2ـ2ـ1ـ6دیالوگ.. 34

2ـ2ـ1ـ7 زمان و مکان (صحنه، موقعیت) 35

2ـ2ـ2 فیلم تاریخی و تاریخ مقدس… 35

فصل سوم: یافته‌های تحقیق.. 40

 

3ـ1غیاب در اصل خلقت… 41

3ـ2غیاب نزد پساساختارگراها 43

3ـ3 غیاب در هنر اسلامی.. 44

3ـ4غیاب و تخیل.. 47

3ـ5 غیاب و روایت پذیری برای کودک.. 47

3ـ6غیاب و واکنش… 48

3ـ7غیاب و صرفه جویی هزینه ها 48

3ـ8 سینما و تصویرگری معصوم 49

3ـ8ـ1 اهمیت چگونگی بازنمایی معصومین در سینما 50

3ـ8ـ2تصویرگری معصوم در سینمای هالیوود 51

3ـ8ـ3 تصویرگری معصوم در سینمای ایران. 57

3ـ8ـ4 محدودیت های سینما و تلویزیون در تصویرگری معصوم 62

3ـ9گستره غیاب در فیلم. 67

3ـ9ـ1غیاب در عناصر میزانسن. 68

3ـ10غیاب در ژانرهای سینمایی.. 79

3ـ10ـ1غیاب در ژانر معمایی ـ پلیسی. 79

3ـ10ـ2غیاب در ژانر وحشت.. 79

3ـ11غیاب در درام. 80

3ـ11ـ1 منظق داستانی. 80

یک مطلب دیگر :

 

3ـ11ـ2 پیوند شخصیت غائب با اصل داستان. 80

3ـ11ـ3 حفظ کشمکش… 82

3ـ12 نکاتی چند درباره امکانات غیاب… 84

3ـ12ـ1 استفاده از راهکار غیاب در نقل تاریخ. 84

3ـ12ـ2 غیاب و بازنمایی رویداد واحد از زندگی معصوم 86

3ـ12ـ3 غیاب و راز. 87

3ـ13راهکارهای تجربه شده در تصویرگری معصوم. 88

3ـ13ـ1 فیلم هایی با حضور کامل معصوم. 88

3ـ13ـ1ـ3 ارزیابی روش حضور کامل. 93

3ـ13ـ2 فیلم هایی با غیاب معصوم. 93

3ـ13ـ3 ارزیابی روش غیاب شخصیت.. 105

3ـ14 تأملی بر راهکار غیاب… 105

فصل چهارم: نتیجه‌گیری.. 108

4ـ1 نتیجه‌گیری.. 109

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...