برای دیدن جزییات بیشتر و دانلود پایان نامه اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک مطلب دیگر :

 

دانلود پایان نامه روانشناسی با موضوع تعلیم و تربیت، تعاریف و مفاهیم مربوط به آن

 

عنوان صفحه
تشکر و قدردانی…………………………………………………………………………………………………………………… د
اهدا …………………………………………………………………………………………………………………………………… هـ
فهرست مطالب…………………………………………………………………………………………………………………….. و
فهرست پیوست‌ها………………………………………………………………………………………………………………… ح
فهرست جدول‌ها………………………………………………………………………………………………………………….. ح
چکیده………………………………………………………………………………………………………………………………….  
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………… 2
1-2 بیان مسئله………………………………………………………………………………………………………………….. 3
1-3 اهمیت و ضرورت انجام پژوهش………………………………………………………………………………….. 6
1-4 اهداف پژوهش…………………………………………………………………………………………………………… 7
1-4-1 هدف کلی …………………………………………………………………………………………………………….. 7
1-4-2 اهداف ویژه …………………………………………………………………………………………………………… 7
1-5 فرضیات پژوهش ……………………………………………………………………………………………………….. 8
1-6 تعاریف مفاهیم و اصطلاحات ……………………………………………………………………………………… 8
1-6-1 بخش اول: تعاریف نظری ……………………………………………………………………………………….. 8
1-6-2 بخش دوم: تعاریف عملیاتی ……………………………………………………………………………………. 10
                                                                               فصل دوم: ادبیات پژوهش
2-1 مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………….. 13
2-2 مبانی نظری ………………………………………………………………………………………………………………. 13
2-2-1 شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف …………………………………………………………………………………. 13
2-2-2 مزایای استفاده از شبیه سازی …………………………………………………………………………………… 13
2-2-3 انواع شبیه سازی و نقش آنها …………………………………………………………………………………… 14
2-2-4 ویژگی های روش ارائه در شیوه ی شبیه سازی …………………………………………………………. 15
2-2-5 موقعیت و محیط یادگیری ………………………………………………………………………………………. 16
2-2-6 تاریخچه توجه به محیط یادگیری …………………………………………………………………………….. 17
2-2-7 محیط آموزش زبان انگلیسی ……………………………………………………………………………………. 18
2-2-8 اهمیت آموزش زبان انگلیسی ………………………………………………………………………………….. 18
2-2-9 رویکردهای آموزش زبان انگلیسی …………………………………………………………………………… 19
2-2-10 تأثیر نگرش در یادگیری زبان ………………………………………………………………………………… 21
2-2-11 عوامل تأثیرگذار بر ضعف زبان انگلیسی دانش آموزان ………………………………………………. 21
2-2-12 تعامل و ارتباط در یادگیری زبان انگلیسی ……………………………………………………………….. 23
2-2-13 جمع بندی مبانی نظری ………………………………………………………………………………………… 24
2-3 مبانی تجربی پژوهش …………………………………………………………………………………………………. 25
2-3-1 مطالعات انجام شده در داخل ایران …………………………………………………………………………… 25
2-3-2 مطالعات انجام شده در خارج ایران ………………………………………………………………………….. 25
                                          فصل سوم: روش شناسی پژوهش    
3-1 مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………….. 28
3-2 نوع و روش پژوهش ………………………………………………………………………………………………….. 28
3-3 جامعه و نمونه آماری …………………………………………………………………………………………………. 28
3-4 ابزار سنجش و اندازه گیری متغیرها ……………………………………………………………………………… 29
3-4-1 گوش دادن ……………………………………………………………………………………………………………. 29
3-4-2 گفتن ……………………………………………………………………………………………………………………. 29
3-4-3 خواندن ………………………………………………………………………………………………………………… 29
3-4-4 نوشتن ………………………………………………………………………………………………………………….. 29
3-5 تعیین روایی و پایایی ابزار سنجش ……………………………………………………………………………….. 30
3-6 متغیرهای پژوهش ………………………………………………………………………………………………………. 31
3-7 روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‌ها ………………………………………………………………………….. 32

 

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته‌ها

   
4-1 مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………….. 34
4-2 توصیف داده ها …………………………………………………………………………………………………………. 34
4-3 تحلیل داده ها با توجه به فرضیه های پژوهش ……………………………………………………………….. 38
4-4 جمع بندی نتایج  ……………………………………………………………………………………………………….. 49

 

فصل پنجم: تفسیر یافته‌ها

   
5-1 مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………….. 51
5-2 خلاصه پژوهش …………………………………………………………………………………………………………. 51
5-3 بحث و تفسیر یافته‌ها …………………………………………………………………………………………………. 52
5-4 پیشنهادهای کاربردی ………………………………………………………………………………………………….. 56
5-5 پیشنهادهایی پژوهشی …………………………………………………………………………………………………. 57
5-6 محدودیت های پژوهش ……………………………………………………………………………………………… 57
5-6-1 محدودیت‌های در اختیار پژوهشگر ………………………………………………………………………….. 57
5-6-2 محدودیت‌های خارج از اختیار پژوهشگر ………………………………………………………………….. 57

  

منابع

 
منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………………………. 60
منابع انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………………….. 63

  

پیوست‌ها

   
ابزار اندازه گیری متغیرها ……………………………………………………………………………………………………. 67
خروجی تحلیل داده ها در spss …………………………………………………………………………………………. 74
فهرست جداول  
جدول شماره (1-3) : دیاگرام طرح پژوهش ………………………………………………………………………….. 28
جدول شماره (1-4) : میانگین و انحراف معیار نمرات پیش آزمون و پس آزمون ………………………… 35
جدول شماره (2-4) : آزمون ام باکس …………………………………………………………………………………… 36
جدول شماره (3-4) : نتایج آزمون لون برای بررسی فرض همگنی خطای واریانس ها ……………….. 37
جدول شماره (4-4) : آزمون تحلیل واریانس چند متغیره برای بررسی همگنی پیش آزمون ها ……… 37
جدول شماره (5-4) : خلاصه تحلیل بررسی فرض همگنی شیب های رگرسیونی ……………………… 39
جدول شماره (6-4) : نتایج آزمون لون برای بررسی فرض همگنی خطای واریانس ها ……………….. 40
جدول شماره (7-4) : ترتیب تأثیر روش ها بر نمرات پس آزمون مهارت گوش دادن …………………. 41
جدول شماره (8-4) : خلاصه تحلیل کوواریانس فرض اول …………………………………………………….. 41
جدول شماره (9-4) : ترتیب تأثیر روش ها بر نمرات پس آزمون مهارت بیان کردن …………………… 43
جدول شماره (10-4) : خلاصه تحلیل کوواریانس بررسی فرض دوم ……………………………………….. 43
جدول شماره (11-4) : ترتیب تأثیر روش ها بر نمرات پس آزمون مهارت خواندن …………………….. 45
جدول شماره (12-4) : خلاصه تحلیل کوواریانس بررسی فرض سوم ………………………………………. 45
جدول شماره (13-4) : ترتیب تأثیر روش ها بر نمرات پس آزمون مهارت نوشتن ……………………… 47
جدول شماره (14-4) : خلاصه تحلیل کوواریانس بررسی فرض چهارم ……………………………………. 47
جدول شماره (15-4) : خلاصه و جمع بندی نتایج ………………………………………………………………… 49
           
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...