ارشد تدوین راهبردهای مدیریت تولیدات دامی در منطقه سیستان با استفاده از مدل SWOT |
8-6-1- مفهوم مدیریت تغییرات استراتژی……………………………………………………… 23
9-6-1- مفاهیم استراتژی های مدیریت تغییر تحول آفرین……………………………………. 24
7-1- مفهوم تفکر استراتژیک…………………………………………………………………… 25
1-7-1- مفهوم جدید استراتژی…………………………………………………………………. 25
فصل دوم: مروری بر تحقیقات انجام شده
1-2- مقدمه……………………………………………………………………………………….. 28
2-2- مدیریت استراتژیک………………………………………………………………………….. 29
1-2-2- اهداف مدیریت ارشد در مدیریت استراتژیک………………………………………….. 29
2-2-2- مدیریت خوب ……………………………………………………………………………. 30
3-2-2- مزایای مدیریت استراتژیک………………………………………………………………. 32
4-2-2- الگوی مدیریت عملکرد در سازمانهای تحقیق و توسعه ……………………………… 34
3-2- برنامه ریزی استراتژیک ……………………………………………………………………. 35
1-3-2- تفاوت تفکر و برنامه ریزی استراتژیک ………………………………………………….. 35
2-3-2- تفاوت برنامه ریزی استراتژیک بین سازمانهای بزرگ و کوچک ……………………….. 36
3-3-2- مدل برنامه ریزی استراتژیک پایه ای …………………………………………………….. 27
4-3-2- برنامه ریزی استراتژیک برای سازمان های کوچک ………………………………………. 38
5-3-2- معمول ترین برنامه ریزی استراتژیک……………………………………………………. 38
4-2- تفکر استراتژیک…………………………………………………………………………………. 39
1-4-2- تجزیه و تحلیل محیطی ………………………………………………………………….. 41
2-4-2- پایه گذاری و جهت گیری سازمانی……………………………………………………. 42
3-4-2- هدف گذاری ……………………………………………………………………………….. 42
5-2- تعیین و تدوین استراتژی ………………………………………………………………….. 44
1-5-2- عوامل موثر در مرحله تدوین استراتژی…………………………………………………… 45
2-5-2- الگوی مدیریت تغییرات استراتژی……………………………………………………….. 46
3-5-2- الگوی مدیریت تحول کاریزماتیک………………………………………………………….. 46
4-5-2- الگوی مدیریت تغییرات تحول آرانه………………………………………………………… 46
5-5-2- الگوی رهبری تعغییرات استراتژیک………………………………………………………… 47
6-5-2- استراتژی های مدیریت تغییر تحول آفرین………………………………………………. 47
6-2- سیاست گذاری استراتژیک…………………………………………………………………. 48
1-6-2- انحصار چند جانبه و سیاست استراتژیک……………………………………………….. 48
7-2- بستر سازی و اجرای استراتژی ها………………………………………………………….. 50
1-7-2- مهارت تعامل………………………………………………………………………………… 50
2-7-2- مهارت تخصیص……………………………………………………………………………. 51
3-7-2- مهارت نظارت…………………………………………………………………………….. 51
4-7-2- مهارت های سازمانده…………………………………………………………………….. 51
8-2- کنترل استراتژی………………………………………………………………………………. 52
1-8-2- بخش های ساختار تحلیلی استراتژی ……………………………………………….. 53
2-8-2- تحلیل گلوگاه …………………………………………………………………………….. 53
فصل سوم: مواد و روشها
1-3- منطقه مورد مطالعه …………………………………………………………………………. 55
2-3- جامعه آماری…………………………………………………………………………………… 55
یک مطلب دیگر :
1-2-3- دهکده دامداران زاهدان…………………………………………………………………… 56
2-2-3- دهکده دامداران خاش ……………………………………………………………………. 56
3-2-3- دهکده دامداران سیستان……………………………………………………………….. 57
3-3- چگونگی جمع آوری اطلاعات ………………………………………………………………. 57
1-3-3- جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه ……………………………………………… 57
4-3- روش انجام تحقیق…………………………………………………………………………… 58
1-4-3- بررسی عوامل داخلی………………………………………………………………….. 59
2-4-3- ماتریس اولویت عوامل داخلی …………………………………………………………… 59
3-4-3- بررسی عوامل خارجی……………………………………………………………………. 60
4-4-3- ماتریس اولویت عوامل خارجی ………………………………………………………….. 60
5-3- اراِئه راهبردها و راهکارهای توسعه دامداریها………………………………………………. 61
1-5-3- استراتژیهای so………………………………………………………………………….
2-5-3– استراتژیهای wo………………………………………………………………………..
3-5-3- استراتژیهای st…………………………………………………………………………
4-5-3- استراتژیهای wt…………………………………………………………………………
فصل چهارم: نتایج و بحث
1-4- تجزیه و تحلیل ………………………………………………………………………………. 54
1-1-4- عوامل داخلی موثر بر دامداری ها در ناحیه مطالعه شده …………………………… 54
2-1-4- عوامل خارجی موثر بر دامداری ها در ناحیه مطالعه …………………………………. 56
2-4- تحلیل نقاط قوت،ضعف،فرصت ها و تهدید ها …………………………………………….. 57
1-2-4- تحلیل نقاط قوت از دیدگاه مسئولان ………………………………………………….. 61
2-2-4- تحلیل نقاط ضعف از دیدگاه مسئولان …………………………………………………. 63
3-2-4- تحلیل نقاط فرصت از دیدگاه مسئولان ……………………………………………….. 64
4-2-4- تحلیل نقاط تهدید از دیدگاه مسئولان ……………………………………………….. 65
5-2-4- تحلیل نقاط قوت از دیدگاه دامداران ……………………………………………………. 66
6-2-4- تحلیل نقاط ضعف از دیدگاه دامداران ………………………………………………….. 68
7-2-4- تحلیل نقاط فرصت از دیدگاه دامداران …………………………………………………. 68
8-2-4- تحلیل نقاط تهدید از دیدگاه دامداران …………………………………………………. 70
9-2-4- تحلیل نقاط قوت از دیدگاه فارغ التحصیلان …………………………………………… 71
10-2-4- تحلیل نقاط ضعف از دیدگاه فارغ التحصیلان………………………………………… 72
11-2-4- تحلیل نقاط فرصت از دیدگاه فارغ التحصیلان……………………………………….. 73
12-2-4- تحلیل نقاط تهدید از دیدگاه فارغ التحصیلان………………………………………… 74
3-4- اولویت بندی نهایی…………………………………………………………………………. 74
4-4- ارائه راهبردهای و راهکارهای توسعه دامداری ها ………………………………………. 76
1-3-4- راهبرد های رقابتی/تهاجمی SO……………………………………………………..
2-3-4- راهبرد های تنوع ST……………………………………………………………………
3-3-4- راهبرد های بازنگری WO………………………………………………………………
4-3-4- راهبرد های تدافعی WT……………………………………………………………….
5-4- نتیجه گیری…………………………………………………………………………………. 81
6-4- پیشنهادات………………………………………………………………………………….. 83
7-4- فهرست منابع………………………………………………………………………………. 85
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-07-30] [ 03:01:00 ق.ظ ]
|