2-3- عوامل حیاتی موفقیت و عوامل كلیدی موفقیت.. 22
2-3-1- منابع و ریشه های عوامل حیاتی موفقیت.. 27
2-3-2- روش های شناسایی و استخراج  عوامل حیاتی موفقیت.. 28
2-4- نقش عوامل حیاتی موفقیت در برنامه ریزی و تعیین اهداف سازمان   28
2-5- شناسایی  عوامل حیاتی موفقیت آموزش و پژوهش در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی.. 30
2-5-1- عوامل موثر در فعالیت های آموزشی مراکز آموزش عالی.. 30
2-6- روش های به کارگیری و تحلیل عوامل حیاتی موفقیت.. 38
2-6-1- زنجیره حیاتی موفقیت .. 38
2-6-2- فرآیند تحلیل سلسله مراتبی .. 39
2-6-3- پویایی های سیستم .. 41
2-7- منطق و تفکر فازی.. 42
2-7-1- پیشینه منطق فازی.. 44
2-7-2- منطق فازی و روابط علی.. 45
2-7-5- سیستم‌های فازی.. 46
2-7-6- مجموعه‌های فازی‌ 48
2-7-7- اعداد فازی.. 49
2-8- نگاشت های ادراكی.. 51
2-9- نگاشت های ادراکی فازی .. 53
2-9-1- روش های ترکیب نگاشت های ادراکی فازی.. 60

پردازش گران آینده

مدت زمان حضور شما به اتمام رسیده است. لطفا دوباره وارد شوید تا از همان‌جایی که قطع شده‌اید، ادامه دهید.

 

2-9-2- خوشه بندی نگاشت های ادراکی فازی.. 64
2-10-3- حوزه های کاربردی نگاشت های ادراکی فازی.. 65
2-10- روش های ساخت و یادگیری نگاشت های ادراکی فازی.. 67
2-10-1- روش های دستی در توسعه مدلهای  نگاشت های ادراکی فازی   68
2-10-2- روش های یادگیری نگاشت های ادراکی فازی.. 73
2-10-3- پیشینه نگاشت های ادراکی فازی در ایران.. 86
2-11- محیط نگاری پژوهش.. 92
2-11-1- معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس  .. 92
 فصل سوم: روش تحقیق
3-1- مقدمه.. 99
3-2- روش تحقیق.. 99
3-3- مراحل انجام تحقیق.. 103
3-4- جامعه آماری.. 106
3-5- نمونه گیری تحقیق.. 106
3-6- روش ها و ابزار گردآوری داده ها و اطلاعات.. 110
3-6-1- روش پرسشنامه.. 111
3-7- روایی و پایایی ابزار سنجش پرسشنامه.. 112
3-7-1- روایی ابزار گردآوری اطلاعات.. 113
3-7-2- پایایی ابزار گردآوری اطلاعات.. 114
 فصل چهارم: ارائه مدل و تجزیه و تحلیل اطلاعات
4-1- مقدمه.. 118
4-2- تجزیه و تحلیل توصیفی.. 118
4-2-1- تجزیه و تحلیل توصیفی جمعیت شناختی.. 118
4-3- تجزیه و تحلیل استنباطی و آزمون فرض برای سوالات پرسشنامه ها   123
4-3-1- تعیین روایی سوالات پرسشنامه (آ-1) حوزه آموزش با کمک فرمول لاشه.. 123
4-3-2- آزمون فرض آماری برای سوالات پرسشنامه های (آ-2).. 123
4-4- مدل سازی عوامل موثر بر فعالیت های آموزش و پژوهش و تولید علم با کمک نگاشت ادراکی فازی.. 127
4-5- مدل سازی عوامل موثر بر فعالیت های آموزشی دانشکده با کمک نگاشت های ادراکی فازی.. 130
4-6- تحلیل عوامل حیاتی موفقیت.. 130
4-6-1- رویکرد مرکزیت در تعیین  عوامل حیاتی موفقیت حوزه آموزش   140

یک مطلب دیگر :

 

4-6-2- رویکرد مسیر اصلی در تعیین عوامل حیاتی موفقیت حوزه آموزش   143
 فصل پنجم: نتیجه گیری و ارائه پیشنهادها
5-1- مقدمه.. 150
5-2- نتیجه گیری.. 151
5-2-1- نتایج اجرا و پیاده سازی مدل.. 151
5-2-2- پاسخ به سوالات پژوهش.. 154
5-2-3- ویژگی ها و نوآوری های پژوهش.. 155
5-3- ارائه پیشنهادها.. 155
5-4-1- پیشنهادهایی به مدیران حوزه آموزش دانشکده.. 155
5-4-3- پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی.. 156
فهرست منابع و مراجع.. 159
پیوست ها.. 173
پیوست(1): پرسشنامه (آ-1) جهت بررسی روایی عوامل مؤثر در موفقیت فعالیت های آموزشی دانشکده.. 173
پیوست(2): پرسشنامه(آ-2) جهت بررسی پایایی عوامل مؤثر در موفقیت فعالیت­های آموزشی دانشگاه 178
پیوست(3): نتایج آزمون فرض مربوط به عوامل موثر در فعالیت های آموزشی   188
پیوست(4): خروجی نرم افزار FCMapper حوزه آموزش.. 191
پیوست(5): خروجی نرم افزار FCMapper حوزه آموزش.. 192

عنوان
صفحه

فهرست جدول­ها و شکل­ها

 
جدول(2-1): انواع روش های شناسایی عوامل حیاتی موفقیت   28
جدول(2-2): پژوهش های مرتبط با کاربرد FCM در خارج از کشور   59
جدول(2-3): پژوهش های مرتبط با کاربرد FCM در ایران   60
جدول(2-4): پژوهش های مرتبط با کاربرد FCM در حوزه مدیریت و صنایع   66
جدول (2-5): روش های یادگیری FCM   85
جدول(2-6): مرور ادبیات پژوهش های مرتبط با نگاشت های ادراکی در ایران   91
جدول (3-1): تعیین نمونه آماری حوزه آموزش.   109
جدول (4-1): لیست افراد خبره حوزه آموزش   110
جدول (4-3): توزیع فراوانی میزان تحصیلات پاسخ دهندگان به پرسشنامه (آ-2) حوزه آموزش   119
جدول (4-5): توزیع فراوانی سمت پاسخ دهندگان به پرسشنامه (آ-2) حوزه آموزش   120
جدول (4-6): توزیع فراوانی سن پاسخ دهندگان به پرسشنامه (آ-2) حوزه آموزش   120
جدول (4-11): امتیاز روایی سوالات حذف شده حوزه آموزش طبق فرمول لاشه   123
جدول(4-12): امتیاز روایی سوالات حذف شده حوزه پژوهش طبق فرمول لاشه   124
جدول (4-13): عوامل موثر در موفقیت اهداف نهایی آموزشی دانشکده در پرسشنامه (آ-2) به صورت کد   125
جدول (4-14): عوامل حذف شده پرسشنامه (آ-2) که مقدار معنی دار بودن آنها (sin) بیشتر از 5.. 126
جدول (4-17): متغیرهای زبانی استفاده شده در فرآیند فازی سازی   128
جدول(4-21): درجه ورودی، خروجی و ورودی- خروجی (مرکزیت) مفاهیم حوزه آموزش   140
جدول(4-22): 12 عامل حیاتی موفقیت آموزش با رویکرد مرکزیت عامل   142
جدول(4-23): مسیرهای مهم دستیابی به اهداف نهایی بلند مدت حوزه آموزش   145
جدول(5-1): مقایسه عوامل حیاتی موفقیت حوزه آموزش در دو رویکرد   151

عنوان
صفحه

شکل(2-1): هرم برنامه ریزی   16
شکل(2-2) : نقش و جایگاه عوامل حیاتی موفقیت در  برنامه ریزی راهبردی   29
شکل(2-3): تابع عضویت فازی   49
شکل (2-4): عدد فازی مثلثی   50
شکل (2-5): نمونه ای از توابع عضویت متغیرهای زبانی   50

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...