2-4-3 خود اجتماعی تصور یافته توسط برند……………………………………………………………………… 52
2-4-4 تبلیغات دهان به دهان…………………………………………………………………………………………… 53
2-5 جمع بندی فصل دوم……………………………………………………………………………………………………….. 56
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
1-3 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………. 58
3-2 روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………. 58
3-3 پرسش‌های تحقیق‌…………………………………………………………………………………………………………… 59
3-4 قلمرو تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………. 59
3-5 جامعه آماری، حجم نمونه و شیوه نمونه گیری…………………………………………………………………… 60
3-6 روش  و ابزار گردآوری اطلاعات………………………………………………………………………………………….. 61
3-6-1 روایی ابزار  گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………………………. 62
3-6-2 پایایی ابزار گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………………………. 62
3-7   روش تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………….. 64
3-8 جمع بندی فصل سوم……………………………………………………………………………………………………… 66
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
4-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………… 68
4-2 آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………………………………. 68

پایان نامه

 

4-2-1 بررسی توصیفی متغیرهای جمعیت شناختی تحقیق………………………………………………. 69
4-2-2 تحلیل توصیفی داده‌های مربوط به سوالات متغیرهای کلیدی…………………………………… 70
4-3  تحلیل استنباطی…………………………………………………………………………………………………………….. 80
4-3-1 آزمون T در بررسی روابط مدل معادلات ساختاری “برند گرجی” ……………………………. 82
4-3-2 ضرایب مسیر در بررسی روابط مدل معادلات ساختاری “برند گرجی”………………………. 83
4-3-3 آزمون T در بررسی روابط مدل معادلات ساختاری “برند شیرین عسل” ………………….. 84
4-3-4 ضرایب مسیر در بررسی روابط مدل معادلات ساختاری “برند شیرین عسل”…………….. 85
4-3-5 آزمون T در بررسی روابط مدل معادلات ساختاری “برند مینو” ……………………………….. 86
4-3-6 ضرایب مسیر در بررسی روابط مدل معادلات ساختاری “برند مینو”………………………….. 87
4-3-7  آماره های برازش مدل  معادلات ساختاری مبتنی بر مدل تحلیل عاملی تاییدی در
هر سه برند مورد مطالعه…………………………………………………………………………………………………….. 88
4-3-8 تحلیل  استنباطی  فرضیات  پژوهش  بر  اساس  معادلات  ساختاری  انجام شده
برای” برند گرجی”…………………………………………………………………………………………………………… 90
4-3-8-1 آزمون فرضیه اول……………………………………………………………………………………………….. 90
4-3-8-2  آزمون فرضیه فرعی اول از فرضیه اول…………………………………………………………………. 90
4-3-8-3 آزمون فرضیه فرعی دوم از فرضیه اول………………………………………………………………….. 90
4-3-8-4 آزمون فرضیه دوم………………………………………………………………………………………………. 91
4-3-8-5آزمون فرضیه سوم………………………………………………………………………………………………. 91
4-3-8-6آزمون فرضیه فرعی اول از فرضیه سوم………………………………………………………………….. 92
4-3-8-7 آزمون فرضیه فرعی دوم از فرضیه سوم………………………………………………………………… 92
4-3-8-8 آزمون فرضیه چهارم…………………………………………………………………………………………… 93
4-3-9 تحلیل استنباطی فرضیات پژوهش بر اساس معادلات ساختاری انجام شده برای” برند
شیرین عسل”……………………………………………………………………………………………………………………. 93
4-3-9-1 آزمون فرضیه اول……………………………………………………………………………………………….. 93
4-3-9-2  آزمون فرضیه فرعی اول از فرضیه اول ………………………………………………………………… 94
4-3-9-3 آزمون فرضیه فرعی دوم از فرضیه اول………………………………………………………………….. 94
4-3-9-4 آزمون فرضیه دوم………………………………………………………………………………………………. 95
4-3-9-5 آزمون فرضیه سوم……………………………………………………………………………………………… 95
4-3-9-6 آزمون فرضیه فرعی اول از فرضیه سوم…………………………………………………………………. 96
4-3-9-7 آزمون فرضیه فرعی دوم از فرضیه سوم………………………………………………………………… 96
4-3-9-8 آزمون فرضیه چهارم…………………………………………………………………………………………… 97
4-3-10 تحلیل استنباطی فرضیات پژوهش  بر  اساس  معادلات  ساختاری  انجام شده
برای” برند مینو”……………………………………………………………………………………………………………… 97
4-3-10-1 آزمون فرضیه اول…………………………………………………………………………………………….. 97
4-3-10-2  آزمون فرضیه فرعی اول از فرضیه اول ……………………………………………………………… 98
4-3-10-3 آزمون فرضیه فرعی دوم از فرضیه اول……………………………………………………………….. 98
4-3-10-4 آزمون فرضیه دوم…………………………………………………………………………………………….. 98
4-3-10-5 آزمون فرضیه سوم…………………………………………………………………………………………… 99

یک مطلب دیگر :

 

4-3-10-6 آزمون فرضیه فرعی اول از فرضیه سوم………………………………………………………………. 99
4-3-10-7 آزمون فرضیه فرعی دوم از فرضیه سوم……………………………………………………………… 100
4-3-10-8 آزمون فرضیه چهارم………………………………………………………………………………………… 100
4-4 خلاصه نتایج……………………………………………………………………………………………………………………. 101
4-5 جمع بندی فصل چهارم…………………………………………………………………………………………………… 102

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………… 105
5-2 نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها………………………………………………………………………………………… 105
5-2-1 نتایج آزمون فرضیات تحقیق در مورد “برند گرجی” ……………………………………………….. 105
5-2-2 نتایج آزمون فرضیات در مورد” برند شیرین عسل”………………………………………………….. 106
5-2-3 نتایج آزمون فرضیات تحقیق در مورد برند “مینو” …………………………………………………… 108
5-3 نتایج و تحلیل سایر یافته های تحقیق………………………………………………………………………………. 109
5-3-1 در مورد برند” گرجی” ………………………………………………………………………………………….. 110
5-3-2 در مورد برند” شیرین عسل” ………………………………………………………………………………… 110
5-3-3 در مورد برند “مینو” ……………………………………………………………………………………………… 110
5-4 بحث و نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………. 112
5-5 کاربردهای مدیریتی و ارائه پیشنهادات………………………………………………………………………………. 114
5-6 پیشنهادات برای تحقیقات آتی…………………………………………………………………………………………. 116
5-7 محدودیتهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………..116
منابع………………………………………………………………………………………………………………………………………. 118
ضمائم…………………………………………………………………………………………………………………………………….. 126
چکیده انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………………. 151

فهرست نمودارها
              عنوان                                                                                                          صفحه
شکل 2-3 مدل مفهومی تحقیق…………………………………………………………………………………………. 55
شكل 4-1 نمودار ستونی جنسیت دانش آموزان شرکت کننده در این تحقیق……………………….. 70
شكل 4-2 نمودار ستونی نوع مقطع تحصیلی دانش آموزان شرکت کننده در این تحقیق……….. 71
شكل 4-3نمودار ستونی مقطع تحصیلی دانش آموزان شرکت کننده در این تحقیق………………. 71
شكل 4-4 نمودار رشته تحصیلی دانش آموزان شرکت کننده در این تحقیق…………………………. 72
شكل 4-5 نمودار ستونی تمایل به خرید بیسکوییتهای ایرانی در مقابل بیسکوییتهای
خارجی……………………………………………………………………………………………………………………………. 73
شكل 4-6 نمودار ستونی اهمیت خرید بیسکوییتهای جدید………………………………………………… 73
شكل 4-7نمودار ستونی علاقه به بیسکوییتهای قدیمی در برابر بیسکوییتهای جدید…………….. 74
شکل 4-8 خروجی نرم افزار لیزرل  در  مورد  آزمون  T  در  بررسی  روابط  مدل  معادلات
ساختاری تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….. 83
شکل 4-9ضرایب مسیر در مدل معادلات ساختاری تحقیق در “برند گرجی “………………………. 84
شکل 4-10 خروجی نرم افزار لیزرل  در  مورد آزمون  T در بررسی  روابط  مدل  معادلات
ساختاری تحقیق در “برند شیرین عسل”…………………………………………………………………………… 85
شکل 4-11ضرایب مسیر در مدل معادلات ساختاری تحقیق در “برند شیرین عسل “………….. 86
شکل 4-12 خروجی نرم افزار لیزرل  در  مورد  آزمون  T  در  بررسی  روابط  مدل  معادلات
ساختاری تحقیق در “برند مینو”………………………………………………………………………………………… 87
شکل 4-13ضرایب مسیر در مدل معادلات ساختاری تحقیق در “برند مینو “……………………….. 88
    فهرست جدول ها
              عنوان                                                                                                               صفحه
جدول 2-1 چارچوب نظری تحقیق …………………………………………………………………………………… 54
جدول 3-1 متغیرها،عوامل وارزش عوامل در پرسشنامه………………………………………………………… 62
جدول 3-2 میزان آلفای کرونباخ کل پرسشنامه………………………………………………………………….. 63
جدول 3-3 میزان آلفای کرونباخ برای متغیرهای تحقیق……………………………………………………… 64
جدول 4-1 بررسی توصیفی جنسیت دانش آموزان شرکت کننده در این تحقیق…………………… 70
جدول 4- 2بررسی توصیفی نوع مقطع تحصیلی دانش آموزان شرکت کننده در این تحقیق….. 70

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...