روانشناسی گرایش تربیتی بررسی میزان مهارت مدیریت زمان در نوجوانان و جوانان ... |
نوجوانی و رشد آن در مکتب اسلام 40
نوجوانی و رشد آن در نظریههای معاصر 42
نظریههای رشد نوجوانی 44
ویژگیهای نوجوانی 60
جوانی 63
جوانی و رشد آن در اسلام 63
جوانی و رشد آن در نظریههای معاصر 64
شرایط زیستی ـ غریزی جوانی 66
شرایط ذهنی جوانی 67
شرایط روانی جوانی 68
شرایط عاطفی و اخلاقی جوانی 69
ویژگیهای رشد جوانی 72
رشد اجتماعی و اخلاقی 75
ویژگیهای تفکر دوره جوانی 76
مفهوم روانشناختی مدیریت زمان 80
اصول مدیریت زمان 84
دیدگاههای مدیریت زمان 85
تکنیکهای مدیریت زمان 86
قوانین مرتبط با مدیریت زمان 91
نسلهای مدیریت زمان 93
عوامل اصلی در عدم استفاده بهینه از زمان 95
عوامل اتلاف وقت 99
مبانی نظری رسانه 105
پیشینه تحقیق 114
تحقیقات انجام شده در داخل کشور پیرامون مدیریت زمان 115
تحقیقات انجام شده در سایر کشورها پیرامون مدیریت زمان 122
جمع بندی ادبیات و پیشینه تحقیق 130
فصل سوم: روش تحقیق 137
مقدمه 138
روش تحقیق 139
جامعه آماری 140
نمونه و روش نمونهگیری 140
حجم نمونه 142
ابزار اندازهگیری 142
نمرهگذاری پرسشنامه مدیریت زمان 143
روایی 143
پایایی 144
روش تجزیه و تحلیل دادهها 144
روش اجرا 145
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها 147
مقدمه 148
ویژگی پاسخگویان نوجوانان و جوانان 150
جنسیت 150
سن 151
میزان تحصیلات 152
طبقه اقتصادی ـ اجتماعی 153
وضعیت تماشای تلویزیون 154
وضعیت زمان تماشای تلویزیون در شبانهروز 155
وضعیت زمان تماشای تلویزیون در طول هفته 156
بررسی چگونگی نقش صداوسیما در ترویج فرهنگ استفاده بهینه از زمان 158
بررسی عملکرد صداوسیما در آموزش مدیریت زمان 159
بررسی مهمترین عامل اتلاف وقت در بین نوجوانان و جوانان 160
بررسی شاخص هدفگذاری در مدیریت زمان 161
بررسی شاخص اولویتبندی در مدیریت زمان 162
بررسی شاخص برنامهریزی در مدیریت زمان 163
بررسی نمره شاخصهای مدیریت زمان 164
بررسی رابطه بین میزان تماشای تلویزیون و مدیریت زمان 165
بررسی تفاوت میانگین نمره شاخصهای مدیریت زمان در نوجوانان و جوانان 166
بررسی تفاوت میانگین نمره شاخصهای مدیریت زمان به تفکیک جنس 169
بررسی تفاوت میانگین نمره شاخصهای مدیریت زمان برحسب تحصیلات 171
بررسی تفاوت میانگین نمره شاخصهای مدیریت زمان برحسب طبقه اقتصادی ـ اجتماعی 174
یک مطلب دیگر :
فصل پنجم: بحث و بررسی نتایج 176
مقدمه 177
خلاصه نتایج 178
بحث و نتیجهگیری 187
پیشنهادهای کاربردی صداوسیما 190
محدودیتهای تحقیق 192
پیشنهادات 194
منابع ومآخذ 195
منابع فارسی 195
منابع انگلیسی 203
پیوست 204
فهرست جداول
جدول شماره 4-1 توزیع پاسخگویان برحسب جنس 150
جدول شماره 4-2 توزیع پاسخگویان برحسب سن 151
جدول شماره 4-3 توزیع پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات 152
جدول شماره 4-4 توزیع پاسخگویان برحسب طبقه اقتصادی ـ اجتماعی 153
جدول شماره 4-5 توزیع پاسخگویان برحسب تماشای تلویزیون به صورت منظم 154
جدول شماره 4-6 توزیع پاسخگویان برحسب زمان تماشای تلویزیون در شبانهروز 155
جدول شماره 4-7توزیع پاسخگویان برحسب میزان تماشای برنامههای تلویزیون در طول هفته 156
جدول شماره 4-8 توزیع پاسخگویان در مورد روشهای ترویج فرهنگ استفاده بهینه از زمان 158
جدول شماره 4-9 توزیع پاسخگویان درخصوص عملکرد صداوسیما در آموزش نحوه مدیریت زمان 159
جدول شماره 4-10 توزیع پاسخگویان درباره مهمترین عامل اتلاف وقت 160
جدول شماره 4-11 توزیع پاسخگویان برحسب شاخص هدفگذاری 161
جدول شماره 4-12 توزیع پاسخگویان برحسب شاخص اولویتبندی 162
جدول شماره 4-13 توزیع پاسخگویان برحسب شاخص برنامهریزی 163
جدول شماره 4-14 شاخصهای مدیریت زمان به تفکیک تعداد سؤالات، دامنه نمرات و میانگین شاخصها 164
جدول شماره 4-15 میانگین شاخص ها در پاسخگویان 164
جدول شماره 4-16 رابطه همبستگی بین میزان تماشای تلویزیون و مدیریت زمان 165
جدول شماره 4-17 میانگین نمره شاخصهای مدیریت زمان برحسب سن پاسخگویان 166
جدول شماره 4-18 نتیجه آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین نمره خرده مقیاسهای 168
مدیریت زمان برحسب سن پاسخگویان
جدول شماره 4-19 میانگین نمره پاسخگویان در خرده مقیاسهای مدیریت زمان به تفکیک جنسیت 170
جدول شماره 4-20 میانگین نمره پاسخگویان در خرده مقیاسهای مدیریت زمان به تفکیک تحصیلات 171
جدول شماره 4-21 نتیجه آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین نمره خرده مقیاسهای مدیریت 173
زمان برحسب تحصیلات پاسخگویان
جدول شماره 4-22 میانگین خرده مقیاسهای مدیریت زمان با پایگاه اقتصادی ـ اجتماعی پاسخگویان 174
جدول شماره 4-23نتیجه آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین نمره خرده مقیاسهای مدیریت 175
زمان برحسب طبقه اقتصادی ـ اجتماعی پاسخگویان
نمودار 4-1 توزیع پاسخگویان برحسب جنسیت 150
نمودار 4-2 توزیع پاسخگویان برحسب سن 151
نمودار 4-3 توزیع پاسخگویان برحسب تحصیلات 152
نمودار 4-4 توزیع پاسخگویان برحسب طبقه اقتصادی ـ اجتماعی 153
نمودار 4-5 توزیع پاسخگویان برحسب تماشای تلویزیون به صورت منظم 154
نمودار 4-6 توزیع پاسخگویان در خصوص زمان تماشای تلویزیون 155
نمودار 4-7 توزیع پاسخگویان در خصوص میزان تماشای برنامههای تلویزیون در طول هفته 157
نمودار 4-8 توزیع پاسخگویان در خصوص عملکرد صداوسیما در آموزش نحوه مدیریت زمان 159
نمودار 4-9 توزیع پاسخگویان برحسب شاخص هدفگذاری 161
نمودار 4-10 توزیع پاسخگویان برحسب شاخص اولویتبندی 162
نمودار 4-11 توزیع پاسخگویان برحسب شاخص برنامهریزی 163
نمودار 4-12 میانگین نمره پاسخگویان در خرده مقیاسهای مدیریت زمان بر حسب سن 166
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1399-08-09] [ 08:40:00 ب.ظ ]
|