” مطالعه تأثیر تکنولوژی مدارس هوشمند بر توانمندسازی دانش آموزان شهر ... |
2-2-2- مفهوم مدارس هوشمند. 15
2-2-3- تعریف جامع مدرسه هوشمند. 14
2-2-4- چارچوب مفهومی مدارس هوشمند. 15
2-2-5- مهمترین دلایل تأسیس مدارس هوشمند. 16
2-2-6- مراحل هوشمند سازی مدارس… 18
2-2-6-1- برنامه ریزی و هدف گذاری.. 21
2-2-6-2- تجهیز و آماده سازی مدرسه. 18
2-2-6-3- آموزش و تجهیز نیروی انسانی.. 18
2-2-6-4- آماده سازی محتوا 19
2-2-6-5- برگزاری كلاسهای آموزشی مبتنی بر محتوای چندرسانه ای.. 19
2-2-6-6- ارزیابی و سنجش… 19
2-2-7- مهم ترین مشکل مدیران در هوشمند سازی مدارس… 19
2-2-8- ضرورت ایجاد مدرسه هوشمند. 19
2-2-9- ضرورت تحوّل نظام آموزشی با استفاده از فناوری اطلاعات… 21
2-2-10- مدارس هوشمند راهی برای تحوّل آموزشی.. 22
2-2-11- اهداف مدارس هوشمند. 24
برای دیدن جزییات بیشتر و دانلود پایان نامه اینجا کلیک کنید
2-2-12- بررسی چالش های توسعه ی مدارس هوشمند در کشور. 25
2-2-12-1- نبود قوانین و مقررات مورد نیاز در وزارتخانه. 26
2-2-12-2- فراهم نبودن زیر ساخت های مورد نیاز. 26
2-2-13- عناصر اصلی مدارس هوشمند. 26
2-2-14- آمادگی الکترونیکی.. 27
2-2-15- پیشینه هوشمند سازی مدارس… 30
2-2-15-1- پیشینه هوشمند سازی مدارس در جهان. 30
2-2-15-2- پیشینه ی هوشمند سازی مدارس در ایران. 31
2-2-16- شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزشی.. 363
2-3- مبانی نظری توانمند سازی.. 35
2-3-1- تعاریف و مفاهیم توانمند سازی.. 35
2-3-2- اهداف توانمند سازی.. 37
2-3-3- رویکرد های توانمند سازی.. 38
2-3-4- مدل های توانمند سازی.. 44
2-3-5- ابعاد و ویژگی های افراد توانمندی.. 50
2-3-5-1- احساس شایستگی (خود اثر بخشی). 50
2-3-5-2- احساس خود سامانی.. 51
2-3-5-3- پذیرفتن شخصی نتیجه. 52
2-3-5-4- معنی دار بودن. 53
2-3-5-5- اعتماد. 54
یک مطلب دیگر :
2-3-6- عوامل مؤثر بر احساس توانمندی افراد. 55
2-4- پیشینه تجربی تحقیق.. 57
2-4-1- پیشینه داخلی تحقیق.. 57
2-4-2- پیشینه خارجی تحقیق.. 59
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
3-1- مقدمه. 61
3-2- روش تحقیق.. 62
3-3- روش و ابزار گرد آوری اطلاعات… 62
3-4- مدل مفهومی تحقیق.. 64
3-5- روایی وپایایی پرسشنامه تحقیق.. 64
3-6- مقیاس اندازه گیری.. 66
3-7- جامعه و نمونه آماری تحقیق.. 66
3-8- روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات… 67
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه. 70
4-2- بخش تحلیل استنباطی تحقیق.. .70
4-3- اولویت بندی تأثیر تکنولوژی مدارس هوشمند بر ابعاد توانمندسازی دانش آموزان 71
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1- مقدمه. 79
5-2- نتایج تحقیق.. 79
5-3- پیشنهادات تحقیق.. 82
5-3-1- پیشنهادات اجرایی.. 82
5-3-2- پیشنهادات پژهشی تحقیقی.. 83
5-4- محدودیتهای تحقیق.. 84
فهرست منابع و مأخذ. 85
منابع فارسی.. 85
منابع انگلیسی.. 86
پیوست ها و ضمائم. 90
چکیده انگلیسی.. 91
چکیده
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-08-08] [ 03:34:00 ب.ظ ]
|