رابطه بین مدیریت استعداد با یادگیری سازمانی از دیدگاه کارکنان ... |
7- 1- تعاریف مفهومی و عملیاتی اصطلاحات تحقیق. 10
فصل دوم: کلیات پژوهش
1- 2- مقدمه 19
قسمت اول: مبانی نظری پژوهش… 19
الف: 2- 2- استعداد 19
1- 2- 2- مفهوم استعداد 19
3- 2- مدیریت استعداد 22
1- 3- 2- مقدمه 22
2- 3- 2- تاریخچهی مدیریت استعداد 22
3- 3- 2- تعاریف مدیریت استعداد 23
4- 3- 2- دلایل توجه به مدیریت استعداد 26
5- 3- 2- اهداف مدیریت استعداد 27
6- 3- 2- رابطه مدیریت استعداد و مدیریت منابع انسانی. 27
فهرست مطالب
عنوان صفحه
7- 3- 2- صاحب نظران مدیریت استعداد 29
1- 7- 3- 2- مدل پنج عاملی فیلیپس و راپر (2009) 29
2- 7- 3- 2- مدل کالینگز و ملاهی (2009) 32
3- 7- 3- 2- مدل توسعه- بکارگیری- رابطه دلویت 2007. 33
4- 7- 3- 2- مدل جامع سیستمی مدیریت استعداد (رضائیان و سلطانی، 1388) 33
5- 7- 3- 2- سه روند پژوهشی در مدیریت استعداد 35
ب): 2- 2- یادگیری. 37
1- 4- 2- مقدمه 37
2- 4- 2- تعاریف یادگیری. 37
3- 4- 2- ویژگیهای یادگیری. 38
4- 4- 2- سطوح یادگیری. 39
5- 2- یادگیری سازمانی. 39
1- 5- 2- تاریخچهی یادگیری سازمانی. 39
2- 5- 2- انواع یادگیری در سازمان. 40
3- 5- 2- دستهبندی پژوهشهای یادگیری. 42
4- 5- 2- تعاریف یادگیری سازمانی. 43
5- 5- 2- یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده 44
6- 5- 2- مهارتهای یادگیری سازمانی. 45
7- 5- 2- یادگیری سازمانی از دیدگاه صاحبنظران مختلف.. 46
1- 7- 5- 2- هابر و فرایندهای یادگیری. 46
2- 7- 5- 2- قابلیت یادگیری در سطح سازمان از نظر کارل و کنت (1994) 49
3- 7- 5- 2- قابلیت یادگیری سازمانی از دیدگاه ردینگ.. 51
4- 7- 5- 2- قابلیت یادگیری سازمانی از دیدگاه یونگ و پاوید. 52
فهرست مطالب
عنوان صفحه
5- 7- 5- 2- دیدگاه پیتر سنگه دربارهی سازمان یادگیرنده 52
6- 7- 5- 2- ابعاد یادگیری سازمانی از دیدگاه نیفه 54
قسمت دوم 56
6- 2- بررسی تحقیقات مرتبط با موضوع. 56
1- 6- 2- تحقیقات انجام شده در داخل کشور 56
2- 6- 2- تحقیقات انجام شده در کشورهای خارجی. 63
فصل سوم: تبیین تحقیق
1- 3- مقدمه 73
2- 3- روش تحقیق. 73
3- 3- جامعهی آماری. 74
4- 3- حجم نمونه و روش نمونهگیری. 74
5- 3- روش جمعآوری اطلاعات.. 74
6- 3- روایی و پایایی پرسشنامه ها 76
1- 6- 3- روایی پرسشنامه ها 76
2- 6- 3- پایایی پرسشنامه ها 76
7- 3- روشهای تجزیه و تحلیل دادههای پژوهش… 77
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل پژوهش
1- 4- مقدمه 81
2- 4- توصیف یافتههای تحقیق. 81
3- 4- پیشفرض استفاده از آزمونهای آماری پارامتریک.. 85
4- 4- تجزیه و تحلیل سؤالات پژوهش… 89
فهرست مطالب
عنوان صفحه
5- 4- تجزیه و تحلیل فرضیه های پژوهش… 91
فصل پنجم: استنباط و نتیجهگیری
1- 5- مقدمه 105
2- 5- خلاصهی پژوهش… 105
3- 5- نتیجهگیری. 106
4- 5- پیشنهادها 117
1- 4- 5- پیشنهادهای کاربردی. 117
2- 4- 5- پیشنهادهای اجرایی برای تحقیقات آتی. 118
5- 5- محدودیتهای پژوهش… 119
یک مطلب دیگر :
1- 5- 5- محدودیتهای در اختیار یا کنترل محقق: 119
2- 5- 5- محدودیتهایی که کنترل آنها از عهدهی پژوهشگر خارج است: 119
منابع فارسی. 123
منابع لاتین. 128
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (1-2): رویکردهای مدیریت استعداد (به نقل از هارتمن،فیشر و چوبر، 2010) 36
جدول (1-3): فراوانی جامعهی آماری به تفکیک جنسیت.. 74
جدول (2-3): حجم نمونه پژوهش یه تفکیک جنسیت.. 74
جدول (3-3): توزیع سوالات پرسشنامهی مدیریت استعداد 75
جدول (4-3): توزیع سوالات پرسشنامهی یادگیری سازمانی. 75
جدول (5-3): اطلاعات مربوط به پایایی ابزار گردآوری دادهها (پرسشنامهها) 77
جدول 1-4- فراوانی و درصد فراوانی نمونه مورد مطالعه به تفکیک جنس: 81
جدول2-4- فراوانی و درصد فراوانی نمونه آماری مورد مطالعه به لحاظ سن: 82
جدول3-4- فراوانی و درصد فراوانی نمونه آماری مورد مطالعه به لحاظ مدرک تحصیلی: 83
جدول4-4- فراوانی و درصد فراوانی نمونه کارکنان به لحاظ سابقه خدمت: 84
جدول5-4- نتیجه آزمون کالموگروف – اسمیرونوف برای نرمال بودن توزیع داده ها 86
جدول6-4- بررسی میزان کاربست مدیریت استعداد در دانشگاه بوعلیسینا با استفاده از آزمونt یکطرفه 89
جدول7-4- بررسی میزان یادگیری سازمانی در دانشگاه بوعلیسینا با استفاده از آزمونt یکطرفه 90
جدول 8-4- بررسی رابطه مدیریت استعداد و یادگیری سازمانی در دانشگاه بوعلیسینا با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون: 91
جدول 9-4- بررسی رابطه مؤلفه نظام جذب استعدادها و یادگیری سازمانی در دانشگاه بوعلیسینا با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون: 92
جدول 10-4- بررسی رابطه مؤلفه انتخاب استعدادها و یادگیری سازمانی در دانشگاه بوعلیسینا با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون: 92
جدول 12-4- بررسی رابطه مؤلفه نظام حفظ استعدادها و یادگیری سازمانی در دانشگاه بوعلیسینا با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون: 93
جدول 13-4- بررسی رابطه مؤلفه نظام بکارگیری استعدادها و یادگیری سازمانی در دانشگاه بوعلیسینا با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون: 94
جدول 14-4- نتایج تحلیل رگرسیون چندمتغیره تاثیر مؤلفه های مدیریت استعداد بر یادگیری سازمانی دانشگاه بوعلیسینا 95
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول 15-4- ضرایب همبستگی بین مؤلفه های مدیریت استعداد و مؤلفه های یادگیری سازمانی در دانشگاه بوعلیسینا 96
جدول16-4- مقایسه میانگین وضعیت مدیریت استعداد در دانشگاه بوعلی سینا از دیدگاه کارکنان زن و مرد: 97
جدول17-4- مقایسه میزان مدیریت استعداد از دیدگاه کارکنان به لحاظ سن، سنوات خدمت و میزان تحصیلات با استفاده از آزمون تحلیل واریانس یکطرفه: 98
جدول18-4- مقایسه میزان مدیریت استعداد در دانشگاه بوعلیسینا از دیدگاه کارکنان به لحاظ سابقه خدمت آنها با استفاده از آزمون توکی: 99
جدول19-4- مقایسه میزان مدیریت استعداد در دانشگاه بوعلیسینا از دیدگاه کارکنان به لحاظ میزان تحصیلات آنها با استفاده از آزمون توکی: 99
جدول20-4- مقایسه میانگین وضعیت یادگیری سازمانی در دانشگاه بوعلی سینا از دیدگاه کارکنان زن و مرد: 100
جدول21-4- مقایسه میزان یادگیری سازمانی از دیدگاه کارکنان به لحاظ سن، سنوات خدمت و میزان تحصیلات با استفاده از آزمون تحلیل واریانس یکطرفه: 101
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل (1-1): مدل نظری تحقیق.. 7
شکل (1-2): مدل پنج عاملی فیلیپس و راپر (2009) 31
شکل (2-2): مدل نظری کالینگز و ملاهی (2009) 32
شکل (3-2): مدل توسعه، بکارگیریرابطه دلیت) 2007( 34
شکل (4-2): مدل نظری مدیریت استعداد در صنعت نفت، رضائیان و سلطانی (1388) 34
شکل (5-2): مدل یادگیری سازمانی هابر (1991) 49
شکل (6-2): مدل یادگیری سطح سازمانی کارل و کنت (1994) 51
شکل (7-2): قابلیت یادگیری سازمانی جهت تولید ایده، یانگ و پاوید. 52
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار1-4- درصد فراوانی نمونه مورد مطالعه به تفکیک جنس… 82
نمودار2-4- درصد فراوانی نمونه مورد مطالعه برحسب سن.. 83
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-08-08] [ 03:35:00 ب.ظ ]
|