……………………………………………………………………

3-3-4- راهبرد های بازنگری WO………………………………………………………………

4-3-4- راهبرد های تدافعی WT……………………………………………………………….

5-4- نتیجه گیری…………………………………………………………………………………. 81

6-4- پیشنهادات………………………………………………………………………………….. 83

7-4- فهرست منابع………………………………………………………………………………. 85

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...