2-2-5-1 تجارت الکترونیک 26
2-2-5-2 کاربرد فناوری اطلاعات 26
2-2-5-3 مدل ها فناوری اطلاعات 26
2-2-5-4 مزایا فناوری اطلاعات 26
2-2-5-4-1 مزایا برای سازمان­ها 27
2-2-5-4-2 مزایا برای مشتریان (مصرف­کنندگان) 28
2-2-5-4-3 مزایا برای جامعه 29
2-2-5-4-4 دولت الکترونیکی 29
2-2-5-4-5 مزایای بالقوه دولت الکترونیک 30
2-2-6 چرا به دولت الکترونیکی نیاز داریم؟ 30
2-2-6-1 رشد شبکه گسترده جهانی 30
2-2-6-2 رشد جمعیت متصل به شبکه 31
2-2-6-3 کاهش هزینه­ها 31
2-2-6-4 رشد انتظارات عمومی 31
2-2-6-5  بانکداری الکترونیک 31
2-2-6-6 سیستم اطلاعاتی جغرافیایی 32
2-2-6-7 کار از دور 33
2-2-6-8 مزایای شیوه کار از دور 34
2-2-6-8-1 مزایای فردی 34
2-2-6-8-2 مزایای سازمانی 34
2-2-6-8-3 مزایای اجتماعی 35
2-2-7 سازمان مجازی 35
2-2-8 ادارات مجازی 36
2-2-9 نقش فناوری اطلاعات در فرایندهای سازمان 36
2-2-10 سیستم های اطلاعاتی در ارتباط عمومی با حوزه های عملیاتی سازمان 39
2-2-11 سیستم های اطلاعاتی اتوماسیون اداری (OAS) 40
2-2-12 سیستم های اطلاعاتی ارتباطات الکترونیکی (ECS) 41
2-2-13 سیستم های اطلاعاتی عملیاتی (TPS) 41
2-2-14 سیستم های اطلاعاتی مدیریت (MIS) و (EIS) 42
2-2-15 سیستم های اطلاعاتی کمک به تصمیم گیری (DSS) 43
2-2-16 سیستم های اطلاعاتی جامع و یکپارچه (ES) 43
2-2-17 سیستم های اطلاعاتی اتوماسیون اداری (OAS) 44
2-2-18 توانمند­سازی 45
2-2-19 تعاریف و مفاهیم توانمند­سازی 47
2-2-20 توانمند­سازی روانشناختی 48
2-2-21 ریشه­های تاریخی توانمند­سازی 49
2-2-22 ابعاد توانمند­سازی 50
2-2-23 بهبود کیفیت عملکرد کارکنان 51
2-2-24 استقلال و آزادی کاری کارکنان 51
2-2-25 افزایش مسئولیت تصمیم گیری کارکنان 53
2-2-26 افزایش فرصت های شغلی کارکنان 54
2-2-27 افزایش خود کنترلی 54
2-2-28 افزایش دانش و آگاهی کارکنان 55
2-2-29 توسعه حرفه­ای کارکنان (رشد حرفه ای) 56
2-2-30 مراحل توانمند سازی 58
2-2-31 دلایل توانمند سازی 59
2-2-31-1 اثرات فناوری بر محیط­های کاری 59
2-2-31-2 افزایش انتظارات مشتریان 59
2-2-31-3 ضرورت انعطاف پذیری سازمان­ها 60
2-2-32 اهمیت توانمند سازی در سازمان­ها 60
2-2-33 موانع توانمند سازی 61
2-2-33-1 نگرش مدیران در مورد زیر دستان 61
2-2-33-2 فقدان امنیت شخصی 62
2-2-33-3 نیاز به کنترل 62
2-2-34 چگونگی افزایش توانمندی 63
2-2-35 مشخص کردن شفاف دیدگاه و اهداف 64
2-2-36 پرورش تجارب تسلط شخصی 64

 

2-2-37 الگوسازی 65
2-2-38 فراهم آوردن حمایت 65
2-2-39 برانگیختگی احساسی 66
2-2-40 فراهم آوردن اطلاعات 66
2-2-41 فراهم آوردن منابع 67
2-2-42 پیوند با نتایج 67
2-2-43 ایجاد اعتماد 68
2-2-44 مزایای واگذاری توانمند سازی 69
2-2-45 پیامدهای توانمند سازی 69
2-2-46 اثرات فناوری اطلاعات بر توانمند سازی 70
2-2-47 توانمند سازی و فناوری اطلاعات 72
2-2-48 فناوری اطلاعات و کنترل 73
2-2-48-1 کنترل عمومی 73
2-2-48-2 کنترل برنامه کاربردی 73
2-2-48-3 مزایای اتوماسیون اداری 74
2-2-48-3-1 مزایای مستقیم 74
2-2-48-3-2 مزایای غیر مستقیم 74
2-2-48-3-3 سیستم کارکنان دانشی 75
2-2-49 سیستم پشتیبانی تصمیم گیری 76
2-2-50 اثرات تكنولوژی پیشرفته اطلاعاتی در سازمانها 76
2-2-51 اثرات فناوری اطلاعات بر دانش و آگاهی كاركنان 77
2-2-52 اثرات فناوری اطلاعات بر فرصت های شغلی كاركنان 78
2-2-53 اثرات فناوری اطلاعات بر استقلال و آزادی كاری كاركنان 79
2-2-54 اثرات فناوری اطلاعات بر مسئولیت تصمیم گیری كاركنان 79
2-2-55 اثرات فناوری اطلاعات برتوسعه حرفه ای كاركنان 80
2-2-56 اثرات فناوری اطلاعات بر خود كنترلی كاركنان 80
2-2-57 اثرات فناوری اطلاعات بر بهبود كیفیت عملكرد كاركنان 81
2-2-58 اثرات فناوری اطلاعات بر توانمندسازی كاری كاركنان 81
2-3 پیشینه پژوهشهای انجام شده در داخل و خارج کشور 82
2-3-1 پیشینه داخلی 82
2-3-2 پیشینه خارجی 83
3-1 مقدمه 85
3-2 روش پژوهش 85
3-3 جدول متغیرهای پژوهش 86
3-4 جامعه آماری پژوهش 88
3-5 روش نمونه و حجم نمونه گیری 88
3-6 ابزار پژوهش و روش جمع­آوری داده­ها 89
3-7 روایی و پایایی ابزار پژوهش 90

یک مطلب دیگر :

 

3-7-1 آزمون روایی 90
3-7-2 آزمون پایایی(قابلیت اعتماد) 90
3-8 روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها 91
4-1 مقدمه 94
4-2 آمار توصیفی 94
4-2-1 جنسیت 94
4-2-2 وضعیت تحصیلات 95
4-2-3 سن 96
4-2-4 سطح درآمد 97
4-2-5 توصیف متغیرهای تحقیق 98
4-3 آمار استنباطی 99
4-3-1 سنجش وضعیت متغیرهای تحقیق 100
4-3-1-1 تفسیر وضعیت متغیر فنآوری اطلاعات 101
4-3-1-2 تفسیر وضعیت متغیر توسعه استراتژی منابع انسانی 102
4-3-1-3 تفسیر وضعیت متغیر بهبود کیفیت عملکرد 102
4-3-1-4 تفسیر وضعیت متغیر دانش و آگاهی کارکنان 102
4-3-1-5 تفسیر وضعیت متغیر فرصتهای شغلی کارکنان 103
4-3-1-6 تفسیر وضعیت متغیر استقلال و آزادی کارکنان 103
4-3-1-7 تفسیر وضعیت متغیر مسئولیت تصمیم­گیری کارکنان 104
4-3-1-8 تفسیر وضعیت متغیر خودکنترلی کارکنان 104
4-3-1-9 تفسیر وضعیت متغیر توسعه حرفه­ای کارکنان 105
4-3-2 محاسبه همبستگی بین متغیرهای تحقیق 105
4-4 آزمون فرضیه­ها 107
4-4-1 آزمون فرضیه اصلی 107
4-4-2 آزمون فرضیه­های فرعی 107
5-1 مقدمه 115
5-2 نتیجه­گیری 116
5-3 پیشنهادها 120
5-3-1 پیشنهادهای پژوهشی 120
5-3-2 پیشنهادهای اجرایی 121
5-3-2-1 پیشنهاد مربوط به فرضیه اصلی اول 121
5-3-2-2 پیشنهاد مربوط به فرضیه فرعی اول 122
5-3-2-3 پیشنهاد مربوط به فرضیه فرعی دوم 122
5-3-2-4 پیشنهاد مربوط به فرضیه فرعی سوم 123
5-3-2-5 پیشنهاد مربوط به فرضیه فرعی چهارم 123
5-3-2-6 پیشنهاد مربوط به فرضیه فرعی پنجم 123
5-3-2-7 پیشنهاد مربوط به فرضیه فرعی ششم 124
5-3-2-8 پیشنهاد مربوط به فرضیه فرعی هفتم 124
5-4 محدودیت­های پژوهش 124
منابع و مأخذ 126
فهرست منابع 127
منابع فارسی 127
منابع لاتین 129
پیوست الف 131
پرسشنامه 131
پیوست ب 138
خروجی نرم افزار 138
Abstract II

فهرست جداول                                                                                        شماره صفحه
جدول 2-1 مفاهیم توانمند سازی 50
جدول 2-2 مزایای واگذاری توانمند سازی 69
جدول 2-3 نظریه توانمندی 70
جدول3-1 جدول متغیرهای پژوهش 86
جدول 3-2 مدرک تحصیلی 88
جدول 3-3 مقادیر آلفای کرونباخ به تفکیک هر یک از مؤلفه­ها 91
جدول 4-1 توصیف نمونه مورد مطالعه بر حسب جنسیت 94
جدول 4-2 توصیف نمونه مورد مطالعه بر حسب تحصیلات 95
جدول 4-3 توصیف نمونه مورد مطالعه بر حسب سن 96
جدول 4-4 توصیف نمونه مورد مطالعه بر حسب سطح درآمد 97

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...