علوم اجتماعی بررسی اهمیت اسطوره سازی دینی برای کودکان در رسانه ... |
الف. رشد هوشی کودک 12
ب. رشد اجتماعی کودک 14
ج. رشد اخلاقی کودک 14
2-1-2 معنا شناسی و ارتباط در محصولات فرهنگی کودکان 15
3-1-2 تاریخچه اسطوره 19
الف. تعریف اسطوره 19
ب. اسطوره شناختی 22
2-2 چهارچوب نظری تحقیق 26
1-2-2 نشانه شناسی در نزد برخی نشانه شناسان و بارت 26
2-2-2 اسطوره ی بارت 27
3-2 پیشینه تحقیق 36
– پایان نامه ها 36
– مقاله ها 37
– پژوهش 38
– کتاب ها 38
4-2 سوال های تحقیق 38
1-4-2 سوال اصلی 38
2-4-2 سوال های فرعی 38
فصل سوم: 3.روش تحقیق
1-3 مقدمه 39
2-3 پژوهش کیفی 40
3-3 تاریخی مختصر از تحقیق کیفی 40
4-3 ویژگی های اساسی تحقیق کیفی 41
1-4-3 انتخاب صحیح نظریه ها و روش های مناسب 42
2-4-3 به رسمیت شناختن و تحلیل دیدگاه های مختلف 42
3-4-3 تاثیر محققان بر تحقیق شان به منزله ی بخشی از فرایند تولید دانش 42
4-4-3 تنوع رویکردها و روش ها 42
5-3 ضرورت آیین نامه های اخلاقی در تحقیق کیفی 42
6-3 مصاحبه 43
7-3 رویکرد مصاحبه در گردآوری داده ها 44
8 -3 شرایط برگزاری یک مصاحبه مطلوب 46
9-3 انواع مصاحبه بر اساس ترتیب پرسش ها 46
1-9-3 مصاحبه ساخت یافته 47
2-9-3 مصاحبه غیر ساخت یافته 47
الف. مصاحبه متمرکز 48
ب. مصاحبه بالینی 50
ج. مصاحبه هدایت نشده 50
د. مصاحبه روایی 50
ه. مصاحبه فرافکنی 51
و. مصاحبه عمیق 52
3-9-3 مصاحبه نیمه ساخت یافته 53
الف. مصاحبه متمرکز 53
ب. مصاحبه نیمه استاندارد 54
ج. مصاحبه مساله محور 54
د. مصاحبه با متخصصان 54
ه. مصاحبه قوم نگارانه 54
10-3 مصاحبه عمیق روشی برتر در مطالعات ارتباطی 54
1-10-3 هدف های مصاحبه ی کیفی 55
2-10-3 مزایای مصاحبه ی عمیق 56
3-10-3 محدویت های مصاحبه عمیق 56
4-10-3 اجرای مصاحبه عمیق 56
5-10-3 روش ثبت داده ها 57
6-10-3 مراحل مصاحبه ی عمیق 57
12-3 انواع مصاحبه از نگاه لیندلف 60
13-3 راه کارهایی برای گرفتن اطلاعات 61
14-3 مقابله با پارازیت در جریان ارتباط دو سویه مصاحبه 61
1-14-3 پارازیت های مربوط به مصاحبه شونده 62
2-14-3 پارازیت های مربوط به مصاحبه کننده 63
15-3 دستورالعمل هایی برای برگزاری مصاحبه 64
16-3 نکات مهم در طرح پرسش ها 64
یک مطلب دیگر :
17-3 محاسن روش مصاحبه 65
18-3 معایب روش مصاحبه 65
19-3 مصاحبه از نظر دفعات اجرا 66
الف. مصاحبه یکباره 66
ب.مصاحبه چند باره 66
20-3 تحلیل اطلاعات به دست آمده 67
21-3 جامعه ی تحقیق 67
22-3 حجم نمونه تحقیق 67
23-3 تعریف عملیاتی متغیرها 68
فصل چهارم: مرور یافته های تحقیق
1-4 مقدمه 70
1-1-4 گزاره 74
2-4 داده ها و اطلاعات استخراج شده 76
3-4 اهداف تحقیق 138
1-3-4 سوال اصلی 138
2-3-4 سوال های فرعی 139
فصل پنجم: 5.جمه بندی و نتیجه گیری تحقیق
1-5 مقدمه 144
2-5 محدویت های تحقیق 146
3-5 جمع بندی و نتیجه گیری 147
4-5 پیشنهادها 155
پیوست ها
« رزومه ای کوتاه از هنرمندان مصاحبه شونده » 157
« سه نمونه از مصاحبه های گرفته شده از هنرمندان » 167
« گزاره های استخراج شده از پاسخ های مصاحبه شوندگان » 220
منابع 252
ب. فهرست جدول داده ها
الف. جدول کدگزاری مصاحبه شوندگان 72
ب. جدول کد گذاری پرسش ها 73
جدول 1-1-1 / تعریف اسطوره- نیازها و آرزوهای بشری 76
جدول 2-1-2/ تعریف اسطوره- فرهنگ 77
جدول 3-1-3 / تعریف اسطوره- داستان و قهرمان داستانی 78
جدول 4-1-4 / تعریف اسطوره- ارتباط گر انسان با جهان هستی 79
جدول 5-1-5 / تعریف اسطوره- تاریخ 80
جدول 6-1-6 / تعریف اسطوره- دیگر موارد 81
جدول1-2-7 / جایگاه و محل اسطوره- فرهنگ و دین 84
جدول 2-2-8 / جایگاه و محل اسطوره- ادبیات و کتاب ها 85
جدول 3-2-9 / جایگاه و محل اسطوره- تاریخ و تمدن 86
جدول 4-2-10 / جایگاه و محل اسطوره- دیگر موارد 87
جدول1-3-11 / هویت سازی اسطوره- تاثیر اسطوره بر هویت انسان 89
جدول 1-4-12 / پردازش و خلق اسطوره-پردازش یا خلق اسطوره 91
جدول1-5-13 / افرادی که می توانند به ساخت اسطوره بپردازند- هنرمند 93
جدول2-5-14 / افرادی که می توانند به ساخت اسطوره بپردازند – دیگر موارد 94
جدول1-6-15 / ویژگی های اسطوره برای کودک 12-7 سال- شخصیت اسطوره 96
جدول 2-6-16 / ویژگی های اسطوره برای کودک 12-7 سال- نگاه به کودک 98
جدول 3-6-17 / ویژگی های اسطوره برای کودک 12-7 سال- شکل داستان 100
جدول 4-6-18 / ویژگی های اسطوره برای کودک 12-7 سال- توجه به ساختار ظاهری و روبنایی 101
جدول 5-6-19 / ویژگی های اسطوره برای کودک 12-7 سال- دیگر موارد 102
جدول 6-6-20 / ویژگی های اسطوره برای کودک 12-7 سال- سفید و سیاه یا خاکستری بودن شخصیت 103
جدول 1-7-21 / علت جای خالی اسطوره های بومی در دنیای کودک ایرانی- مدیریت 106
جدول 2-7-22 / علت جای خالی اسطوره های بومی در دنیای کودک ایرانی- هنرمند 109
جدول 3-7-23 / علت جای خالی اسطوره های بومی در دنیای کودک ایرانی- مدیریت و هنرمند 111
جدول 4-7-24 / علت جای خالی اسطوره های بومی در دنیای کودک ایرانی- رسانه 113
جدول 5-7-25 / علت جای خالی اسطوره های بومی در دنیای کودک ایرانی- دیگر موارد 114
جدول 1-8-26 / تحقیق و پژوهش در تولید محصولات فرهنگی- تحقیق و پژوهش در انجام کار 116
جدول 1-9-27 / رصد کردن بازخوردها-گرفتن بازخورد کارها 118
جدول 1-10-28 / وجود برنامه های فرهنگی غیر بومی در بازار فرهنگی بومی- موافق بودن یا نبودن 120
جدول 1-11-29 / تکنیک های استفاده شده در برنامه های غیر بومی با پذیرش جهانی- داشتن نگاه بین المللی در تولید 121
جدول 2-11-30 / تکنیک های استفاده شده در برنامه های غیر بومی با پذیرش جهانی- نگاه به کودک در تولید 122
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1399-08-02] [ 12:27:00 ق.ظ ]
|