3- 1- 4- رواییو پایایی ابزار اندازه­گیری..
3- 1- 5- ابزار تجزیه و تحلیل..
3-2- مطالعات جغرافیایی، اجتماعی و اقتصادی شهر قصرشیرین
3-2-1- خصوصیات جغرافیایی..
3-2-2- بررسی ویژگی­های اجتماعی شهر قصرشیرین..
3-2-2-1- زبان..
3-2-2-2- پوشاک..
3-2-2-3- خوراک..
3-2-2-4- موسیقی..
3-2-2- 5- مراسم عروسی..
3-2-2-6- مراسم سوگواری..
3-2-2-7- سوغات..
3-2-2-8- شیرینی..
فهرست مطالب
عنوان                                                                                                                              صفحه
3-2-2-9- صنایع دستی..
3-2- 3- بررسی ویژگی­های اقتصادی شهر قصرشیرین..
3-2- 3-1- صنایع و معادن..

پردازش گران آینده

مدت زمان حضور شما به اتمام رسیده است. لطفا دوباره وارد شوید تا از همان‌جایی که قطع شده‌اید، ادامه دهید.

 

3-2-3-2-کشاورزی و دام داری..
3-2-4- تاریخچه شهر قصرشیرین..
3-2-4-1- قصر شیرین پیش از اسلام..
3-2-4-2- قصرشیرین پس از اسلام..
3-2-4-3- قصر شیرین در دوران معاصر..
3-2-5- بررسی جاذبه­های شهر قصرشیرین..
3-2-5-1- جاذبه زیارتی..
3-2-5-2- جاذبه­های تاریخی..
3-2- 6- مطبوعات..
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته­های تحقیق
مقدمه..
4-1- آمار توصیفی..
4-2- آزمون فرضیات..
فصل پنجم: بحث، نتیجه­گیری و پیشنهادات
5-1- اهم یافته­ها..
5-2- تفسیر یافته­ها..
5-3- نتیجه­گیری..
5-4- مشکلات و محدودیت­های تحقیق..
5-5- پیشنهادات..
5-5-1- پیشنهادات کاربردی..
5-5-2- پیشنهادات علمی..

فهرست مطالب
عنوان                                                                                                                 صفحه
منابع و مآخذ..
منابع فارسی..
منابع انگلیسی..

فهرست جداول
عنوان                                                                                                                              صفحه
جدول (2-1): دیدگاه­های نظریه پردزان در مورد انواع انگیزه­های گردشگری..

یک مطلب دیگر :

 

جدول (3-1): نتایج محاسبه ضریب آلفای کرونباخ برای اجزاء مختلف پرسشنامه..
جدول (4-1): توزیع فراوانی سن پاسخگویان
جدول (4-2): توزیع فراوانی جنس پاسخگویان
جدول (4-3): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تحصیلات
جدول (4-4): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب قومیت
جدول (4-5): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب درآمد ماهیانه
جدول (4-6): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از  اماکن تاریخی..
جدول (4-7): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از  اماکن مذهبی
جدول (4-8): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ مردمان دیگر..
جدول (4-9): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تجربه آموزی
جدول (4-10): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از  محیط­های جدید و تازه..
جدول (4-11): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب علاقه به خرید کردن
جدول (4-12): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از  فضای پارک و سرچشمه­ها..
جدول (4-13): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تنوع آب و هوایی
جدول (4-14): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب انجام تفریحات پرهیجان..
جدول (4-15): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب ملاقات با افراد جدید و متفاوت..
جدول (4-16): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب استراحت و رسیدن به آرامش روحی..
جدول (4-17): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب فرار از دغدغه کار و زندگی..
جدول (4-18): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تأثیر تجربه­های اقوام، خویشان و همسایگان در انتخاب نوع گردشگری

فهرست جداول
عنوان                                                                                                                              صفحه
جدول (4-19): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش توصیف دیگران از سفرهایشان در تعیین مقصد گردشگری..
جدول (4-20): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش تلویزیون درگرایش به گردشگری..
جدول (4-21): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش رادیو درگرایش به گردشگری..
جدول (4-22): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش مجلات و روزنامه ها درگرایش به گردشگری..
جدول (4-23): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش اینترنت درگرایش به گردشگری..
جدول (4-24): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش تلفن همراه درگرایش به گردشگری..

فهرست نمودارها
عنوان                                                                                                                              صفحه
نمودار (4-1): توزیع فراوانی سن پاسخگویان
نمودار (4-2): توزیع فراوانی جنس پاسخگویان
نمودار (4-3): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تحصیلات
نمودار(4-4): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب قومیت
نمودار (4-5): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب درآمد ماهیانه
نمودار (4-6): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از  اماکن تاریخی..
نمودار (4-7): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از  اماکن مذهبی..
نمودار (4-8): توزیع فراوانی آشنایی پاسخگویان بر حسب با آداب و رسوم و فرهنگ مردمان دیگر..
نمودار (4-9): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از  تجربه آموزی..
نمودار (4-10): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از  محیط های جدید و تازه..
نمودار (4-11): توزیع فراوانی پاسخگویان بر جسب علاقه به خرید کردن
نمودار (4-12): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از فضای پارک و سرچشمه­ها..
نمودار (4-13): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تنوع آب و هوایی
نمودار (4-14): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب انجام تفریحات پرهیجان..
نمودار (4-15): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب ملاقات با افراد جدید و متفاوت..
نمودار (4-16): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب استراحت و رسیدن به آرامش روحی..
نمودار (4-17): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب فرار از دغدغه کار و زندگی..
نمودار (4-18): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تجربه های اقوام، خویشان و همسایگان..
نمودار (4-19): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش توصیف دیگران از سفرهایشان در تعیین مقصد گردشگری
نمودار (4-20): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش تلویزیون درگرایش به گردشگری..
فهرست نمودارها

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...