در این تحقیق برای بالا بردن دقت و سرعت در استفاده از اطلاعات از الگوریتم پیشرفته تر نسبت به کارهای قبلی استفاده شده است. الگوریتم ترکیبی که به جنبه معنایی تشابه نیز توجه داشته باشد. همچنین نتایج نهایی برای بررسی راحت تر و دقیق تر با استفاده از یک روش بهینه خوشه بندی طبقه بندی میشوند، تا دسترسی کاربر به اطلاعات نهایی راحتر و سریعتر باشد. به بیانی ساده تر اطلاعات نهایی خوانا وجامع باشند.

7.1. ساختار پایان نامه

برای دیدن جزییات بیشتر و دانلود پایان نامه اینجا کلیک کنیدبرای دیدن جزییات بیشتر و دانلود پایان نامه اینجا کلیک کنید

 

این تحقیق شامل 5 فصل است که ترتیب فصول و موضوعات مطرح ­شده به­صورت کلی در زیر بیان شده­است:

1.7.1. فصل اول: کلیات(همین فصل)

در این فصل یک مقدمه از حوزه این تحقیق ارائه ­شده و در آن مشخص­شده که هدف از این تحقیق چیست و خواهان پاسخ­گویی به چه سوالی هستیم. در ادامه همین فصل یک توضیح مختصر از تحقیقات انجام­شده در مورد موضوع این تحقیق ارائه ­شده است. در نهایت نیز یک دید کلی از فصل­های مختلف این تحقیق ذکر شده­است.

2.7.1 .فصل دوم: ادبیات تحقیق

در این فصل به بیان مفاهیم و مقدماتی که این پایان­نامه بر اساس آن مطرح­ شده­­است، پرداخته ­می­شود. مخازن خطای ­نرم­افزار و انواع آن­ها، چرخه ­عمر یک خطا، همچنین انواع مستندات مرتبط با یک خطا بررسی­می­شود. پس­از آن استراتژی­های اندازه­گیری تشابه ­معنایی بین متون و تفاوت آن­ها مورد مطالعه قرار می­گیرد.

یک مطلب دیگر :

 
 

3.7.1. فصل سوم : استفاده از تکنیک­های داده ­کاوی برای کشف و رفع خطاهای نرم ­افزار بر پایه ضریب تشابه­ معنایی متن و خوشه­ بندی

ضریب ­تشابه رشته ای یا خطی بر پایه LCS ، روش SOC-PMI به­عنوان یک روش معنایی و تشابه جملات بر اساس عبارات مشترک معرفی­می شوند. و در نهایت روش اندازه­گیری شباهت ترکیبی با ادغام و بهینه­سازی این روش­ها معرفی می­شود. روش­های خوشه­بندی و محاسبه میانگین داده­ها مورد نیاز این تحقیق هم بیان می­شوند. روش پیشنهادی با استفاده­از استراتژی­ها و روش­های انتخاب­شده که با محیط ­داده­ای مخازن سازگار هستند، برای یافتن خطای مشابه­تر با خطای ­جدید تشریح ­می­شود و توضیح­می­دهیم که چگونه با یک خوشه­بندی و محاسبه می­توانیم میزان پیچیدگی و تخمینی برای زمان رفع­خطا ارائه­کرد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...