فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                              صفحه

چکیده………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱

فصل اول: مقدمه و معرفی

۱-۱٫ مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۳

۱-۲٫ بیان مساله………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵

۱-۳٫ اهمیت و ضرورت تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷

۱-۴٫ اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹

۱-۴-۱٫ هدف کلی………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۹

۱-۴-۲٫ اهداف اختصاصی………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۹

۱-۵٫ سوالات تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰

۱-۶٫ قلمرو تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱

۱-۷٫ محدودیت تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱

۱-۸٫ تعریف واژه ها و اصطلاحات………………………………………………………………………………………………………………………۱۱

فصل دوم: مبانی نظری تحقیق

۲-۱٫ بازاریابی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۵

۲-۲٫ بازایابی ورزشی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۶

۲-۳٫ حمایت مالی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۷

۲-۴٫ مزایا و اشکالات حمایت مالی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۰

۲-۵٫ حمایت مالی در ورزش………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۱

۲-۶٫ فاکتورهای کمک کننده به رشد بالای هزینه­های صرف شده در حمایت ­های مالی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۳

۲-۷٫ اهداف حمایت مالی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۴

۲-۸٫ ارزیابی حمایت مالی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۸

۲-۹٫ حمایت مالی با تبلیغات متفاوت است………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۰

۲-۱۰٫ تمایز حمایت مالی از مراودات ترویجی دیگر………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۱

۲-۱۱٫ تفکیک حمایت مالی از تکنیک­های ترویجی و مراوداتی دیگر………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۲

۲-۱۲٫ فروش حضوری………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۴

۲-۱۳٫ پیشبرد فروش………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۴

۲-۱۴٫ تصویر و بازاریابی هیجانی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۵

۲-۱۵٫ رسانه های گروهی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۶

۲-۱۶٫ پوشش رسانه ای و در هم ریختگی حمایت مالی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۶

۲-۱۷٫ علامت های تجاری………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۷

۲-۱۸٫ مروری بر پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۰

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

۳-۱٫ روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۵

۳-۲٫ جامعه و نمونه آماری و روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۵

۳-۳٫ روش اجرای کار………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۶

۳-۴٫ ابزار پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۶

۳-۵٫ ساختار پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۶

۳-۶٫ روایی و پایایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۷

۳-۷٫ روش تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۷

۳-۸٫ تعاریف عملیاتی واژه های تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۷

فصل چهارم: یافته های تحقیق

۴-۱٫ یافته های توصیفی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۰

۴-۱-۱٫ توصیف وضعیت سنی گروه مورد مطالعه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۰

۴-۱-۲٫ توصیف جنسیت گروه مورد مطالعه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۱

۴-۱-۳٫ توصیف وضعیت تحصیلیات گروه مورد مطالعه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۲

۴-۱-۴٫ توصیف وضعیت سازمان نمونه آماری………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۳

۴-۱-۵٫ توصیف وضعیت تمایل به حمایت  در حوزه های مختلف ورزشی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۴

۴-۱-۶٫ توصیف وضعیت تمایل به حمایت  در بخش های مختلف ورزشی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۵

۴-۱-۷٫ توصیف وضعیت گستره فعالیت های سازمان مورد مطالعه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۶

۴-۱-۸٫ توصیف وضعیت سازمان های مورد مطالعه بر حسب تعداد کارکنان………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۷

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

۵-۱٫ خلاصه تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۸

۵-۲٫ بحث و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۱

۵-۳٫ پیشنهادات برخاسته از تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۴

۵-۴٫ پیشنهادات برای تحقیقات آینده………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۵

منابع

منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۷

منابع انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۰

 

پیوست ها………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۶

چکیده انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۹

 

 

فهرست جداول

عنوان                                                                                                                              صفحه

جدول ۴-۱٫ توصیف وضعیت سنی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۰

جدول۴-۲٫ توصیف تحصیلات نمونه آماری………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۲

جدول ۴-۳٫ توصیف وضعیت سازمانی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۳

جدول ۴-۴٫ توصیف وضعیت تمایل به حمایت………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۴

جدول ۴-۵٫ توصیف وضعیت حمایت در بخش های مختلف………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۵

جدول ۴-۶٫ توصیف وضعیت گستره فعالیت سازمان ها………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۶

جدول ۴-۷٫  توصیف وضعیت تعداد کارکنان………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۷

جدول ۴-۸٫ سوال اول تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۸

جدول ۴-۹٫ سوال دوم تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۰

جدول ۴-۱۰٫ سوال سوم تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۱

جدول ۴-۱۱٫ سوال چهارم تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۲

جدول ۴-۱۲٫ سوال پنجم تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۳

جدول ۴-۱۳٫ سوال ششم تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۴

جدول ۴-۱۴٫ سوال هفتم تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۵

جدول ۴-۱۵٫ سوال هشتم تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۶

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...