2-8-2- استیفن رابینز. 62
2-8-3- دفت.. 64
2-8-3-1- رهبر اندیشمند. 66
2-8-3-2- تفویض اختیار به كاركنان. 67
2-8-3-3- استراتژی خود جوش… 68
2-8-3-4- فرهنگ قوی.. 68
2-8-3-5-مبادله اطلاعات.. 69
2-8-3-6- ساختارهای افقی.. 70
2-8-4- كالون‌و‌یك ولیون. 70
2-8-4-1- رهبران با بینش… 71
2-8-4-2- وجود برنامه و نظام سنجش… 71
2-8-4-3- اطلاعات.. 72
2-8-4-4- ابتكار و نوآوری.. 72

 

2-8-4-5- اقدام. 72
2-8-5- لوتانز. 72
2-8-6- سازمان یادگیرنده از دیدگاه مورگان. 74
2-9- چارچوب نظری پژوهش… 75
2-10- پیشینه پژوهش: 77
فصل سوم:روش شناسی تحقیق.. 80
مقدمه: 81
سوال پژوهش… 81
روش پژوهش… 81
منابع جمع آوری اطلاعات.. 82
منابع ثانویه. 82

یک مطلب دیگر :

 

جامعه آماری.. 83
روایی و پایایی پژوهش: 83
روش تجزیه و تحلیل داده‌ها 85
فصل چهارم:تجزیه  و  تحلیل  داده ها. 87
4-1- مقدمه. 88
4-2- ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخدهندگان.. 88
4-3- آماره های استنباطی: 92
4-3-1- آزمون قابلیت اعتماد پرسشنامه مورد استفاده در تحقیق.. 92
4-3-2- آزمون یک نمونه ای کولموگروف اسمیرنوف.. 93
4-3-3- آزمون فرضیات: 94
فرضیه اول: 94
فرضیه دوم: 95
فرضیه سوم: 96
فرضیه چهارم: 98
فرضیه پنجم: 99
فرضیه ششم: 100
فرضیه اصلی: 101
فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادها. 104
5-1  مقدمه. 105
5-2- مروری مختصر بر هدف، مسئله و چگونگی كار. 105
5-3  نتایج حاصل از فرضیات… 106
5-4-  نتیجه گیری.. 108
فرضیه اصلی.. 108

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...