٣-٥ روش تجزیه و تحلیل اطلاعات …………………………………………………….. 49
فصل چهارم : تحلیل داده ها
٤-١ مقدمه……………………………………………………………………………………………… 47
٤-٢ آمار توصیفی………………………………………………………………………………….. 47
٤-٢-١ تحلیل خصوصیات جمعیت شناختی پاسخ دهندگان………………………… 47
٤-٢-٢ تحلیل توصیفی متغیرهای تحقیق………………………………………………… 53
٤-٢-٣ آزمون نرمال بودن متغیرهای درون زا……………………………………. 57
٤-٣ آمار استنباطی………………………………………………………………………………. 57
٤-٣-١ تحلیل عامل تاییدی (مدل اندازه گیری)…………….. 57
٤-٣-١-١ تحلیل عامل تاییدی متغیر مسئولیت اجتماعی……………………… 57
٤-٣-١-٢ تحلیل عامل تاییدی متغیر رضایت مشتری……………………………… 59
٤-٣-١-٣ تحلیل عامل تاییدی شهرت شرکت…………………………………………….. 60
٤-٣-١-٤ تحلیل عامل تاییدی ارزش ویژه برند…………………………………… 62

پایان نامه

 

٤-٣-١-٥ تحلیل عاملی کلی متغیرهای اندازه گیری…………………………… 63
٤-٣-٢ بررسی مدل ساختاری تحقیق……………………………………………………….. 66
٤-٣-٣ بررسی فرضیه های تحقیق……………………………………………………………. 67
٤-٣-٣-١ آزمون همبستگی………………………………………………………………………… 68
٤-٣-٣-٢ تحلیل مسیر………………………………………………………………………………. 71
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادها
٥-١ پیشنهادات کاربردی برای فرضیه های پژوهش……………………………… 74
٥-٢ پیشنهاد برای تحقیقات آتی…………………………………………………………. 76
٥-٣ محدودیتهای پژوهش………………………………………………………………………… 77
5-4 محدودیت های پژوهش …………………………….. 78
منابع……………………………………………………………………………………………………. 79

یک مطلب دیگر :

 

پیوست ١ …………………………………………. 85
پرسشنامه……………………………………………………………………………………………… 86
پیوست ٢………………………………………….. 89
١. خروجی نرم افزار spss جهت بررسی پایایی پرسشنامه…………………….. 89
٢. خروجی نرم افزارliserel……………………………… 99
٣ .  هیستوگرام……………………………………. 110

چکیده
امروزه شركت‌ها به طور روز‌افزونی تحت هجمه‌های جدید از سوی مشتریان ناراضی، كاركنان كج‌خلق و خلاصه هر كسی كه به یك رایانه شخصی و انگیزه‌ای برای تخریب شهرت و اعتبار شرکت مجهز است، قرار دارند.  و با توجه به ویژگی های خاص برند در بخش خدماتی، برندسازی در بخش بیمه به عنوان یك ویژگی خاص كه ارزش قابل توجهی را ایجاد می كند، مورد توجه قرار گرفته است. از این رو در این تحقیق با استفاده از مدل ام سی ویلیامز در سال ٢٠٠٦ به بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند و شهرت شرکت پرداخته ایم.
جامعه آماری این تحقیق شامل تمام مشتریان بیمه عمر شرکتهای بیمه تامین اجتماعی، پارسیان، شهر، دی، رازی،سامان می باشد که در زمینه مسئولیت اجتماعی فعالیت داشته اند. تعداد کل نمونه های تحقیق ٣٨٤ مشتری می باشد. برای نمونه گیری از روش نمونه گیری خوشه ای و انتخاب نمونه هااز روش غیراجتماعی در دسترس استفاده شده است. این تحقیق از نظر هدف از نوع كاربردی بوده و طرح تحقیق آن توصیفی از نوع پیمایشی می باشد که قصد دارد نتایج حاصل از تحقیقات بنیادی انجام شده در زمینه ارزش ویژه برند و شهرت شرکت را برای کاربرد در صنعت بیمه عمر مطابقت دهد. از نظر گردآوری اطلاعات از نوع میدانی می باشد. ابزار جمع آوری داده ها، پرسشنامه بوده و جهت سنجش پایایی آن آلفای کرونباخ آن محاسبه شد و داده ها با استفاده از نرم افزار Lisrel مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند.
نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها، دلالت بر تایید فرضیه های تحقیق دارد.

واژگان کلیدی: ارزش ویژه برند، شهرت شرکت، رضایت مشتری، مسئولیت اجتماعی شرکت، بیمه عمر
 
 

فصل اول
 
کلیات پژوهش

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...