2-10-2.  تحقیقات خارجی.. 45
فصل سوم :.. 54
3-1. مقدمه.. 55
3-2. روش تحقیق مورد استفاده در پژوهش.. 55
3-2-1.  روش تحقیق از منظر هدف پژوهش.. 55
3-2-2.  روش تحقیق از منظر فرایند و روش گردآوری اطلاعات.. 57
3-3. متغیرهای پژوهش.. 58
3-3-1. تقسیم بندی متغیرها بر اساس رابطه.. 58
3-3-2. تقسیم بندی متغیرها بر اساس ارزش.. 59
3-3-3. تعریف متغیرها.. 60
3-4. جامعه و نمونه آماری.. 65
3-4-1. جامعه آماری.. 65
3-4-2. نمونه آماری.. 66
3-4-3. نمونه گیری.. 66
3-4-4. برآورد حجم نمونه.. 66
3-5. روش گردآوری اطلاعات.. 67
3-5-1.  مقیاس بندی پاسخ سوالات پرسشنامه.. 68

پردازش گران آینده

مدت زمان حضور شما به اتمام رسیده است. لطفا دوباره وارد شوید تا از همان‌جایی که قطع شده‌اید، ادامه دهید.

 

3-5-2. روش توزیع پرسش نامه.. 69
3-5-3. روائی و پایائی ابزار پژوهش.. 69
3-6. تجزیه و تحلیل داده و آزمون فرضیه.. 72
3-6-1. تجزیه و تحلیل داده ها.. 72
فصل چهارم :.. 75
4-1. مقدمه.. 76
4-2. آمار توصیفی.. 76
4-2-1. تحصیلات.. 77
4-2-2. رشته تحصیلی.. 78
4-2-3. سابقه کار.. 79
4-2-4. سمت سازمانی.. 80
4-3. آمار استنباطی.. 81
4-3-1. آزمون فرضیات.. 82
4-3-2. رتبه بندی عوامل.. 96
4-4. ارزیابی آمادگی 5شرکت فعال در صنعت فرش.. 101
فصل پنجم :.. 106
5-1. مقدمه.. 107
5-2. تحلیل نتایج جمعیت شناختی.. 108
5-3. مقایسه نتایج پژوهش با نتایج پژوهش های پیشین.. 108
5-4. ارائه پیشنهادها.. 119
5-5.  محدودیت های پژوهش.. 121
5-6.  پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی.. 122
منابع.. 124
پیوست شماره 1.. 129
پیوست شماره 2.. 132
پیوست شماره 3.. 136

 

 عنوان                                                       فهرست جدول­ها                                                  شماره صفحه
جدول 2-1. عناوین شاخص های مدل های ارزیابی آمادگی الکترونیکی.. 27

یک مطلب دیگر :

 

جدول 2-2.  مقایسه شاخص های الگوهای مذکور با مدل مورد بررسی این تحقیق   28
جدول 2-3. خلاصه ای از پژوهش های مرتبط و یافته های آن ها.. 49
جدول3-1. تعریف عملیاتی.. 61
جدول 3-2 طیف لیکرت.. 69
جدول 3-3. سوالات مربوط به هر متغیر.. 69
جدول 3-4. آلفای کرونباخ متغیرهای تحقیق.. 72
جدول 4-1.  توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب تحصیلات.. 77
جدول 4- 2.  توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی   78
جدول 4-3.  توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب سابقه کار.. 79
جدول 4-4.  توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب سمت سازمانی   80
جدول  4-5. اهمیت عوامل فنی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 83
جدول 4-6. اهمیت بعد قابلیت تبادل اطلاعات برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 84
جدول 4-7. اهمیت بعد زیرساخت الکترونیکی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 85
جدول 4-8.  اهمیت بعد استانداردها برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 86
جدول 4-9. اهمیت بعد سازگاری برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 87
جدول 4-10. اهمیت عوامل سازمانی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 87
جدول 4-11. اهمیت بعد زیرساخت تغییر برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 88
جدول 4-12. اهمیت بعد رهبری و مدیریت برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 89
جدول 4-13. اهمیت بعد فرهنگ سازمانی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 90
جدول 4-14. اهمیت بعد زیرساخت مالی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 90
جدول  4-15. اهمیت بعد ساختار سازمانی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 91
جدول 4-16. اهمیت بعد محصول/خدمات برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 92
جدول ‌ 4-17. اهمیت عوامل بین سازمانی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 93
جدول  4-18. اهمیت بعد مشتریان/تامین کنندگان برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 94
جدول  4-19. اهمیت بعد رقبا برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 95
جدول 4-20. اهمیت عوامل محیطی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 95
جدول ‌4-21. آزمون معناداری تفاوت میانگین رتبه میزان اهمیت ابعاد عوامل فنی در آمادگی سازمانها برای بازار الکترونیکی.. 96
جدول 4-22. میانگین رتبه مرتب شده‌ هر یک از ابعاد عوامل فنی.. 97
جدول 4-23.  آزمون معناداری تفاوت میانگین رتبه میزان اهمیت ابعاد عوامل سازمانی در آمادگی سازمانها برای بازار الکترونیکی.. 97
جدول 4- ‌24. میانگین رتبه مرتب شده‌ هر یک از ابعاد عوامل سازمانی   98
جدول  4-25. آزمون معناداری تفاوت میانگین رتبه میزان اهمیت ابعاد عوامل بین سازمانی در آمادگی سازمانها برای بازار الکترونیکی.. 98
جدول 4-26. میانگین رتبه مرتب شده‌ هر یک از ابعاد عوامل بین سازمانی   99
جدول  4-27. آزمون معناداری تفاوت میانگین رتبه میزان اهمیت ابعاد در آمادگی سازمانها برای بازار الکترونیکی.. 99
جدول 4-28. میانگین رتبه مرتب شده‌ هر یک از ابعاد.. 100
جدول 4-29. آزمون معناداری تفاوت میانگین رتبه میزان اهمیت تمامی مولفهها در آمادگی سازمانها برای بازار الکترونیکی.. 100
جدول 4-30- میانگین رتبه مرتب شده‌ مولفه ها.. 101

عنوان                                                فهرست شکل­ها و نمودارها                                              شماره صفحه
شکل 1-1. مدل مفهومی پژوهش.. 9
شکل2-1. مدل نهایی پژوهش.. 53
نمودار4-1. توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تحصیلات.. 77
نمودار4-2. توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی.. 79
نمودار 4-3 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سابقه کار.. 80
نمودار 4-4. توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سمت سازمانی.. 81
شکل 4-5. نتایج مقایسه شرکت ها بر اساس عوامل کلیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– 102
شکل 4-6. نتایج مقایسه شرکت ها بر اساس مولفه های عوامل فنی———— 103
شکل 4-7.نتایج مقایسه شرکت ها بر اساس مولفه های عوامل سازمانی      104
شکل 4-8. نتایج مقایسه شرکت ها بر اساس مولفه های عوامل بین سازمانی      105

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...