مدیریت بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری |
2-10- مدیریت دانش مشتری در راستای حفظ و وفاداری مشتری…………………………………….. 45
2-11- مدیریت ارتباط و تمركز بر مشتریان كلیدی………………………………………………………… 46
2-12- پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………………. 49
فصل سوم: روش تحقیق (متدولوژی)
3-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………. 54
3-2- روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………….. 55
3-3- جامعه آماری………………………………………………………………………………………………… 55
یک مطلب دیگر :
3-4- حجم نمونه و روش اندازهگیری………………………………………………………………………… 55
3-5- روش گردآوری اطلاعات………………………………………………………………………………… 55
3-6- ابزار جمعآوری اطلاعات ……………………………………………………………………………….. 55
3-7-روائی و پایائی ابزار سنجش………………………………………………………………………………. 56
3-8- روش تجزیه و تحلیل دادهها …………………………………………………………………………… 57
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادههای تحقیق
4-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………… 72
4-2- بخش توصیفی پرسشنامه ………………………………………………………………………………… 73
4-3- توصـیف آماری شاخصهای مركزی و پراكندگی متغیرهای تحقیق………………………………. 75
4-4- آزمون كولموگوروف ـ اسمیرنوف برای تعیین نرمال بودن توزیع متغیرهای تحقیق………….. 78
4-5- تجـزیه و تحلیل استنباطی دادههای آماری (آزمون فرضیههای تحقیق)…………………………. 79
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات
5-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………. 84
5-2-نتیجهگیری…………………………………………………………………………………………………….. 85
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1399-08-09] [ 04:28:00 ب.ظ ]
|