4-3-2. ادراک مشتری از هزینه تبلیغات بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنی‏داری دارد. 65
4-3-3. ادراک مشتری از هزینه تبلیغات بر شناخت برند تاثیر معنی‏داری دارد. 67
4-3-4. ادراک مشتری از هزینه تبلیغات بر تداعی برند تاثیر معنی‏داری دارد. 69
4-3-5. نگرش افراد نسبت به تبلیغات بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنی‏داری دارد. 71
4-3-6. نگرش افراد نسبت به تبلیغات بر شناخت برند تاثیر معنی‏داری دارد. 72
4-3-7. نگرش افراد نسبت به تبلیغات بر تداعی برند تاثیر معنی‏داری دارد. 74
4-3-8. ادراک مشتری از ترفیعات پولی بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنی‏داری دارد. 76
4-3-9. ادراک مشتری از ترفیعات پولی بر تداعی برند تاثیر معنی‏داری دارد. 78
4-3-10. ادراک مشتری از ترفیعات غیرپولی بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنی‏داری دارد. 80
4-3-11. ادراک مشتری از ترفیعات غیرپولی بر تداعی برند تاثیر معنی‏داری دارد. 81
4-3-12. شناخت برند بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنی‏داری دارد. 83
4-3-13. شناخت برند بر تداعی برند تاثیر معنی‏داری دارد. 85
4-3-14. کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتریان تاثیر معنی‏داری دارد. 87
4-3-15. تداعی برند بر وفاداری مشتریان تاثیر معنی‏داری دارد. 89
فصل5 : نتیجه گیری
5-1. مقدمه. 92
5-2. بحث در یافته‏ها 93
5-3. پیشنهادهای تحقیق.. 97
5-3-1. پیشنهادهای کاربردی.. 97
5-3-2. پیشنهادهای پژوهشی.. 98
5-4. محدودیت‏های تحقیق.. 99
منابع. 99
پیوست… 100

 

فهرست جداول
عنوان                                                                                                 صفحه
جدول2-1. دیدگاه‏های مختلف در تعاریف برند. 23
جدول4-1. جامعه آزمودنی این پژوهش بر حسب نوع فروشگاه 61
جدول4-2. جامعه آزمودنی این پژوهش بر حسب جنسیت… 62
جدول4-3. آزمون کلموگرف – اسمیرنوف نرمال بودن داده ها 65
جدول4-4. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 66
جدول4-5. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 66
جدول4-6. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 67
جدول4-7. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 67
جدول4-8. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 68
جدول4-9. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 68
جدول4-10. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 69
جدول4-11. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 70
جدول4-12. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 70
جدول4-13. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 71
جدول4-14. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 71
جدول4-15. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 72
جدول4-16. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 73
جدول4-17. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 73

یک مطلب دیگر :

 
 

جدول4-18. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 74
جدول4-19. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 74
جدول4-20. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 75
جدول4-21. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 76
جدول4-22. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 76
جدول4-23. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 77
جدول4-24. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 77
جدول4-25. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 78
جدول4-26. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 79
جدول4-27. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 79
جدول4-28. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 80
جدول4-29. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 80
جدول4-30. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 81
جدول4-31. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 82
جدول4-32. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 82
جدول4-33. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 83
جدول4-34. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 83
جدول4-35. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 84
جدول4-36. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 85
جدول4-37. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 85
جدول4-38. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 86
جدول4-39. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 86
جدول4-40. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 87
جدول4-41. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 88
جدول4-42. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 88
جدول4-43. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 89
جدول4-44. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 90
جدول4-45. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 90

  • : کلیات پژوهش

 

  • مقدمه

امروزه سازمان‏ها با رقابتی شدن بازارها و تغییرات پیوسته محیط، به این واقعیت پی برده‏اند كه دیگر مانند گذشته با یك نظام اقتصادی رو به گسترش و بازارهای در حال رشد روبرو نیستند. لذا هر مشتری ارزش ویژه خود را دارد و برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار باید مبارزه كرد. گرچه بازاریابان تا دیروز تنها در اندیشه یافتن مشتریان جدید بودند ولی در دیدگاه امروز، بازاریابی یعنی كشف یك نیاز، تلاش در جهت برآورده كردن آن و استمرار در تلاش. امروزه متعهد كردن مشتری جایگاه ویژه‏ای پیدا كرده و رشد دادن مشتری یعنی توجه به رضایت‏مندی، ارتباط موثر با وی و سنجش كیفیت از دیدگاه وی كه باعث می‏شود مشتریان یك سازمان در داخل همكار و در خارج از سازمان حامی و طرفدار سازمان باشند. لذا فقط مشتریانی كه احساس تعلق خاطر و تعلق قلبی پیدا كرده و سودآوری و عمر طولانی دارند برای سازمان‏ها سرمایه به شمار می‏روند (تقی زاده، 1390).
در بازاریابی مصرف كننده، برندها غالباً نقطه آغاز تمایز بین پیشنهادهای رقابتی بوده‏اند، به طوری كه در موفقیت سازمان‏ها می‏توانند حیاتی باشند. لذا بسیار مهم است كه مدیریت برندها به صورت استراتژیك انجام گردد (فراهانی، 1392).

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...