6-7-3-2 جمع‌بندی بخش «فضای نوین رسانه‌ای جهان» 87
فصل سوم: روش تحقیق.. 88
1-3. مقدمه. 89
2-3. شیوه تحقیق.. 89
3-3. روش گردآوری اطلاعات.. 91
1-3-3 مطالعات اسنادی و کتابخانه‌ای.. 91
2-3-3 مصاحبه عمیق. 92
3-3-3 روش گراندد تئوری.. 93
4-3. جامعه آماری یا جامعه مورد بررسی.. 96
5-3. روش نمونه‌گیری و محاسبه حجم نمونه. 97
6-3. روش تجزیه‌وتحلیل اطلاعات.. 98
7-3. اعتبار و پایایی تحقیق.. 102
فصل چهارم: یافته‌های تحقیق.. 104
1-4. مقدمه. 105

 

2-4. ابعاد آرایش رسانه‌ای.. 105
3-4. مفهوم،‌ معنا و تعریف آرایش رسانه‌ای.. 108
4-4. پیش‌نیاز آرایش رسانه‌ای.. 112
5-4. برنامه‌ریزی در آرایش رسانه‌ای.. 114
1-5-4. تعیین رویکردهای طراحی در برنامه‌ریزی.. 115
2-5-4 تبیین وضع موجود در برنامه‌ریزی.. 118
3-5-4 ترسیم وضع مطلوب و شناخت آینده و فضای نوین رسانه‌ای جهان در برنامه‌ریزی.. 128
4-5-4 . طراحی آرایش رسانه‌ای در برنامه‌ریزی.. 135
1-4-5-4. طراحی آرایش رسانه‌ای در برنامه‌ریزی- گام اول،‌ ‌تنظیم اصول و قواعد طراحی آرایش… 135
2-4-5-4 طراحی آرایش رسانه‌ای در برنامه‌ریزی- گام دوم، تعیین نوع آرایش رسانه‌ای.. 147
3-4-5-4 طراحی آرایش رسانه‌ای در برنامه‌ریزی- گام سوم، تفکیک پارادایم. 149
4-4-5-4 طراحی آرایش رسانه‌ای در برنامه‌ریزی- گام چهارم، تعیین حوزه نفوذ تمدنی.. 151
5-4-5-4 طراحی آرایش رسانه‌ای در برنامه‌ریزی- گام پنجم، نیازسنجی.. 152
6-4-5-4 طراحی آرایش رسانه‌ای در برنامه‌ریزی- گام ششم، تنظیم حوزه‌های آرایش رسانه‌ای.. 153
7-4-5-4 طراحی آرایش رسانه‌ای در برنامه‌ریزی- گام هفتم، تبیین اهداف،‌ مأموریت و چشم‌انداز و انتشار‌ 156
6-4. سازمان‌دهی در آرایش رسانه‌ای.. 160
7-4. منابع انسانی و تأمین امکانات در آرایش رسانه‌ای.. 163
8-4. هدایت و رهبری در آرایش رسانه‌ای.. 166
9-4. نظارت و کنترل در آرایش رسانه‌ای.. 167
فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری.. 170
1-5. مقدمه. 171
2-5. خلاصه تحقیق.. 171
3-5. خلاصه یافته‌ها 172
4-5. نتیجه‌گیری.. 178
5-5 محدودیت‌های تحقیق.. 183
6-5. پیشنهادهای برخاسته از تحقیق.. 183
7-5. پیشنهادهایی به سایر محققین.. 185
پیوست ۱:‌ متن مصاحبه‌ها 186
مصاحبه‌های عمیق و کدگذاری‌های باز مصاحبه‌ها 187

یک مطلب دیگر :

 

فهرست منابع و مآخذ. 244
 
فهرست تصاویر، نمودارها و جداول:
تصویر  ۱-2 محدوده‌های اطلاعات.. 28
تصویر ۲-۲ ارتباطات استراتژیک از منظر بنیاد رند. 36
تصویر 3-2  سیر تطور جامعه. 49
تصویر 4-2 سیر تطور جامعه. 49
تصویر 5-2 سیر تطور وب.. 51
تصویر 6-2 سیر تطور وب.. 53
تصویر 7-2 دروازه ادغام. 54
تصویر 8-2 چشم‌انداز بسط وب.. 55
تصویر 9- 2 چشم‌انداز بسط وب.. 56
تصویر 10-2 آینده سرگرمی.. 58
تصویر 11-2 آینده سرگرمی.. 60
تصویر 12-2 نقشه ترند یونیورس 2012. 63
تصویر 13-2 بستر مفهومی جامعه اطلاعاتی.. 66
تصویر  14-2 دامنه شهر الکترونیک… 69
تصویر  15-2 ارکان شهر الکترونیک… 70
تصویر 16-2 ریشه‌یابی شهر الکترونیک… 71
تصویر 17-2 سیر تطور جامعه. 72
جدول 1-3 فهرست مصاحبه‌های عمیق.. 93
تصویر 2-3 جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها به صورت زیگزاگ.. 97
جدول 3-3 نمونه‌ای از کدگذاری.. 101
تصویر 4-3 نمونه‌ای از یک ایدئوگرام مصاحبه عمیق.. 102
تصویر 1-4 چارچوب‌های آرایش رسانه‌ای.. 106
تصویر 2-4 الگوی مدیریت عمومی رسانه. 107
تصویر 3-4 عقبه آرایش رسانه‌ای.. 114
تصویر 4-4 برنامه‌ریزی در آرایش رسانه‌ای.. 115
تصویر 5-4 برنامه‌ریزی- رویکردهای طراحی.. 117
تصویر 6-4 برنامه‌ریزی- شناخت وضع موجود. 118
تصویر 7-4 برنامه ریزی- شناخت وضع موجود- شناخت توان رسانه‌ای.. 121
تصویر 8-4 برنامه ریزی- شناخت وضع موجود- شناخت سازمان و برنامه. 122
تصویر 9-4 برنامه ریزی- شناخت وضع موجود- ضعف‌شناسی- آسیب‌شناسی.. 123
تصویر 10-4 برنامه ریزی- شناخت وضع موجود- ضعف‌شناسی- شناخت مخاطبان رسانه‌های خودی.. 126
تصویر 11-4 برنامه ریزی- شناخت وضع موجود. 127
تصویر 12-4 برنامه ریزی- ترسیم وضع مطلوب و فضای نوین رسانه‌ای جهان. 131
تصویر 13-4 برنامه ریزی- ترسیم وضع مطلوب و فضای نوین رسانه‌ای جهان. 134
تصویر 14-4 برنامه ریزی.. 135
تصویر 15-4 برنامه‌ریزی- طراحی آرایش رسانه‌ای- تنظیم اصول و قواعد طراحی.. 135
تصویر 16-4 برنامه‌ریزی- طراحی آرایش رسانه‌ای- تنظیم اصول و قواعد طراحی- رسانه. 138
تصویر 17-4 برنامه‌ریزی- طراحی آرایش رسانه‌ای- تنظیم اصول و قواعد طراحی- مدیریت.. 139
تصویر 18-4 برنامه‌ریزی- طراحی آرایش رسانه‌ای- تنظیم اصول و قواعد طراحی- پیام. 144
تصویر 19-4 برنامه‌ریزی- طراحی آرایش رسانه‌ای- تنظیم اصول و قواعد طراحی- مخاطب.. 147
تصویر 20-4 برنامه‌ریزی- طراحی آرایش رسانه‌ای- نوع آرایش… 149
تصویر 21-4 برنامه‌ریزی- طراحی آرایش رسانه‌ای- تفکیک پارادایم. 150
تصویر 22-4 برنامه‌ریزی- طراحی آرایش رسانه‌ای- تعیین حوزه تمدنی.. 151
تصویر 23-4 برنامه‌ریزی- طراحی آرایش رسانه‌ای- نیازسنجی.. 152
تصویر 24-4 برنامه‌ریزی- طراحی آرایش رسانه‌ای- حوزه‌های آرایش رسانه‌ای.. 156
تصویر 25-4 برنامه‌ریزی- طراحی آرایش رسانه‌ای- اهداف و مأموریت و چشم‌انداز 159
تصویر 26-4 الگوی مدیریت عمومی رسانه. 160

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...